Monday, September 11, 2017

ျမန္မာျပည္ ရဲ့ အမွန္တရား အတြက္ တန္ျပန္ ဆႏၱ ျပ ႏိုင္ ရန္ အတြက္ တိုက္တြန္းႏိုး ေဆာ္ျခင္း

ျမန္မာျပည္ ရဲ့ အမွန္တရား အတြက္ တန္ျပန္ ဆႏၱ ျပ ႏိုင္ ရန္ အတြက္ တိုက္တြန္းႏိုး ေဆာ္ျခင္း
အမိျမန္မာျပည္ကို အၾကမ္းဖက္အားေပးလူလိမ္ေတြရဲ႕ မတရားစြပ္စြဲတိုက္ခိုက္ေနမႈမ်ားကေန ကာကြယ္ရန္ အတြက္ သင့္ ကို အလိုရွိ ေနပါျပီ။
တဖက္ကေန တင္ထားတဲ့ သူတို ့ရဲ့ ဒီပို႔စ္(ဓါတ္ပံုတြင္ၾကည့္ပါ)



ႏွင့္ ပတ္သက္လို ့တခုေျပာစရာ ရွိလာ လို ့ပါ။ လူလိမ္၊ လူညာေတြ ဘက္ ကေတာ့ သူ တို ့လုပ္စရာ ရွိတာေတြကို လုပ္ေနၾကပါျပီ။ က်ေနာ္တို႔ဘက္ကလည္း ကိုယ့္ အမွန္တရား အတြက္ ျမန္မာျပည္နဲ႔ အၾကမ္ဖက္ေဘးသင္႔တိုင္းရင္းသားမ်ား ငါးဖယ္ကေျပာင္းျပန္ ထပ္မံေစာ္ကားခံရေနတာေတြ အတြက္ကို က်ေနာ္တို ့ ကေနဒါ လမ္းမေတြေပၚ သမိုင္းေပး တာဝန္ တရပ္အျဖစ္ တက္ဘို ့ လိုေနပါျပီ။ အခု ့ ဒီပ႔ိုစ္ ထဲမွာ တဘက္ လူလိမ္ လူညာေတြက ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ႏွင္႔တကြ ျမန္မာႏိုင္ငံကို သိကၡာခ်မယ့္ အေရးကို က်ေနာ္တို ့ တတ္ႏိုင္တဲ့ ဘက္ေတြကေနတန္ျပန္ၾကဘို႔လို ေနပါျပီ။ ျပည္တြင္းေရးကို ဝင္ေရာက္ စြက္ဖက္ဘို ့ ၾကိဳးစားေနတဲ့ သူေတြရဲ႕ရန္က ကာကြယ္ ၾကဘို ့ လိုေနပါျပီ။ ျမန္မာျပည္ရဲ႕ျငိမ္းခ်မ္းတည္ျငိမ္ေရးအတြက္ အရာရာမွာ ေနာက္မက်ခင္ က်ေနာ္တို ့ လုပ္သင့္တာေတြ လုပ္ေဆာင္ႏိုင္ၾကဘို ့ ႏိႈးေဆာ္ပါရေစ။
အမွန္တရားကို ကေနဒီယန္ေတြသိေအာင္ စြမ္းေဆာင္ႏိုင္ဘို႔အတြက္ က်ေနာ္တို ့ တတ္ႏိုင္တဲ့ ဘက္ေတြကေန အားလံုးပါဝင္ၾကဘို ့ လိုေနပါျပီ။
သူတို ့ ေၾကျငာထားတဲ့ အဲဒီရက္မွာ က်ေနာ္တို ့ဘက္ကေန ဆန္ ့က်င္ ဆႏၵျပဘို ့ လိုေနပါျပီ။
အခ်က္လက္ ခိုင္လံုစြာႏွင့္ ေျပာႏိုင္ဘို ့အတြက္ က်ေနာ္တို ့ ျပင္ဆင္ထားဘို ့ လိုပါမယ္။
ဒီအတြက္ အဲဒီေန႔မွာ တန္ျပန္ ဆႏၵျပဘို႔အတြက္ က်ေနာ္တို ့ႏွင့္ ပါဝင္ပူးေပါင္း ၾကပါရန္ တိုက္တြန္းဖိတ္ေခၚ လိုပါတယ္။
အၾကံျပဳခ်က္မ်ား ကိုၾကိဳဆိုပါတယ္။
ဒီ အီးေမးလ္ ကို လက္ဆက္ကမ္း ျဖန္ ့ ေပးၾကပါ။ က်ေနာ္ တို ့ မွာ လိုအပ့္တာ မ်ား ကို စီစဥ္ ဘို ့အခ်ိန္မရွိေတာ့ လို ့ပါ။
ေအာင္ မိုး(ကေနဒါ)

No comments: