by Myat Thi Ha
“ ဟဲ့…ေပၚဦး၊ ေတာင္ငါးလံုးပိတ္ဖံုးကာခို ရာဇၿဂိဳလ္ ေရႊျပည္ႀကီးလို႔ အမ်ားသူငါ
ေခၚေ၀ၚသမုတ္ၾကတဲ့ မင္းေနျပည္ႀကီးကို ကာရံပတ္ၿခံဳေနတဲ့ ေတာင္ငါးလံုးအနက္
ေနာက္ဆံုးေတာင္ကို ဂိစၥကုဋ္ေတာင္လို႔ေခၚတာဟာ ေတာင္ကိုက လင္းတနဲ႔တူလို႔လား၊
သို႔မဟုတ္ ေတာင္ထိပ္မွာ လင္းတေတြေနလို႔လား ေမာင္မင္း ”
“ မွန္လွပါ၊ ေတာင္ငါးလံုးရဲ႕အမည္ေတြကေတာ့ ပ႑ာ၊ ေ၀ဘူလ၊ ေ၀ဘာလ၊
ဣသီဂီလ၊ ဂိစၥကုဋ္တို႔ ျဖစ္ေၾကာင္းပါ ဘုရား…”
“ အႏို႔…ဂိစၥကုဋ္ ေခၚရျခင္းကေကာကြယ္”
“ ေတာင္ရဲ႕ အထြတ္မွာ လင္းတေတြ က်က္စားပါသျဖင့္ ပါဠိေ၀ါဟာရအားျဖင့္
ဂစၥေခၚျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္းပါဘုရား…”
“ ေအးကြယ္၊ သို႔ေသာ္လည္း ကုိယ္ေတာ့္စိတ္ထဲ မရွင္းတာရွိေနတယ္၊ လင္းတ
အေခၚအေ၀ၚမွာ တစ္ခ်ဳိ႕က လကေလးနဲ႔ လင္းတ ေရးၾကၿပီး တစ္ခ်ဳိ႕ကလည္း
ဠႀကီးနဲ႔ ဠင္းတေရးၾကတယ္ ေမာင္မင္း၊ ၀ိ၀ါဒ မကြဲဘူး ေမာင္မင္း”
“ မွန္လွပါ၊ ဘုန္းေတာ္ေၾကာင့္…”
…ဦးေပၚဦးက လက္အုပ္ခ်ီၿပီး ပါးစပ္ျပင္ရံုရွိေသးတယ္။ ဘာတစ္လံုးမွ
မတင္ရေသးခင္ ေနာက္အေမးက ဆင့္လာတယ္။
“ ေဘာက္မဲ့ေၾကာင့္ ေရးသားရသတုန္း ေမာင္မင္း၊ ခြဲထားရွိသလားဟဲ့”
…ခြဲထားဆိုတာ ကၽြတ္ကၽြတ္ဆူနဲ႔ ၾကက္သတၱ၀ါ၊ ၾကန္အင္လကၡဏာ အႀကံအစည္နဲ႔
အက်န္အၾကြင္းမွာ ကၽြက္နဲ႔ ၾကြက္၊ ၾကန္နဲ႔ ႀကံတို႔ဟာ အသံထြက္တူၿပီး အဓိပၸါယ္
မတူတာကို ေခၚတာပဲ။ အဲဒါဟာ ခြဲထားပဲ။ အဲဒါလိုဟာမ်ဳိး မွန္သမွ်ဟာ ခြဲထားေပါ့။
“ ခြဲထား မရွိ္ေၾကာင္းပါဘုရား…”
…မင္းတရားႀကီး မေက်လည္ေသးပါ။ အေမးေတာ္က ထပ္ဆင့္လာျပန္ေခ်ေသးရဲ႕။
“ ခြဲထား မရွိ္ဘဲနဲ႕ ဠ ႀကီးနဲ႔ ေရးတဲ့အေၾကာင္း ကိုယ္ေတာ္သိခ်င္တယ္ ေမာင္မင္း”
…အေတာ္ခြက်သည့္ အေမးေတာ္ျဖစ္တယ္။ အတူခစားေနေသာ အျခားအမတ္ေတြလည္း
ဦးေပၚဦးကို လွမ္းၾကည့္ၾကတယ္။ အမတ္ႀကီး ဘယ္လိုမ်ား ေျဖမွာပါလိမ့္။
“ လ ကေလးနဲ႔ ဠ ႀကီးကို ဘယ္ေနရာမွာ ဘာသံုးရမယ္ဆိုတဲ့ အဆိုအမိန္႔မ်ား၊
စာေပက်မ္းဂန္မ်ားမွာ မေတြ႔ဖူးေၾကာင္းပါ ဘုရား။ သို႔ရာတြင္ ကၽြန္ေတာ္မ်ဳိး၏
သေဘာအရမူ ငွက္တကာတို႔ထက္ အက်ည္းတန္တဲ့ ဠင္းတကို အကၡရာတကာတို႔ထက္
အရုပ္ဆိုးတဲ့ ဠ ႀကီးနဲ႔ ေရးမွသာ လိုက္ဖက္သင့္ေလ်ာ္မည္ ထင္မိေၾကာင္းပါဘုရား…”
…မင္းတရားႀကီးမွာ ေရႊေဘာေတာ္က်သြားတယ္။ “ ဟုတ္ေပသားပဲ” ဆိုကာ ရယ္ေမာတယ္။
အမတ္ေတြလည္း ခိုးခိုးခြိခြိ ျဖစ္ကုန္ေလရဲ႕…..။
No comments:
Post a Comment