Saturday, July 15, 2017

ထူးအိမ္သင္ ေရးခဲ့ေသာ "အေရးၾကီးၿပီ" သီခ်င္းၿဖစ္ေပၚလာပံု...။


၁၉၈၈  စက္တင္ဘာလ ၁၈ ရက္ စစ္တပ္မွ အာဏာသိမ္းၿပီးေနာက္ က်ေနာ္သည္ ၿပည္တြင္းတြင္ ေနထိုင္ ရန္အေၿခအေနမေပးေတာ့ေသာေၾကာင့္  ၁၉၈၈ စက္တင္ဘာလ ၁၉ ရက္ေန႔တြင္ ရန္ကုန္တကၠသိုယ္ေက်ာင္းသား(၇) ေယာက္ႏွင့္အတူ ရန္ကုန္မွေမာ္လၿမိဳင္သို႔စတင္ ထြက္ခြာခဲ့ပါတယ္ ၊ေမာ္လၿမိဳင္တြင္ သူတို႕အစီအစဥ္ႏွင့္လာခဲ့ၾကေသာ ၊ကိုမြန္းေအာင္၊ ထူးအိမ္သင္ တို႔ႏွင့္ သီးၿခားစီ ဆံုခဲ့ၾကပါတယ္ က်ေနာ္တို႔ နယ္စပ္ကို အတူတူသြားၾကရန္ စီစဥ္ခဲ့ၾကေသာ္လည္း လမ္းၿပစီစဥ္သူ၏အစီအစဥ္ေၾကာင့္ ထူးအိမ္သင္တို႔ က တသုတ္ ၊ကိုမြန္းေအာင္၊ဘေစာထြန္း၊ က်ေနာ္တို႔ အုပ္စုနဲ႔က တသုတ္ၿဖစ္သြား ခဲ့ၾကပါတယ္ ၊ေနာက္ နယ္စပ္ ဘုရားသံုးဆူမွာ အားလံုးၿပန္လည္ဆံုေတြ႔ခဲ့ၾကပါတယ္၊ထို႔ေနာက္ ၁၉၈၈ နိဳ၀ဘၤာလ တြင္ ကရင္နယ္ေၿမ  ၀မ္ခ (ေကာ့မူးရာ )စခန္းတြင္က်င္းပေသာ ABSDF ညီလာခံ တက္ေရာက္ရန္  သြားခဲ့ၾကရာတြင္ က်ေနာ္ႏွင့္အတူ ကိုမြန္းေအာင္ ၊ထူးအိမ္သင္ တို႔အတူလိုက္ပါခဲ့ၾကပါတယ္၊  ညီလာခံမွာ  သူတို႔က ေလ့လာသူေတြအၿဖစ္သာ တက္ေရာက္ခဲ့ပါတယ္ ၊ညီလာခံၿပီး ေနာက္တရက္မွာနိဳ၀ဘၤာလ ၆ ရက္ေန႔မွာ ရခိုင္ ALP  ရုံးေရွ႕တြင္  TIME မဂၢဇင္းမွ က်ေနာ္တို႔ကိုအင္တာဗ်ဴး လုပ္ဖို႔ေၿပာလာတဲ့အခါ က်ေနာ္က ထူးအိမ္သင္ ကို အင္တာဗ်ဴးလုပ္ဖို႔ ေၿပာတယ္ ..က်ေနာ္ကအင္တာဗ်ဴးလုပ္ဖို႔ အတြက္ ငွက္ၾကီးကို ေက်ာင္းသား တီရွပ္တထည္ ေပးတဲ့အခါမွာငွက္ၾကီးက က်ေနာ့္ကို "သန္း၀င္း ..အခု အင္တာဗ်ဴးေၾကာင့္ ငါ့ကိုထိခိုက္တာကို ငါဂရုမစိုက္ဘူး ငါ့အေမ အဖမ္းခံရမယ္ဆိုရင္ ငါ ဒီအင္တာဗ်ဴး ကိုမလုပ္ခ်င္ဘူးလို႔ေၿပာပါတယ္..က်ေနာ္ကဘာမွ မၿဖစ္ပါဘူး သူငယ္ခ်င္းရာ သူတို႔ဒီလိုသာ ဖမ္းၾကေၾကးဆိုရင္ အခုေတာခိုလာၾကတဲ့ရဲေဘာ္တိုင္း မွာ အေမ ရိွၾကတာဘဲ .သူတို႔ဖမ္းလို႔ဘယ္ကုန္ပါ့မလဲ လို႔ ေၿပာလိုက္ေတာ့ ငွက္ၾကီး ဟာ သူ႔ အေမကို ခ်စ္တဲ့စိတ္ေၾကာင့္ ၿဖစ္ေပၚလာေသာ စိုးရိမ္ မွဳ ေၿပေလွ်ာ့သြားၿပီး.အင္တာဗ်ဴးကိုဆက္လုပ္ခဲ့ပါတယ္ ၊က်ေနာ္ဆိုလိုခ်င္တာက ငွက္ၾကီးဟာ အေမကိုဘယ္ေလာက္ခ်စ္သလဲဆိုတာ သိသာေစခ်င္တာပါ၊ ေနာက္ က်ေနာ္တို႔နဲ႔အတူ နယ္စပ္မွာအတူေနၾကရင္း သူ႔ အေမ ကိုလြမ္းေၾကာင္းခဏခဏ က်ေနာ့္ ကိုေၿပာပါတယ္..သူ ႏွင့္အတူ က်ေနာ္တို႔ အေမနဲ႔ ေ၀းကြာခဲ့ရေသာ ဘ၀တူမ်ားကို ကိုယ္ခ်င္းစာ ၿပီး ရင္ထဲကထြက္လာေသာခံစားခ်က္မ်ားကို ေနာက္ပိုင္းသူေရးသားသီဆိုခဲ့ေသာ အေမ စီးရီး ဟာ က်ေနာ္တို႔ အလြမ္းေၿဖရေသာ သီခ်င္းမ်ားၿဖစ္ခဲ့ပါတယ္ ငွက္ၾကီးကို ေက်းဇူးတင္ရပါတယ္ ..။ ထို႔ေနာက္ နိဳ၀ဘၤာလ ၁၄ ရက္ေန႔တြင္ မယ္တေလ (ခေရာ့ေဒး )စခန္းတြင္ က်င္းပေသာ DAB ရဲ့ ပထမ ညီလာခံ သို႔ တက္ေရာက္ခဲ့ရာတြင္ ကိုမြန္းေအာင္၊ထူးအိမ္သင္က်ေနာ္ႏွင့္အတူ လိုက္ပါခဲ့ပါတယ္..ဒီေအဘီ ညီလာခံမွ က်ေနာ့္ကို ေက်ာင္းသားကိုယ္စားလွယ္အၿဖစ္ ဒီေအဘီ ဗဟို တြဲဖက္အေထြေထြအတြင္းေရးမွဴး ေရြးခ်ယ္ခဲ့ပါတယ္ ၊ဒီေအဘီ ညီလာခံအၿပီး ဒီေအဘီယာယီရံုးကို မယ္တေလ ( ခေရာ့ေဒး) စခန္းမွာရံုးဖြင့္ခဲ့ပါတယ္ ၊အဲဒီရံုးမွာ က်ေနာ္က အခန္းတခန္းရခဲ့ပါတယ္ .အဲဒီအခန္းမွာ က်ေနာ္၊ကိုမြန္းေအာင္၊ထူးအိမ္သင္ အတူေနခဲ့ၾကပါတယ္ ၊က်ေနာ္တို႔အခန္း ထဲမွာ ဂစ္တာတလံုးရယ္..၊ကက္ဆက္တလံုးရယ္ ဒါဘဲရိွပါတယ္ ၊ဒီလိုေနထိုင္ရင္းႏွင့္ တေန႔မွာက်ေနာ္ရက္ကိုေတာ့ အတိအက် မမွတ္မိေတာ့ပါ.. ကိုမြန္းေအာင္ ႏွင့္ က်ေနာ္  ေသာင္ရင္းၿမစ္သို႔ေရးခ်ိဳးရန္ ၿပင္ဆင္ေနခ်ိန္ တြင္ က်ေနာ္က ငွက္ၾကီးကို လွမ္းေမးလိုက္တယ္ ေဟ့ေကာင္ ..ေရခ်ိဳး မလိုက္ဖူးလား ဆိုေတာ့  မလိုက္ေတာ့ဘူးကြာ မင္းတို႔ ၿပန္လာရင္ ငါ ေတာ္လွန္ေရးအတြက္ လက္ေဆာင္ေပးစရာရိွတယ္ ဒါေပမဲ့ အလကားမရဘူး ငါကို လဖက္ရည္ တိုက္ရမယ္လို႔ ေၿပာတယ္ က်ေနာ္ကေတာ္လွန္ေရးအတြက္ဆိုရင္ေတာ့ တိုက္ရမွာေပါ့ကြာ ဟုေၿပာၿပီး က်ေနာ္ ႏွင့္ကိုမြန္းေအာင္ ေရခ်ိဳး ထြက္သြားၾကပါတယ္ ၊က်ေနာ့္ အထင္ မိနစ္ ၄၀ ေလာက္အၾကာမွာ က်ေနာ္တို႔ အခန္းကိုၿပန္ေရာက္ခဲ့ၾကတယ္ ၊ေရာက္ေရာက္ခ်င္း ငွက္ၾကီးက မင္းတို႔အဆင္သင့္ၿဖစ္ရင္ေၿပာ လို႔ေၿပာတယ္ ၊က်ေနာ္တို႔အ၀တ္အစား လဲၿပီးေနာက္ ကိုမြန္းေအာင္၊ က်ေနာ္ ငွက္ၾကီး အတူထိုင္ၾကၿပီး ငွက္ၾကီးက ဂစ္တာ ကိုဆြဲကိုင္ၿပီး အခု အမ်ားသိၾကတဲ့ '" အေရးၾကီးၿပီ " သီခ်င္းကို တီး ၊ဆို ၿပေတာ့တယ္၊ဆိုၿပီး ၾကိဳက္လား လို႔ ေမးေတာ့ ကိုမြန္းေအာင္ ကၾကိဳက္တယ္လို႔ေၿဖတယ္ ၊က်ေနာ္က စာသားေတြၿပင္စရာရိွေသးလား ၊မရိွရင္ ABSDF ရဲေဘာ္မ်ားကိုစတင္တိုက္ေပးခ်င္တယ္ လို႔ေၿပာေတာ့ မရိွေတာ့ဘူး အဆင္သင့္ဘဲလို႔ သူကေၿပာတယ္၊ ၿပီးေတာ့ လဖက္ရည္ဆိုင္ကို သြားၾကၿပီး လဖက္ရည္ေသာက္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာက်ေနာ္ကသူ႕ကိုေမးတယ္ မင္း ဒီသီခ်င္းကိုဘယ္တုန္းကစပ္ခဲ့သလဲလို႔ ေမးေတာ့ မေန႔ ည ကစဥ္းစားၿပီး ဒီမနက္မွ ေရးတယ္လို႔ ေၿပာတယ္၊ ဒါနဲ႔ က်ေနာ္တို႔က ည မွာ မိတၱဴ ေတြအမ်ားၾကီး ကူးၿပီး  ဒီေအဘီ ရံုးႏွင့္ အနီးဆံုးၿဖစ္တဲ့ ABSDF တပ္ရင္း ၂၀၇ မွရဲေဘာ္မ်ားကိုစတင္ တိုက္ေပးမယ္လို႔စဥ္းစားၿပီး တပ္ရင္း ၂၀၇ မွ ရဲေဘာ္မ်ားကို ေဘာလံုးကြင္းတြင္ အားလံုးကို စုေစခဲ့ၿပီး.. ရဲေဘာ္မ်ားအားလံုးကို မိတၱဴ ေတြေပးၿပီး ထူးအိမ္သင္ ၊ကိုမြန္းေအာင္ ၊က်ေနာ္တို႔ ကေရွ့မွေနၿပီး အၾကိမ္ၾကိမ္ တိုက္ေပးခဲ့ၾကပါတယ္၊၂၀၇ ရဲေဘာ္မ်ားအားလံုးမွတ္မိၾကလိမ့္မယ္ထင္တယ္..။ ဒီသီခ်င္းကို ထူအိမ္သင္ကိုယ္တိုင္၂၀၇ ရဲေဘာ္မ်ားကိုစတိုက္ေပးခဲ့တယ္ဆိုတဲ့သမိုင္းကိုေဖၚထုတ္ေပးလိုေသာ သေဘာပါ၊ ေနာက္ပိုင္း ကိုမြန္းေအာင္ မွ ေသြးမုန္တိုင္း စီးရီးထဲမွာ  ထည့္သြင္းသီဆို လို႔ အမ်ားကသိခဲ့ၾကတာၿဖစ္ပါတယ္ ၊ဒါဟာ အမ်ား သိတဲ့  အေရးၾကီးၿပီ  ဆိုတဲ့ သီခ်င္း ေပါက္ဖြားလာတဲ့သမိုင္းအမွန္ပင္ၿဖစ္ပါတယ္..။ သူငယ္ခ်င္း ငွက္ၾကီး ေကာင္းရာသုဂတိ လားပါေစ..။ သန္း၀င္း ( ၈၈ ) မ်ိဳးဆက္ .. နိဳ၀ဘၤာ ( ၇ ) ရက္ ၂၀၁၃ ..  __._,_.___ . __,_._,___  

No comments: