ထားဝယ္လူမ် ဳိးဟာ
ျမန္မာနိင္ငံ၏ပထဝီနိင္ငံေရးအရ သီးျခားလူမ် ဳိးမ်ား
ျဖစ္ႀကသည္မွာသံသယ
ျဖစ္စရာမလိုပါ။
ျမန္မာနိင္ငံဟုမေခၚဆို
မသတ္မွတ္ခင္ကတည္းက
ျမန္မာမာလူမ် ဳိးဟူ၍
ေပၚေပါက္မလာခင္ကတည္းက
ပင္တနသၤာရီလူမ် ဳိး၊
ထားဝယ္လူမ် ဳိးဟူ၍သီးျခား
ရွိနိင္ေပသည္။
ပုဂံမင္းဆက္မ်ားကိုႀကည့္
လွ်င္ အေနာ္ရထာအေရွ႕ကမင္းမ်ားမွာ
ျပဴမင္းမ်ားသာျဖစ္ေနေသး၍
ျပဴနိင္ငံေတာ္သာျဖစ္ေနမွာပါ။
အေနာ္ရထာမင္းသည္ပင္လွ်င္
သမိုင္းမွာျပဴမင္း၊ျမန္မာမင္းဟု
ုနွစ္မ် ဳိးေခၚခံ
မွတ္တမ္းတင္ခံရသည္၊
မ် ဳိးရိုးဆက္သက္ပံုအရ
ျပဴ နဲ႔ျမန္မာစပ္၍ေလာ၊
သို႔တည္းမဟုတ္ျပဴနိင္ငံ
ေတာ္မွျမန္မာနိင္ငံေတာ္ဟုစပ္ကူးဆဲေလာ။
။သို႔ရာတြင္ထိုေခတ္ကျမန္မာနိင္ငံဟုေခၚတြင္သည္ထက္ပုဂံျပည္၊သထံုျပည္ဟုသာ
မွတ္တမ္းျပဳသျဖင့္
တနသၤာရီသည္ပင္
နိင္ငံေတာ္မဟုတ္
္ျပည္အျဖင့္ေခၚႀကေပမည္။
ျမ့ဳိ ုျပထူေထာင္ေခတ္ေပကိုး။
ပုဂံျပည္နဲ႔တနသၤာရီျပည္တို႔ကို
လံုးဝျခားနားထားသည္မွာ
ထိုေခတ္အေခၚတလိုင္းျပည္ျမိ့ဳျပ အမ်ားရွိေနျခင္းပင္။
အခုေခတ္နိင္ငံထူေထာင္
္ေနထိုင္ႀကသည့္ေခတ္တြင္
တနသၤာရီသည္စစ္ေတာင္းျမစ္နဲ႔
ပါခ်န္ျမစ္အတြင္းကို
တနသၤာရီတိုင္းဟုသတ္မွတ္ခံရ၍တနသၤာရီအင္ပါယာအျဖင့္ဟုေျပာနိင္ေလသည္။
သို႔ရာတြင္မြန္ျပည္နယ္ဟု
သတ္မွတ္ေပးသျဖင့္
တနသၤာရီသည္မလြဲေတာင္တျခမ္းနဲ႔ပါခ်န္ျမစ္အျခားသာက်န္ေတာ့၏။
ပထဝီနိင္ငံေရးပါ။
သခၤါရေပတကား။
စိတ္ဝင္စားစရာက
တနသၤာရီျပည္၊
္၊တနသၤာရီလူမ် ဳိးသီးျခား
တထီးတနန္းရွိပါလ်က္ကယ္နဲ႔၊ျမန္မာနိင္ငံထဲကို
ိုတလိုင္းျပည္မ်ားျခားေနပါလ်က္ကယ္နဲ႔ဘာေႀကာင့္သြတ္သြင္းခံလိုက္ရပါသလဲ။
ျမန္မာကတနသၤာရီကို
ကိုလိုနီျပဳ ထားသေလာ။
မြန္သည္ပင္ျမန္မာ၏ကိုလိုနီျပဳ ခံခ့ဲ၍ဒီတနသၤာရီအထိတိုင္ျမန္မာမ်ားေပါက္ေရာက္လာကာတနသၤာရီသည္ျမန္မာမ်ား၏ကိုလိုနီျပဳ ခံခ့ဲရေလသေလာ။
စိတ္ဝင္စားဖို႔ေကာင္းလွသည္၊ တနသၤာရီလူမ် ဳိးရွိေႀကာင္း၊
ထားဝယ္လူမ် ဳိးရွိေႀကာင္း
တြင္သာအခ်ိန္မကုန္ခံပဲ
တနသၤာရီသည္ျမန္မာမ်ား၏
ကၽြန္ျပဳခံေနရသေလာ၊
ထားဝယ္သည္ျမန္မာမ်ား္၏
ကၽြန္ျပဳခံရသေလာဟုသာ
ဆက္၍ေတြးႀကပါကုန္၊
ေရးႀကပါကုန္၊
မိမိ၏လူမ် ဳိးဓေလ့စရိုက္ကို
အျခားလူမ် ဳိးတမ် ဳိး၏
အလႊမ္းမိုးခံေအာက္မွ
လြတ္လပ္စြာေဖာ္ထုတ္
္ဂုဏ္ယူနိင္ႀကပါေစ။
မသတ္မွတ္ခင္ကတည္းက
ျမန္မာမာလူမ် ဳိးဟူ၍
ေပၚေပါက္မလာခင္ကတည္းက
ပင္တနသၤာရီလူမ် ဳိး၊
ထားဝယ္လူမ် ဳိးဟူ၍သီးျခား
ရွိနိင္ေပသည္။
ပုဂံမင္းဆက္မ်ားကိုႀကည့္
လွ်င္ အေနာ္ရထာအေရွ႕ကမင္းမ်ားမွာ
ျပဴမင္းမ်ားသာျဖစ္ေနေသး၍
ျပဴနိင္ငံေတာ္သာျဖစ္ေနမွာပါ။
အေနာ္ရထာမင္းသည္ပင္လွ်င္
သမိုင္းမွာျပဴမင္း၊ျမန္မာမင္းဟု
ုနွစ္မ် ဳိးေခၚခံ
မွတ္တမ္းတင္ခံရသည္၊
မ် ဳိးရိုးဆက္သက္ပံုအရ
ျပဴ နဲ႔ျမန္မာစပ္၍ေလာ၊
သို႔တည္းမဟုတ္ျပဴနိင္ငံ
ေတာ္မွျမန္မာနိင္ငံေတာ္ဟုစပ္ကူးဆဲေလာ။
။သို႔ရာတြင္ထိုေခတ္ကျမန္မာနိင္ငံဟုေခၚတြင္သည္ထက္ပုဂံျပည္၊သထံုျပည္ဟုသာ
မွတ္တမ္းျပဳသျဖင့္
တနသၤာရီသည္ပင္
နိင္ငံေတာ္မဟုတ္
္ျပည္အျဖင့္ေခၚႀကေပမည္။
ျမ့ဳိ ုျပထူေထာင္ေခတ္ေပကိုး။
ပုဂံျပည္နဲ႔တနသၤာရီျပည္တို႔ကို
လံုးဝျခားနားထားသည္မွာ
ထိုေခတ္အေခၚတလိုင္းျပည္ျမိ့ဳျပ အမ်ားရွိေနျခင္းပင္။
အခုေခတ္နိင္ငံထူေထာင္
္ေနထိုင္ႀကသည့္ေခတ္တြင္
တနသၤာရီသည္စစ္ေတာင္းျမစ္နဲ႔
ပါခ်န္ျမစ္အတြင္းကို
တနသၤာရီတိုင္းဟုသတ္မွတ္ခံရ၍တနသၤာရီအင္ပါယာအျဖင့္ဟုေျပာနိင္ေလသည္။
သို႔ရာတြင္မြန္ျပည္နယ္ဟု
သတ္မွတ္ေပးသျဖင့္
တနသၤာရီသည္မလြဲေတာင္တျခမ္းနဲ႔ပါခ်န္ျမစ္အျခားသာက်န္ေတာ့၏။
ပထဝီနိင္ငံေရးပါ။
သခၤါရေပတကား။
စိတ္ဝင္စားစရာက
တနသၤာရီျပည္၊
္၊တနသၤာရီလူမ် ဳိးသီးျခား
တထီးတနန္းရွိပါလ်က္ကယ္နဲ႔၊ျမန္မာနိင္ငံထဲကို
ိုတလိုင္းျပည္မ်ားျခားေနပါလ်က္ကယ္နဲ႔ဘာေႀကာင့္သြတ္သြင္းခံလိုက္ရပါသလဲ။
ျမန္မာကတနသၤာရီကို
ကိုလိုနီျပဳ ထားသေလာ။
မြန္သည္ပင္ျမန္မာ၏ကိုလိုနီျပဳ ခံခ့ဲ၍ဒီတနသၤာရီအထိတိုင္ျမန္မာမ်ားေပါက္ေရာက္လာကာတနသၤာရီသည္ျမန္မာမ်ား၏ကိုလိုနီျပဳ ခံခ့ဲရေလသေလာ။
စိတ္ဝင္စားဖို႔ေကာင္းလွသည္၊ တနသၤာရီလူမ် ဳိးရွိေႀကာင္း၊
ထားဝယ္လူမ် ဳိးရွိေႀကာင္း
တြင္သာအခ်ိန္မကုန္ခံပဲ
တနသၤာရီသည္ျမန္မာမ်ား၏
ကၽြန္ျပဳခံေနရသေလာ၊
ထားဝယ္သည္ျမန္မာမ်ား္၏
ကၽြန္ျပဳခံရသေလာဟုသာ
ဆက္၍ေတြးႀကပါကုန္၊
ေရးႀကပါကုန္၊
မိမိ၏လူမ် ဳိးဓေလ့စရိုက္ကို
အျခားလူမ် ဳိးတမ် ဳိး၏
အလႊမ္းမိုးခံေအာက္မွ
လြတ္လပ္စြာေဖာ္ထုတ္
္ဂုဏ္ယူနိင္ႀကပါေစ။
No comments:
Post a Comment