by Myanmar Thit on Monday, 23 April 2012 at 06:50 ·
ေထာင္ထဲရွိေနတဲ့၂၀၀၀ခုနွစ္ေဆာင္းတစ္မနက္မွာေေရးျဖစ္တာပါ။အဲဒီမနက္ကႏွင္းေတြတအားက်
လို႔ေထာင္ဖြင့္ေနာက္က်ပါတယ္။
တိုက္ခန္းထဲကအားလံုးေထာင္ဖြင့္သံေခ်ာင္းသံကိုေစာင့္ေနၾကခ်ိန္မွာက်ေနာ့္မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္တိုက္ခန္းထဲ
ကရဲေဘာ္တစ္ေယာက္ကခင္၀မ္းရဲ့ျပည္မွာေဆာင္းသီခ်င္းကိုတိုးတိုးေလးညည္းေနပါတယ္။ သူညည္းေနတဲ့သီခ်င္းသံကိုနားေထာင္ရင္းစိတ္အာရုံမွာစကားလံုးေတြထင္လာပါတယ္။
ဒါနဲ႔ဒီအေရးအသားေတြကိုခ်ေရးျဖစ္သြားပါတယ္။၂၀၀၅အတြင္းထုတ္တဲ့ရနံ့သစ္မဂၢၵဇင္းတစ္အုပ္မွာေဖာ္ျပခဲ့
ပါတယ္။က်ေနာ့္မွာစာအုပ္လက္ခံမရွိေတာ့လို႔အတိအက်မေဖာ္ျပႏိုင္ပါ။အခုစာစုကို ေထာင္တြင္းအႏုပညာျပ ပြဲအတြက္ေပးဖို႔စာရြက္စာတမ္းေဟာင္းေတြျပန္ရွာရင္းျပန္ေတြ႔တဲ့ေထာင္တြင္းတုန္းကေရးခဲ့တဲ့စာရြက္ အၾကမ္းေတြထဲကတဆင့္ျပန္ကူးထားတာပါ။လြန္ခဲ့တဲ့ ဆယ့္ႏွစ္ႏွစ္ကအေရးအသားေတြပဲျဖစ္ပါတယ္။
လို႔ေထာင္ဖြင့္ေနာက္က်ပါတယ္။
တိုက္ခန္းထဲကအားလံုးေထာင္ဖြင့္သံေခ်ာင္းသံကိုေစာင့္ေနၾကခ်ိန္မွာက်ေနာ့္မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္တိုက္ခန္းထဲ
ကရဲေဘာ္တစ္ေယာက္ကခင္၀မ္းရဲ့ျပည္မွာေဆာင္းသီခ်င္းကိုတိုးတိုးေလးညည္းေနပါတယ္။ သူညည္းေနတဲ့သီခ်င္းသံကိုနားေထာင္ရင္းစိတ္အာရုံမွာစကားလံုးေတြထင္လာပါတယ္။
ဒါနဲ႔ဒီအေရးအသားေတြကိုခ်ေရးျဖစ္သြားပါတယ္။၂၀၀၅အတြင္းထုတ္တဲ့ရနံ့သစ္မဂၢၵဇင္းတစ္အုပ္မွာေဖာ္ျပခဲ့
ပါတယ္။က်ေနာ့္မွာစာအုပ္လက္ခံမရွိေတာ့လို႔အတိအက်မေဖာ္ျပႏိုင္ပါ။အခုစာစုကို ေထာင္တြင္းအႏုပညာျပ ပြဲအတြက္ေပးဖို႔စာရြက္စာတမ္းေဟာင္းေတြျပန္ရွာရင္းျပန္ေတြ႔တဲ့ေထာင္တြင္းတုန္းကေရးခဲ့တဲ့စာရြက္ အၾကမ္းေတြထဲကတဆင့္ျပန္ကူးထားတာပါ။လြန္ခဲ့တဲ့ ဆယ့္ႏွစ္ႏွစ္ကအေရးအသားေတြပဲျဖစ္ပါတယ္။
ေၾကကြဲပဲ့တင္
မေန႔ေတြလိုပါပဲ၊သိပ္သိပ္သည္းသည္း
ႏွင္းေတြ။
အဲဒီတိတ္ဆိတ္မႈထဲ ကၽြန္ေတာ္စိတ္လိုလက္ရေငးေနမိေပါ့၊အျပာမိႈင္းမိႈင္း၊ေရစက္ေတြနဲ႔ေစးထန္းေနတဲ့ျပတင္းမွန္ေတြ၊
အခန္းေလးထဲတြင္ပန္းခ်ီကားတစ္ခ်ပ္မွ်ခ်ိတ္ဆြဲမထားပါ၊ လိင္ဆြဲေဆာင္မႈအားေကာင္းေသာ ေပါင္တံလွလွမ်ားလည္းမရွိပါ။ထို႔ေၾကာင့္ပင္ အခန္းေလးသည္ ပန္းခ်ီကား တစ္ခ်ပ္ျဖစ္ေနၿပီးလိင္ဆြဲေဆာင္မႈအားေကာင္းေသာ ေပါင္တံတစ္ေခ်ာင္းျဖစ္ေနပါသည္။
အခန္းေရွ႕မွာေတာ့ ့ ့့့ ့ ့ႏွင္းေတြ ့ ့ ့ ့၊အသံမျမည္ေအာင္ ေလာင္ကၽြမ္းလို႔၊ကၽြန္ေတာ္စီးကရက္တစ္လိပ္ကို မီးညွိလိုက္ၿပီး ေကာ္ဖီတစ္ခြက္ လွမ္းမွာလိုက္သည့္အခ်ိန္မွာပင္ ““ဘယ္ႏွနာရီရွိၿပီလဲ”” ဟူေသာ ေမးျမန္း သံေပၚထြက္လာပါသည္။လူသားမ်ား သိမွတ္ပိုင္းထစ္ထားေသာ အခ်ိန္ကာလဟူသည့္ အႏြတ္ၳသညာျပဳ ထားျခင္းအေပၚ တစံုတရာစိတ္၀င္စားမႈ ကင္းမဲ့စြာျဖင့္ တဖြဲဖြဲသက္ဆင္းေနေသာ ႏွင္း မ်ားကိုသာ ေငးေမာေန မိပါသည္။
အခန္းေလးထဲတြင္ပန္းခ်ီကားတစ္ခ်ပ္မွ်ခ်ိတ္ဆြဲမထားပါ၊ လိင္ဆြဲေဆာင္မႈအားေကာင္းေသာ ေပါင္တံလွလွမ်ားလည္းမရွိပါ။ထို႔ေၾကာင့္ပင္ အခန္းေလးသည္ ပန္းခ်ီကား တစ္ခ်ပ္ျဖစ္ေနၿပီးလိင္ဆြဲေဆာင္မႈအားေကာင္းေသာ ေပါင္တံတစ္ေခ်ာင္းျဖစ္ေနပါသည္။
အခန္းေရွ႕မွာေတာ့ ့ ့့့ ့ ့ႏွင္းေတြ ့ ့ ့ ့၊အသံမျမည္ေအာင္ ေလာင္ကၽြမ္းလို႔၊ကၽြန္ေတာ္စီးကရက္တစ္လိပ္ကို မီးညွိလိုက္ၿပီး ေကာ္ဖီတစ္ခြက္ လွမ္းမွာလိုက္သည့္အခ်ိန္မွာပင္ ““ဘယ္ႏွနာရီရွိၿပီလဲ”” ဟူေသာ ေမးျမန္း သံေပၚထြက္လာပါသည္။လူသားမ်ား သိမွတ္ပိုင္းထစ္ထားေသာ အခ်ိန္ကာလဟူသည့္ အႏြတ္ၳသညာျပဳ ထားျခင္းအေပၚ တစံုတရာစိတ္၀င္စားမႈ ကင္းမဲ့စြာျဖင့္ တဖြဲဖြဲသက္ဆင္းေနေသာ ႏွင္း မ်ားကိုသာ ေငးေမာေန မိပါသည္။
ေဒသစံေတာ္ခ်ိန္ ့ ့ ့ ၆ နာရီတိတိ။
ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ေကာ္ဖီေရာက္မလာေသး၊ယေန႔ထုတ္သတင္းစာမ်ားတြင္ကၽြန္ေတာ့္နာေရးသတင္းကို
ကၽြန္ေတာ္မဖတ္ရေသး၊ႏွင္းေတြ ့ ့့ ့ ့၊ခုလိုအခ်ိန္မ်ိဳး မွာ ခင္၀မ္းရဲ႕
“ျပည္မွာေဆာင္း” သီခ်င္းကိုနားေထာင္ရရင္ေကာင္းမလား၊ဒါမွမဟုတ္
“ႏွင္း”ဆိုလည္းေကာင္းတာပဲ၊ ကက္ဆက္ ခလုပ္ကိုႏွိပ္ လိုက္ေတာ့
လူမႈေဗဒရဲ႕ေကြ႔ေကြ႔ေကာက္ေကာက္မ်ဥ္းေတြထြက္က်လာ၊ဒါနဲ႔ခလုပ္ကို
အျမန္ျပန္ပိတ္လိုက္ရ၊ ဒီအခ်ိန္ဆို ပါရီၿမိဳ႕ႀကီးမွာ
ေကာႏွင္းေတြေ၀ေနၿပီလား၊ ယခုကၽြန္ေတာ္ျမင္ေတြ႔ေနသည္မွာ ကာဆင္းဘာ့ဂ္ ၏ႏွင္း
မ်ားမဟုတ္ေၾကာင္းကိုေတာ့ကၽြန္ေတာ္အာမခံႏိုင္ပါသည္။မီးကိုစတင္
ေတြ႔ရွိခဲ့ျခင္းသည္ လူ႔ယဥ္ေက်း မႈ ကိုတစ္ဆစ္ခ်ိဳးေျပာင္းလဲသြားေစသည္ဟု
စာအုပ္တစ္အုပ္ထဲတြင္ဖတ္ခဲ့ဖူးပါသည္။ေကာင္မေလး ကို
ကၽြန္ေတာ္စတင္ေတြ႔ရွိခဲ့တာကေတာ့ ခုလို
ႏွင္းေတြပိတ္သည္းေနတဲ့မနက္ခင္းေလးမွာ၊ သို႔ေသာ္ထိုမနက္
ကေကာင္မေလး၏အညိဳေရာင္ဆံပင္ေတြမွာခုလိုႏွင္းေတြစြတ္စိုမေနခဲ့၊
ကၽြန္ေတာ့္သက္ျပင္းေတြဟာလည္းခုလိုေအးခဲမေနခဲ့၊ေန႔ေတြညေတြက
ကၽြန္ေတာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္ၾကားမွာတဖြဲဖြဲေႂကြလို႔၊
အဲဒီမနက္ကေကာင္မေလးကိုကၽြန္ေတာ္တခုခုေျပာဖို႔ႀကိဳးစားေနမိတယ္၊
ကၽြန္ေတာ့္ႏႈတ္ခမ္းေတြ ပူေႏြးတုန္ရင္လို႔၊ ကၽြန္ေတာ္ဘာေျပာလိုက္ရမလဲ၊အခ်ိန္ေတြ တေရြ႕ေရြ႕ျဖတ္သန္း ၊ႏွင္းေတြ ပိုလို႔ ပိုလို႔သိပ္သည္းလာ၊
ကၽြန္ေတာ္ေျပာလိုက္ေတာ့မယ္၊တစ္ခုခု၊
အဲဒီမနက္ကေကာင္မေလးကိုကၽြန္ေတာ္တခုခုေျပာဖို႔ႀကိဳးစားေနမိတယ္၊
ကၽြန္ေတာ့္ႏႈတ္ခမ္းေတြ ပူေႏြးတုန္ရင္လို႔၊ ကၽြန္ေတာ္ဘာေျပာလိုက္ရမလဲ၊အခ်ိန္ေတြ တေရြ႕ေရြ႕ျဖတ္သန္း ၊ႏွင္းေတြ ပိုလို႔ ပိုလို႔သိပ္သည္းလာ၊
ကၽြန္ေတာ္ေျပာလိုက္ေတာ့မယ္၊တစ္ခုခု၊
ဒါ
နားေထာင္ေကာင္းရံုသက္သက္
မဟုတ္ခဲ့တာ ေသခ်ာ၊
ဒါ
၀ိဥာဥ္တစ္ခုရဲ႕
ရူးသြပ္တဲ့ေတးသြား
တစ္ဘ၀စာ ဖ်ားနာခဲ့ရသူတစ္ေယာက္ရဲ႕
ေၾကကြဲမႈေျဖာင့္ခ်က္
ျဖစ္တယ္၊
ကၽြန္ေတာ့္စကားသံမဆံုးခင္မွာပဲ ေကာင္မေလးက
ရယ္တယ္၊တိုးတိုးဖြဖြ၊ေကာင္မေလးရဲ႕ရယ္သံမွာ
ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ေလွာင္ေျပာင္မႈေတြဘယ္ႏွစ္ကီလိုေလာက္ပါေနမလဲ၊အဲဒီရယ္သံမဆံုးခင္ေလးမွာပဲ
ေကာင္မေလးရဲ႕အေ၀းကိုကၽြန္ေတာ္ေရာက္သြားခဲ့ရေပါ့။
အရာရာတိုင္းသည္ထိုအခိုက္တြင္ ျပဇာတ္ဆန္ေနျပန္ ၏။လြမ္းတယ္ ့ ့ ့ႏွင္းေတြတဖြဲဖြဲက်ေနတဲ့ လမ္းကေလး ကိုလြမ္းတယ္၊လြမ္းတယ္ ့ ့ ့ႏွင္းေတြတဖြဲဖြဲက်ေနတဲ့ အိမ္ေသးေသးေလးကိုလြမ္းတယ္၊ လြမ္းတယ္ ့ ့ ့ႏွင္းေတြတဖြဲဖြဲက်ေနတဲ့ ေကာင္မေလးကိုလြမ္းတယ္၊သို႔ေသာ္ ထိုအရာကို အရပ္သံုးဘာသာ စကား ျဖင့္ ရွင္းျပ ေျပာဆိုရန္ ခဲခက္ေနသည့္အတြက္ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာကၽြန္ေတာ့္အေရျပားေအာက္ တြင္အေငြ႔ တေထာင္းေထာင္းထ ၿငိမ္သက္ေနရပါသည္။
ေကာင္မေလးရဲ႕အေ၀းကိုကၽြန္ေတာ္ေရာက္သြားခဲ့ရေပါ့။
အရာရာတိုင္းသည္ထိုအခိုက္တြင္ ျပဇာတ္ဆန္ေနျပန္ ၏။လြမ္းတယ္ ့ ့ ့ႏွင္းေတြတဖြဲဖြဲက်ေနတဲ့ လမ္းကေလး ကိုလြမ္းတယ္၊လြမ္းတယ္ ့ ့ ့ႏွင္းေတြတဖြဲဖြဲက်ေနတဲ့ အိမ္ေသးေသးေလးကိုလြမ္းတယ္၊ လြမ္းတယ္ ့ ့ ့ႏွင္းေတြတဖြဲဖြဲက်ေနတဲ့ ေကာင္မေလးကိုလြမ္းတယ္၊သို႔ေသာ္ ထိုအရာကို အရပ္သံုးဘာသာ စကား ျဖင့္ ရွင္းျပ ေျပာဆိုရန္ ခဲခက္ေနသည့္အတြက္ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာကၽြန္ေတာ့္အေရျပားေအာက္ တြင္အေငြ႔ တေထာင္းေထာင္းထ ၿငိမ္သက္ေနရပါသည္။
ကၽြန္ေတာ့္ရင္၀တြင္ နက္နက္ရွိဳင္းရွိဳင္း စိုက္၀င္ေနသည္မွာ ခၽြန္ျမေအး
စက္ေနေသာ ေခတ္ ႀကီးတစ္ေခတ္ပင္ျဖစ္သည္။အႏုပညာ ကိုယ္ခံအား
တရိပ္ရိပ္က်ဆင္းေနေသာ ၿမိဳ႕ကေလးကေတာ့
အစာ၀ထားတဲ့ေတာေကာင္တစ္ေကာင္လုိျငိမ္ခ်က္သားေကာင္းေနဆဲ၊ ကၽြန္ေတာ့္စိတ္ကူး
မ်ားအ တြက္ ႏွစ္ေတြ မေလာက္ငခဲ့တာၾကာၿပီ၊ကၽြန္ေတာ္တစ္ဦးတည္းသာ
သိရွိနားလည္ထားေသာအိပ္မက္ မ်ား၏ စ်ာပနအခမ္းအနားသို႔
မည္သူမွ်ပန္းတစ္ျခင္းမပို႔လိုက္ပါ။ကၽြန္ေတာ့္ အတြက္ေကာ္ဖီေရာက္မလာေသး၊
ကၽြန္ေတာ္ စီးကရက္တစ္လိပ္ကိုမီးညွိလိုက္စဥ္
အခန္းထဲတြင္တားျမစ္စာတမ္းမ်ားခ်ိတ္ဆြဲမထားျခင္းအတြက္ စိတ္သက္သာ
ရာရမိသည္၊ကန္႔သတ္ခ်က္မ်ား မ်က္ႏွာခဏလႊဲေပးထားပါ၊ ကၽြန္ေတာ္လြတ္လြတ္လပ္ လပ္
စီးဆင္းပါရေစ၊ ကၽြန္ေတာ့္ကိုအိပ္မက္ထည့္မက္ေလ့ မရွိေသာ
အမွန္တရားကေတာ့ႏွင္းမႈန္ေတြၾကား ထဲမွာ ေ၀းလံမႈန္၀ါးေနဆဲလား၊တကယ္ပါ ့ ့
့ကၽြန္ေတာ္က ဒုက္ၠေတြကိုသာ ၿမိန္ယွက္ေနခ်င္တဲ့ေကာင္ေလ၊
လြမ္းဖြယ္မနက္ခင္းေလး၊နာက်င္မႈေတြနဲ႔ေလးလံလို႔၊ေဒသစံေတာ္ခ်ိန္ ၆ နာရီ
၊ႏွင္းေတြ တဖြဲဖြဲ၊ ကၽြန္ေတာ္ေၾကကြဲေပါ့ေမေမ၊ မိႈင္းျပာျပာ အခိုးအေငြ႔ေတြက
ျပတင္းမွန္မွာေ၀့လူးလို႔၊ ဟဲမင္းေ၀းဟာ
သူ႔ရဲ႕ေနာက္ဆံုးအိပ္ရာအျဖစ္အ၀ါေရာင္ေျပာင္းခင္းကို
ဘာျဖစ္လို႔ေရြးခ်ယ္သြားပါလိမ့္၊ အဘုိးႀကီး စန္တီယာ
ဂိုရဲ႕လက္ထဲကငါးအရိုးစုႀကီးေၾကာင့္မ်ားလား၊ေလာကတြင္ေသျခင္းတရားကပိုင္ဆိုင္ျခင္းကိုခံရ
သူႏွင့္ေသျခင္း တရား ကိုပိုင္ဆိုင္သူဟူ၍
ႏွစ္မ်ိဳးသာရွိေၾကာင္းမယံုၾကည္ၾကသူမ်ားထံသို႔ ဗန္ဂိုး၏နားရြက္ တစ္ဖက္
ပို႔လိုက္ပါမည္။ဒီလိုပါပဲ ့ ့ ့ေဟာဒီ ဒြႏ္ၲယာႀကီးမွာ၊ကၽြန္ေတာ့္ကို
တဖြဲဖြဲထိမွန္ေနသည္မွာ ေ၀းလံေသာ အရပ္ဆီမွအရွိန္ျပင္းစြာလြင့္ေမ်ာလာေသာ
ခ်စ္သူ၏အနမ္းမ်ားမဟုတ္ခဲ့သည္ကို ယခု၀ါက်ဆံုးလွ်င္သတိရ ပါမည္။ဟန္ေဆာင္ျခင္း
ကိုရြံမုန္းတတ္ၾကေသာ္လည္း
ရုပ္ရွင္တစ္ကားကိုေတာ့ႏွစ္ႏွစ္ၿခိဳက္ၿခိဳက္ၾကည့္ တတ္ၾကသည္၊ထို႔ေၾကာင့္ပင္
ကၽြန္ေတာ့္ႏွစ္မ်ားသည္ လြယ္ကူစြာ ေအးခဲခဲ့ရျခင္းျဖစ္ေပလိမ့္မည္။
““ကဗ်ာဆရာ လုပ္တယ္ ့ ့ ့ဟုတ္လား””
(လူမမာသတင္းလာေမးသလို အဲဒီမ်က္ႏွာေပးမ်ိဳးေတြကို အမုန္းဆံုးပဲ)
““ေပ်ာ္ရႊင္မႈဆိုတာ ၀ယ္လို႔ရတယ္ ့ ့ ့မင္းမွာလံုေလာက္တဲ့ေငြေၾကးရွိရင္ေပါ့””
(အခန္းထဲတြင္ တစ္ခ်ိန္လံုးရွပ္တိုက္ေနေသာ ထိုေငြစက္ၠဴတစ္ခ်ပ္ကို မေန႔ကပင္ကၽြန္ေတာ္စုတ္ၿဖဲခဲ့ၿပီးၿပီ)
““တံခါးေတြ ပိတ္မထားပါနဲ႔ ့ ့ ့ကၽြန္ေတာ္တို႔က်န္းမာေရးအတြက္ ေလေကာင္းေလသန္႔ရွဴဖို႔လိုတယ္””
(မွတ္ခ်က္ေရးမထား)
ကၽြန္ေတာ္မီးညွိလိုက္ေသာ စီးကရက္ထဲတြင္ ေလးလံညႊတ္ေကြးေသာအေတြးမ်ားက
အေတာင္တဖ်ပ္ဖ်ပ္ခတ္လ်က္။လူေတြဟာ သန္႔သန္႔စင္စင္
မရယ္တတ္ၾကဘူးေနာ္၊ကိုယ္ေတာ္တာလူသိဖို႔ အကုသိုလ္အမႈကိုက်ဴးလြန္တဲ့ေနရာမွာ
အာသြက္လွ်ာသြက္ရွိလြန္းလွ တယ္၊ၾကက္တူေရြးတစ္ေကာင္ ကေတာ့
သူ႔အသံသူသြင္းထားတဲ့ကက္ဆက္ေခြကိုေခါင္းတင္ရင္း
အိပ္ငိုက္ေနေလရဲ႕၊ကမ္ၻာႀကီးဟာ သူ႔ႏွလံုး သားသူျပန္ပြတ္သပ္ဖို႔
အခ်ိန္မရေသးဘူး၊ အဲဒါပဲ၊ ကၽြန္ေတာ္ေျပာေနရတာ၊အဂၤါၿဂိဳဟ္ေပၚသြားဖို႔လိုသလို
ကိုယ့္ရဲ႕အစစ္အမွန္အတြင္းသားဆီကိုယ္အေရာက္သြားဖို႔ေကာ မလိုအပ္ဘူးလား၊
အႏုပညာ အေၾကာင္း မေဆြးေႏြးမီ
ရိုးသားမႈအေၾကာင္းအရင္ေဆြးေႏြးၾကလွ်င္ေကာင္းပါလိမ့္မည္၊
အမွန္တရားေသၿပီ၊
ဘုရားသခင္ေသၿပီ၊
သို႔ေသာ္ နစ္ေရွးမေသေသးပါ၊ေဆာ့ခရတ္ၱိမေသေသးပါ၊ အာသာရင္းဘိုးမေသေသးပါ၊
ဂၽြန္လင္ႏြန္ မေသေသးပါ၊ၿမိဳ႕မၿငိမ္းမေသေသးပါ၊ ထိုအရာသည္ပင္
ကၽြန္ေတာ့္ေသြးေၾကာထဲတြင္ တ၀ီ၀ီပ်ံသန္းေနေသာ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ျဖစ္ေနေလ၏။
သင္တို႔အလြယ္ တကူခူးဆြတ္ႏိုင္ရန္ကၽြန္ေတာ့္ရူးသြပ္မႈမ်ား ကို ဤေနရာ
တြင္စိုက္ပ်ိဳးထားလိုက္ပါသည္။ႏွင္းေတြ
သိပ္သိပ္သည္းသည္းက်ေနေပါ့၊ေကာင္မေလးက အညိဳေရာင္ဆံပင္
တိုတိုေလးေတြေ၀့ဖြာသြားေအာင္ယမ္းခါလိုက္တယ္၊ေၾကာက္မက္ဖြယ္တစ္ခုကိုေတြ႔လိုက္ရသလို
ကၽြန္ေတာ့္ႏွလံုး သားဟာဆြံ႔အသြားေပါ့၊မေန႔ညက ကၽြန္ေတာ္ဖတ္ခဲ့သည္မွာ
ရွယ္လီ၏ “ေ၀းကြာျခင္းက
တို႔အတြင္းမွာ”ကဗ်ာမဟုတ္ခဲ့ပါ၊အူသံေတြကိုနားေထာင္ဖို႔
ကၽြန္ေတာ့္ဘ၀တစ္ျခမ္းလံုးေပးထားရတယ္၊ ကၽြန္ေတာ့္ကို တေျမ့ေျမ့ပဲ့ေႂကြေန
ေစသည္မွာ တလက္လက္လင္းေနေသာ အညိဳေရာင္ မ်က္၀န္းတစ္ စံုသာျဖစ္ပါသည္။
မိုက္မဲမႈဟု အမည္ေပးထားေသာ ပန္းခ်ီကားကို ကၽြန္ေတာ္အဆံုးသတ္လိုက္ပါၿပီ၊
ယဥ္ေက်းပ်ဴ ငွာေသာေလွာင္ရယ္သံမ်ား ကၽြန္ေတာ့္နားထဲတြင္
ပဲ့တင္ေနဆဲ၊ဆင္ျခင္တံုတရားျဖင့္မသိႏိုင္ေသာ အမွန္ တရား/ အရွိတရားမ်ားကို
ျပင္းထန္ေသာခံစားခ်က္ေ၀ဒနာျဖင့္သာသိႏိုင္သည္ဟု ယန္းေပါဆတ္ က
ေျပာခဲ့သည္၊ႏွလံုးသား၏နက္ရွိဳင္းမႈဆီမွလွ်ံထြက္လာေသာအသံမ်ားအတြက္
ကၽြန္ေတာ့္မွစကားလံုးရွာမ ရေသး၊ လြဲေခ်ာ္မႈမ်ားသည္ အခန္းထဲတြင္ ပို၍
စနစ္က်စြာ ပ်ံသန္းေနၾက၏။ႏွင္းေတြတဖြဲဖြဲ၊ေမွ်ာ္ လင့္ျခင္း
မ်ားတေငြ႔ေငြ႔ခမ္းေျခာက္လာေနေသာ ေမေမ့ရဲ႕မ်က္၀န္းေတြမွာ
ခုလိုႏွင္းေတြေ၀မေနပါေစႏွင့္၊မနက္ ၆ နာရီ၊
ကိုယ့္ကိုယ္ကို လႊင့္တင္ရာမွာ မေအာင္ျမင္ခဲ့တဲ့ မနက္ခင္းေလးပါပဲ၊
အရာရာတိုင္းသည္ ျဖစ္ၿမဲအတိုင္းပင္ ကၽြန္ေတာ့္ထံသို႔
လြဲမွားစြာေပါက္ေရာက္ခဲ့ပါသည္၊ ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ကမ္ၻာႀကီးၾကားတြင္
ႏွင္းေတြသိပ္သိပ္သည္းသည္းက်လို႔၊ယေန႔ထုတ္သတင္းစာတြင္ကၽြန္ေတာ့္
နာေရးသတင္းကို ကၽြန္ေတာ္ မဖတ္ရ ေသးသည့္အတြက္ စီးကရက္တစ္လိပ္ကိုမီးညွိလိုက္သည့္ အခိုက္မွာ ပင္ အခုေရာက္ေနတာဘယ္ေနရာမွာလဲဟူေသာ ေမးျမန္းသံထြက္ေပၚလာပါသည္။
နာေရးသတင္းကို ကၽြန္ေတာ္ မဖတ္ရ ေသးသည့္အတြက္ စီးကရက္တစ္လိပ္ကိုမီးညွိလိုက္သည့္ အခိုက္မွာ ပင္ အခုေရာက္ေနတာဘယ္ေနရာမွာလဲဟူေသာ ေမးျမန္းသံထြက္ေပၚလာပါသည္။
ေဒသစံေတာ္ခ်ိန္ ၆ နာရီတိတိ၊
ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ ေကာ္ဖီမေရာက္ေသး၊
ႏွင္းေတြ၊
(၂၀၀၀)
Myanmar Thit မွကူးယူေဖာ္ျပသည္။
No comments:
Post a Comment