မႏၱေလးၿမိဳ႕တြင္ ဧၿပီလ ၃၀ ရက္ေန႔ ညေနပိုင္းက ေလျပင္း တုိက္ခတ္မႈေၾကာင့္
ဧရာ၀တီ ျမစ္အတြင္း၌ ေမာ္ေတာ္ (ေရယာဥ္) ၈ စီး နစ္ျမဳပ္ခဲ့ၿပီး ၄ စီး မွာ
ေရစီးႏွင့္ ေမ်ာပါသြားသည္။
နစ္ျမဳပ္ခဲ့သည့္ စက္ေလွမ်ားမွာ အမ်ားအားျဖင့္ ဧရာ၀တီျမစ္အတြင္း ေဒသထြက္ကုန္မ်ားကို သယ္ပို႔ေနေသာ ေမာ္ေတာ္မ်ားျဖစ္သည္။
ဧရာ၀တီျမစ္အတြင္း သြားလာရင္း ေလျပင္းတုိက္ခတ္မႈေၾကာင့္
လႈိင္းလုံးႀကီးမ်ား ျဖစ္ေပၚလာကာ ေလွမ်ားနစ္ျမဳပ္ရျခင္း ျဖစ္ ေၾကာင္း
ကုိယ္ေတြ႕ႀကံဳခဲ့ရသည့္ ကိုသိန္းစိုးက ေျပာျပသည္။
“ေလျပင္းေတြတုိက္ၿပီး လႈိင္းလုံးေတြက တက္လာတာ။ လႈိင္းေတြက လူတစ္ရပ္စာကို
ေက်ာ္တယ္။ အဲဒီကတည္းက က်ေနာ္ က သိေနၿပီ။ စက္ေလွျမဳပ္ေတာ့မယ္ ဆိုတာ။
ေနာက္ဆုံး ေလေတြ တအားၾကမ္းၿပီး လႈိင္းလုံးႀကီးေတြက အရမ္းႀကီးလာတာနဲ႔ ေလွ
ကုိပစ္ထားၿပီး ေရကူးလာခဲ့တာ။ စက္ေလွေတာ့ ျမဳပ္သြားတယ္”ဟု မႏၲေလးၿမိဳ႕
မရမ္းၿခံေလွဆိပ္ အနီးတြင္ နစ္ျမဳပ္ခဲ့သည့္ ေဇာ္မင္း သန္း အမည္ရွိ စက္ေလွမွ
အလုပ္သမား ကိုသိန္းစိုးက ေျပာသည္။
၎သည္ အသက္ ၁၅ ႏွစ္ခန္႔ကတည္းက ဧရာ၀တီ ျမစ္အတြင္း သြားလာေနခဲ့ၿပီး အသက္ ၄၂
ႏွစ္ရွိခ်ိန္က်မွ ယခုကဲ့သို႔ ေတြ႕ႀကံဳရ ျခင္း ျဖစ္သည္ဟုလည္း ဆိုသည္။
ထိုေန႔က နစ္ျမဳပ္ခဲ့ေသာ စက္ေလွမ်ားမွာ ေဇာ္မင္းသန္း ၊ ေဇာ္ေဇာ္ဦး ၊
ေအာင္သေျပဦး ၊ သိန္းနဒီ ၊ နဒီေက်ာ္ ၊ ေက်ာ္သီတာ၀င္း ၊ ေမသူထြန္း ႏွင့္
ေဇာ္မင္းႏိုင္ အစရွိသည့္ စက္ေလွမ်ား နစ္ျမဳပ္ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။
ကမ္းစပ္မွႀကိဳးမ်ားႏွင့္ ခ်ီထားေသာ္လည္း ေလျပင္းေၾကာင့္ ေရထဲေမ်ာသြားေသာ
စက္ေလွမ်ားမွာ ေဇာ္ကုိကို(၁)၊ ေဇာ္ကိုကို(၂)၊ သိန္းႏိုင္ေ၀ႏွင့္ သိခၤနဒီ
စက္ေလွမ်ားျဖစ္သည္။ ေမ ၁ ရက္ေန႔တြင္ ယင္းစက္ေလွမ်ားကို
ျပန္လည္ရွာေဖြေတြ႕ရွိၿပီ ျဖစ္သည္။ နစ္ျမဳပ္ သြားသည့္စက္ေလွမ်ားကိုလည္း
ျပန္လည္ေဖာ္ေဆာင္ရန္ ႀကိဳးပမ္းလ်က္ ရွိသည္။
လူထိခိုက္ ေသးဆုံးျခင္းမရွိဘဲ စက္ေလွမ်ားတြင္ တင္ေဆာင္ခဲ့သည့္
ေဒသထြက္ကုန္မ်ား ဆုံးရႈံးခဲ့ရသည္။ ကသာမွ မႏၱေလးသုိ႔ အဓိက သယ္ေဆာင္သည့္
စားေသာက္ကုန္မ်ား၊ သကာရည္မ်ား၊ ထင္းမ်ားႏွင့္စားသုံးဆီပုံးမ်ား
ေလွႏွစ္ျမဳပ္ရာတြင္ ပါ၀င္သြား ၿပီး ဆုံးရႈံးမႈတန္ဖုိးကိုမူ အတိက်
မသိရေသးေခ်။
ဧၿပီလ ၃၀ ရက္ေန႔ ညေနပိုင္း ၅နာရီခြဲခန္႔တြင္ တုိက္ခတ္ခဲ့သည့္ ယင္း
ေလျပင္းေၾကာင့္ ဧရာ၀တီ ျမစ္တေလွ်ာက္ရွိ ျမစ္ဆိပ္မ်ားမွစက္ေလွမ်ား ကမ္းေပၚ
တင္ေနျခင္း၊ ကမ္းပါးယံႏွင့္ တုိက္မိၿပီး ၀မ္းဗိုက္မ်ား ေပါက္ထြက္ျခင္း၊
ေဘးႏႈတ္ခမ္းသားမ်ား ကြဲျခင္း၊ ကမ္းေပၚတြင္ ေမွာက္ျခင္းမ်ားႏွင့္္
ျမစ္ေၾကာင္းတေလွ်ာက္ ေမ်ာပါျခင္းမ်ား ျဖစ္ေပၚခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။
No comments:
Post a Comment