Monday, September 12, 2011

ဘာေတြျဖစ္ကုန္ၾကျပီလဲ ---

ဘာေတြျဖစ္ကုန္ၾကၿပီလဲ ------

က်ေနာ္။ က်မတို ့ႏိုင္ငံ
ျပန္လုိ ့မရတာေၾကာင့္ ----
က်ေနာ္။ က်မတို ့ အသက္ကို
ရန္ျပဳမွာ စိုးတာေၾကာင့္----
က်ေနာ္။ က်မတို ့ မိသားစုကို
အႏၱရာယ္ျပဳမွာ စိုးတာေၾကာင့္ ----
က်ေနာ္။ က်မတို ့ ဘ၀ေတြ
အက်ဥ္းက်ခံရမွာ စိုးတာေၾကာင့္ -----
က်ေနာ္။ က်မတို ့ ဘုရားေက်ာင္း
ဖ်က္ဆီးခံရတာေၾကာင့္ -----
(ထားပါေတာ့ေလ)
ဘာေၾကာင့္ ညာေၾကာင့္
ဟိုဟာေၾကာင့္ ဒီဟာေၾကာင့္။

က်ေနာ္ ကေလ ----အဲဒီ (-----) အေရးအခင္းတုန္းက
ဘယ္ေနရာမွာ ဘာေတြလုပ္
ဟုိဒင္းေတြလုပ္ ဟိုဟာေတြလုပ္ခဲ့တာေပါ့
(ဟုတ္ပါ့ ေမာင္ရာ နည္းနည္းေတာ့ ေလ်ွာ့ေျပာ
က်ေနာ္တို ့လည္း လိမ္ခံရတာ ႏွစ္ ၂၀ေက်ာ္ျပီ)

က်မကေလ----အဲဒီတုန္းက
ဟိုလူေတြကို ဟိုလိုကူညီ
ေငြေတြဘယ္လိုကုန္ ဘာေတြ ဘယ္လိုလုပ္
ေနာက္ဆံုးေတာ့ အသက္ေဘးနီး ေျပးလာခဲ့ရတာ
(ဟုတ္ပါ့ အမရာ နည္းနည္းေတာ့ ေလ်ွာ့ေျပာ
က်ေနာ္တို ့လည္း လိမ္ခံရတာ ႏွစ္ ၂၀ေက်ာ္ျပီ)


ကိုယ့္ႏိုင္ငံသားအခ်င္းခ်င္းရယ္မို ့
မေျပာခ်င္လို ့
အလုပ္မရွဳပ္ခ်င္လို ့
အထုတ္ေတြလည္း မျဖည္ခ်င္
အပုပ္ေတြလည္း ႏွာေခါင္းပိတ္
တတ္အားသ၍လည္း ကူညီ
တခ်ဳိ ့တခ်ဳိ ့ လိမ္စဥ္(လိမ္ဆင္) ေတြ
ထိေန သိေနေပမယ့္
ေအာ္----သူတို ့ဘ၀ လြတ္ေျမာက္ရင္
တျခား တျခား ဒုကၡေရာက္သူေတြကို ေထာက္ညွာေကာင္းေပရဲ ့လို ့
သက္ညွာစြာ စဥ္းစားေပး
ၾကာေတာ့သည္လည္း ခင္ဗ်ားတို ့စကား
နား၀မွာ ၾကားလို ့ မေလ်ာ္သာ။

ပိုဆိုးတဲ့အျဖစ္ကေလဗ်ာ
မ်က္ႏွာေတြ အေျပာင္တိုက္
မိသားစု vacation
ျပည္ေတာ္ျပန္ႏြဲလိုက္ၾကေသး
ေထာင္ထဲက ေမာင္ေက်ာင္းသားေတြ
ႏွစ္ေက်ာ့ျပန္ ေထာင္နန္းစံတဲ့အျဖစ္
တခ်က္ေလးေတာ့ ငဲ့ၾကည့္သင့္တာေပါ့ေနာ့---

Asylum မရခင္
(ဒို ့အေရး) ရယ္လို ့ ဖင္ကုန္းေအာ္
status လည္းရ
အေမာင္ အမိ ဘယ္မွာရွာရမယ္မွန္းမသိ ---
ႏိုင္ငံေရးအက်ဥ္းသားေစာင့္ေရွာက္ေရး
အေမာင္ အမိ ဘယ္မွာရွာရမယ္မွန္းမသိ ---
ကရင္ဒုကၡသည္ေတြအေရး
အေမာင္ အမိ ဘယ္မွာရွာရမယ္မွန္းမသိ ---
ဧရာ၀တီျမစ္ဆံုအေရး
အေမာင္ အမိ ဘယ္မွာရွာရမယ္မွန္းမသိ ---
ကခ်င္စစ္ေျပးဒုကၡသည္မ်ားအေရး
အေမာင္ အမိ ဘယ္မွာရွာရမယ္မွန္းမသိ ---
ၾကာေတာ့သည္လည္း ခင္ဗ်ားတို ့စကား
နား၀ၾကားရ မသက္သာဗ်ာ။

ဟုိမွာ လုပ္စား
ဒီမွာ လုပ္စား
မီဒီယာထဲလည္းေရာက္
အဖြဲ ့အစည္းေတြထဲလည္းေရာက္
NGO's ထဲလည္းေရာက္
အုတ္ေရာ ေက်ာက္ေရာ သလဲေရာ  (ခ်ီး) ေခ်းေရာ
လုပ္စားသူမ်ားနဲ ့ ခ်ဳပ္စားသူမ်ား
အမွားေတြက အမွန္ျဖစ္
(ဆရာေသာကေရ-- ဆရာ့စကား ေခတၱယူသံုးပါရေစ ဆရာ)
ဘာေတြျဖစ္ကုန္ၾကျပီလဲ ------
စိတ္ဓါတ္ေတြျခစား
ရြာရိုးကိုးေပါက္ သတင္းသမားေပါမ်ားတဲ့
ကာရာအိုေက ယဥ္ေက်းမွဳ  ႏိုင္ငံေတာ္သစ္မွာ
ျပည္ေတာ္ျပန္ သတင္းသမားမ်ား
ျပည္ေတာ္ျပန္ အကယ္ဒမစ္မ်ား
ျပည္ေတာ္ျပန္ ႏိုင္ငံေရးခိုလွဳံခြင့္ရခဲ့သူမ်ား
ျပည္ေတာ္ျပန္ အႏုပညာသမားမ်ား
ျပည္ေတာ္ျပန္ NGO's မ်ား
ျပည္ေတာ္ျပန္ လက္နက္ကိုင္မ်ား

ရွိသမွ် နတ္ေကာင္း နတ္ျမတ္မ်ား ေစာင့္မမွဳ
အလႅာရွင္ ။ ဗုဒၶ။ ေယရွဳအရွင္တို ့ အကူအညီနဲ ့
ျမန္မာျပည္ အမွန္တကယ္ ၿငိမ္းခ်မ္းပါေစသား။
ဖိုးဇီ၀ (စက္တင္ဘာ-၂၀၁၁)

No comments: