Tuesday, 30 October 2012
ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး၏ Export&Import လုပ္ငန္းမ်ား အတြက္ အဓိကက်ေသာ ဆိပ္ခံ တံတားမ်ားစြာရွိသည့္အနက္ ကုန္ေသတၱာ အမ်ားအျပား ထု
တ္ယူမႈရွိေနေသာ Asia World ဆိပ္ကမ္း၌ ကုန္ေသတၱာ စစ္ေဆးသည့္ X -Ray စက္တစ္လံုး ထဲသာရွိသည့္အတြက္ ကုန္ ေသတၱာမ်ားလာေရာက္ထုတ္ယူ ကာ လုပ္ငန္းမ်ား၊ေအးဂ်င့္မ်ား အေနျဖင့္ အခ်ိန္ကုန္ လူပင္ပန္း စသည့္ အခက္အခဲမ်ားရင္ဆိုင္
ေနရလ်က္ရွိေၾကာင္း ေအးဂ်င့္ တစ္ခုမွတာ၀န္ရွိသူတစ္ဦး၏
ေျပာၾကားခ်က္အရ သိရွိရသည္။
““ႏုိင္ငံျခားကေန တင္သြင္း လာတဲ့ ကုန္ပစၥည္းအမ်ဳိးမ်ဳိးကို
ေပ၄၀၊ေပ၂၀ ကုန္ေသတၱာေတြ ထဲမွာထည့္ ၿပီးဒီကိုေရာက္တာနဲ႔ အေကာက္ခြန္ဦးစီးဌာနလက္ ေအာက္မွာ အဆင့္ဆင့္စစ္ေဆးခံ ရၿပီး ေနာက္ဆံုး X Ray စက္နဲ႔ ျဖတ္သန္းအစစ္ေဆးခံဖို႔ တာ၀န္က် အေကာက္ခြန္ဌာနက အရာ ရွိက Order ေပးပါတယ္။ ကားေတြကအမ်ားႀကီး။ ဒါေပမဲ့ ကုန္ေသတၱာေတြကပံုေနတယ္။ စစ္ေဆးမယ့္ X Ray စက္ က တစ္လံုးတည္းရွိတယ္။ ဒီေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔မွာ ဘယ္လိုအခက္ အခဲေတြရွိလာလဲဆိုေတာ့ ဒီကုန္ေသတၱာေတြအတြက္ ကားခ ရွိတယ္။ ကားသမားလုိင္းေၾကးရွိ တယ္။ရက္ၾကာရင္ၾကာသလို သူတို႔ ကိုေပးရတဲ့ေငြရွိတယ္။ ေနာက္
ဒီၾကန္႔ၾကာေနတဲ့ပစၥည္းကို အေျခခံၿပီး လုပ္ငန္းလုပ္ဖို႔ ငွားထားတဲ့ အလုပ္သမားေတြရွိတယ္။ ဒါေတြ ဟာ ေအးဂ်င့္တိုင္း၊ ကုမၸဏီတိုင္း ခံစားေနရတာ””ဟု Asia World ဆိပ္ကမ္းရွိ ေအးဂ်င့္တစ္ဦးက
Hot News ဂ်ာနယ္သို႔ေျပာၾကား သြားခဲ့သည္။
လက္ရွိအေနအထားအရ Export&Import လုပ္ငန္းရွင္မ်ား ၏ ယံုၾကည္စြာအပ္ႏွံျခင္းခံရေသာ ေအးဂ်င့္မ်ားအေနျဖင့္ X Ray စက္တစ္လံုးသာရွိျခင္းေၾကာင့္ X-Ray ျဖတ္ရန္ က်န္ခဲ့ပါက တကယ္တမ္း နစ္နာဆံုး႐ံႈးသူမ်ား မွာ လုပ္ငန္းရွင္မ်ားႏွင့္ေအးဂ်င့္ မ်ားပင္ျဖစ္ကာ ဆိပ္ကမ္းေအး ဂ်င့္မ်ားထဲ၌မူ ဆိပ္ကမ္းပစၥည္း ထုတ္ပါက X-Ray
ေပၚတြင္ ႏွစ္ရက္ပဲဟူ၍ ေျပာစမွတ္ျဖစ္ေန ၾကေၾကာင္း သိရွိရသည္။
ခန္႔ခန္႔(ဒႆနိက)
Hot News
Photo: တစ္လံုးတည္းရွိသည့္ X-Ray စက္ေၾကာင့္ ဆိပ္ကမ္း၌ Export& Import လုပ္ေသာ ေအးဂ်င့္မ်ား အခက္အခဲရွိေန Tuesday, 30 October 2012 ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး၏ Export&Import လုပ္ငန္းမ်ား အတြက္ အဓိကက်ေသာ ဆိပ္ခံ တံတားမ်ားစြာရွိသည့္အနက္ ကုန္ေသတၱာ အမ်ားအျပား ထုတ္ယူမႈရွိေနေသာ Asia World ဆိပ္ကမ္း၌ ကုန္ေသတၱာ စစ္ေဆးသည့္ X -Ray စက္တစ္လံုး ထဲသာရွိသည့္အတြက္ ကုန္ ေသတၱာမ်ားလာေရာက္ထုတ္ယူ ကာ လုပ္ငန္းမ်ား၊ေအးဂ်င့္မ်ား အေနျဖင့္ အခ်ိန္ကုန္ လူပင္ပန္း စသည့္ အခက္အခဲမ်ားရင္ဆိုင္ ေနရလ်က္ရွိေၾကာင္း ေအးဂ်င့္ တစ္ခုမွတာ၀န္ရွိသူတစ္ဦး၏ ေျပာၾကားခ်က္အရ သိရွိရသည္။ ““ႏုိင္ငံျခားကေန တင္သြင္း လာတဲ့ ကုန္ပစၥည္းအမ်ဳိးမ်ဳိးကို ေပ၄၀၊ေပ၂၀ ကုန္ေသတၱာေတြ ထဲမွာထည့္ ၿပီးဒီကိုေရာက္တာနဲ႔ အေကာက္ခြန္ဦးစီးဌာနလက္ ေအာက္မွာ အဆင့္ဆင့္စစ္ေဆးခံ ရၿပီး ေနာက္ဆံုး X Ray စက္နဲ႔ ျဖတ္သန္းအစစ္ေဆးခံဖို႔ တာ၀န္က် အေကာက္ခြန္ဌာနက အရာ ရွိက Order ေပးပါတယ္။ ကားေတြကအမ်ားႀကီး။ ဒါေပမဲ့ ကုန္ေသတၱာေတြကပံုေနတယ္။ စစ္ေဆးမယ့္ X Ray စက္ က တစ္လံုးတည္းရွိတယ္။ ဒီေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔မွာ ဘယ္လိုအခက္ အခဲေတြရွိလာလဲဆိုေတာ့ ဒီကုန္ေသတၱာေတြအတြက္ ကားခ ရွိတယ္။ ကားသမားလုိင္းေၾကးရွိ တယ္။ရက္ၾကာရင္ၾကာသလို သူတို႔ ကိုေပးရတဲ့ေငြရွိတယ္။ ေနာက္ ဒီၾကန္႔ၾကာေနတဲ့ပစၥည္းကို အေျခခံၿပီး လုပ္ငန္းလုပ္ဖို႔ ငွားထားတဲ့ အလုပ္သမားေတြရွိတယ္။ ဒါေတြ ဟာ ေအးဂ်င့္တိုင္း၊ ကုမၸဏီတိုင္း ခံစားေနရတာ””ဟု Asia World ဆိပ္ကမ္းရွိ ေအးဂ်င့္တစ္ဦးက Hot News ဂ်ာနယ္သို႔ေျပာၾကား သြားခဲ့သည္။ လက္ရွိအေနအထားအရ Export&Import လုပ္ငန္းရွင္မ်ား ၏ ယံုၾကည္စြာအပ္ႏွံျခင္းခံရေသာ ေအးဂ်င့္မ်ားအေနျဖင့္ X Ray စက္တစ္လံုးသာရွိျခင္းေၾကာင့္ X-Ray ျဖတ္ရန္ က်န္ခဲ့ပါက တကယ္တမ္း နစ္နာဆံုး႐ံႈးသူမ်ား မွာ လုပ္ငန္းရွင္မ်ားႏွင့္ေအးဂ်င့္ မ်ားပင္ျဖစ္ကာ ဆိပ္ကမ္းေအး ဂ်င့္မ်ားထဲ၌မူ ဆိပ္ကမ္းပစၥည္း ထုတ္ပါက X-Ray ေပၚတြင္ ႏွစ္ရက္ပဲဟူ၍ ေျပာစမွတ္ျဖစ္ေန ၾကေၾကာင္း သိရွိရသည္။ ခန္႔ခန္႔(ဒႆနိက) Hot News
3Like ·
Timeline Photos
|
No comments:
Post a Comment