Sunday, December 4, 2011

ျမန္မာ့ ေလေၾကာင္းထိန္းသိမ္းေရး လုပ္ငန္း

ႏိုင္ငံတကာ ေလယာဥ္မ်ား အႏၱရာယ္ကင္းစြာ ျဖတ္ေက်ာ္ပ်ံသန္းႏိုင္ရန္ ရန္ကုန္၊မႏၱေလးႏွင့္ ၿမိတ္ၿမိဳ႕မ်ားမွ ေရဒါစခန္းသံုးခုျဖင့္ ေလေၾကာင္းထိန္းသိမ္းေရး လုပ္ငန္းမ်ား ေဆာင္ရြက္ PDF Print
Monday, 05 December 2011 10:15
AddThis Social Bookmark Button
7109
ဒီဇင္ဘာလ ၁ ရက္ေန႔ စင္းလံုးငွား ဂ်က္ေလယာဥ္တစ္စင္း ပုဂံေညာင္ဦးေလဆိပ္သုိ႔ ဆိုက္ေရာက္လာစဥ္

ေလေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာန လက္ေအာက္ရွိ ေလေၾကာင္းဆက္သြယ္ေရး လမ္းညႊန္မႈ ကြပ္ကဲေရးဌာနခဲြမွ ျမန္မာႏိုင္ငံေပၚသို႔ ျဖတ္ေက်ာ္ပ်ံသန္းသည့္ ေလယာဥ္မ်ား အႏၲရာယ္ကင္းစြာ ျဖတ္ေက်ာ္ပ်ံသန္းႏိုင္ရန္ ရန္ကုန္၊ မႏၲေလးႏွင့္ ၿမိတ္ၿမိဳ႕မ်ားမွ ေရဒါ စခန္းသံုးခုျဖင့္ ေလေၾကာင္းထိန္းသိမ္းေရး လုပ္ငန္းမ်ား ေဆာင္ရြက္ေနေၾကာင္း ေလေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမႈဦးစီးဌာနမွ သတင္းထုတ္ျပန္ ခ်က္မ်ားအရ သိရွိရပါသည္။
ေလေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမႈဦးစီးဌာနသည္ ျပင္သစ္ႏိုင္ငံ Theles Co မွ ထုတ္လုပ္သည့္ ေလေၾကာင္းထိန္းသိမ္းလမ္းညႊန္ လုပ္ငန္းသံုး 970S ေရဒါစခန္းအား ၂၀၀၉ခုႏွစ္၊ စက္တင္ဘာလမွ စတင္ အသံုးျပဳခဲ့သည္ဟု သိရသည္။
ပို႔ေဆာင္ေရး၀န္ႀကီးဌာန လက္ေအာက္ရွိ ေလေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမႈဦးစီးဌာနသည္ ေလေၾကာင္းထိန္းသိမ္းေရး လုပ္ငန္းမ်ား ေဆာင္ရြက္ျခင္း၊ ျမန္မာ့ေလပိုင္နက္ အတြင္း ျဖတ္ေက်ာ္ပ်ံသန္းၾကသည့္ ႏိုင္ငံတကာမွ ေလယာဥ္မ်ားအား ေစာင့္ၾကည့္၍ ျဖတ္သန္းခ (ႏိုင္ငံျခားေငြ) ေကာက္ယူရရွိရန္ ေဆာင္ရြက္ျခင္း၊ ေလယာဥ္ကြင္း သစ္မ်ား ေဖာက္လုပ္ျခင္းႏွင့္ ေလဆိပ္မ်ား တိုးခ်ဲ႕တည္ေဆာက္ျခင္း လုပ္ငန္းမ်ားအား အေကာင္အထည္ေဖာ္ ေဆာင္ရြက္ေနေၾကာင္း သိရွိရသည္။
“ေလေၾကာင္းဆက္သြယ္ေရး လမ္းညႊန္မႈ ကြပ္ကဲေရးဌာနခဲြ အေနနဲ႔ ႏွစ္စဥ္ေလယာဥ္စင္းေရ ၁ ဒသမ ၅ သိန္းေက်ာ္ကို ရန္ကုန္၊ မႏၲေလးႏွင့္ ၿမိတ္ၿမိဳ႕ေတြမွာရွိတဲ့ ေရဒါစခန္း သံုးခုကေန အီလက္ထေရာနစ္ ပညာရွင္ေတြနဲ႔ ေလေၾကာင္းထိန္းသိမ္းေရး လုပ္ငန္းေတြကို ေဆာင္ရြက္ေနတာ ျဖစ္ပါတယ္”ဟု ေလေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမႈဦးစီးဌာနမွ တာ၀န္ရွိသူ တစ္ဦးက ေျပာျပခဲ့သည္။
ယင္းေရဒါကို အသံုးျပဳရျခင္း၏ အားသာခ်က္မ်ားမွာ ေလေၾကာင္း ထိန္းသိမ္းသူမ်ားသို႔ ေလေၾကာင္းထိန္းသိမ္း လမ္းညႊန္မႈ ပိုမို အႏၲရာယ္ ကင္းရွင္းေစရန္ တိက်ေသာ သတင္းအခ်က္အလက္မ်ား ေပးပို႔ႏိုင္ျခင္း၊ ေလေၾကာင္းသြားလာမႈ ႐ႈပ္ေထြးေသာ ဧရိယာမ်ားတြင္ စံသတ္မွတ္ခ်က္ကြာျခားမႈကို ေလွ်ာ့ခ်ႏိုင္ျခင္း၊ မိမိႀကိဳက္ႏွစ္သက္ရာ ေလယာဥ္ဆီသို႔ သီးသန္႔ေမးျမန္းႏိုင္ျခင္း၊ Aircraft Identicfication Code ၁၆ သန္းေက်ာ္ အသံုးျပဳႏိုင္ျခင္း၊ ေရဒါ၏ဖမ္းယူႏိုင္မႈ စြမ္းရည္ ေပးပို႔ေသာ အခ်က္အလက္မ်ား တိက် မွန္ကန္မႈရွိျခင္း၊ ေလယာဥ္ကို Nautical Mile 250 အထိ ျမင္ေတြ႔ ႏိုင္ျခင္းတို႔ျဖစ္ေၾကာင္း သိရွိရပါသည္။
 

Comments 

 
0 #1 U Mar Ga 2011-12-05 12:32
အေရွ႕ အေနာက္ ေလယာဥ္ေတြ ဆီျဖည့္ဖို႔ ခရီးတစ္ေထာက္နားဖို႔
မႏၱေလးကြင္းကို အခုထက္ပိုၿပီး ၀န္ေဆာင္မွဳေတြ လုပ္ေပးႏိုင္ရင္
ဒြန္ေမာင္းေရာ၊ သု၀ဏၰဘူမိေရာ က်ီးကန္းေတာင္ရွိမွာမဟုတ္ဘူး၊
ေနာက္ၿပီး ပုဂံေရာ၊ မႏၱေလးေရာ ခရီးသည္ ပို၀င္လာႏိုင္မယ္။
Direct Charter ေတြ ပိုဆင္းလာႏိုင္တယ္။
ေဒၚလာေတြ ထားစရာေနရာေတာင္ရွိမွာ မဟုတ္ဘူး။
 

No comments: