Monday, November 15, 2010

အဲသည့္အတိုင္းမွန္တယ္ဆိုရင္ေတာ့မျဖစ္သင့္ပါဘူး။

က်မဆီမိတ္ေဆြတဦးက ပို႔ေပးတဲ့ mail ပါ။

ဒီေန႔ေလ အန္အယ္ဒီရံုးက လူငယ္ေတြက သတင္းေထာက္ေတြကိ ု ဆဲတယ္ သိလား။ ရံုးခန္းထဲကို လံုး၀ေပးမ၀င္ဘူး ။ အဲဒါ သတင္းေထာက္ေတြ ပြစိပြစိ ျဖစ္ကုန္ေရာ။ သူတုိ႔ လက္ထဲေတာင္ အာဏာ မေရာက္ေသးဘူး ဒီလို ျဖစ္ကုန္ၿပီ ဆိုၿပီးေတာ့။ က်ေနာ္လည္း ေတာ္ေတာ္ ေဒါပြသြားတယ္။

သတင္းေထာက္ကို ပါးစပ္နဲ႔ ေကာင္းေကာင္းေျပ ာလို႔ ရပါတယ္။ ဆဲစရာ မလိုဘူး။ ၿပီးေတာ့ ေမာင္းထုတ္တာ ေတာ္ေတာ္ ၾကမ္းတယ္။ ေအပီတို႔၊ ေအအက္ဖ္ပ ီတို႔ကလည္း ေတာ္ေတာ္ မေက်မနပ္ ျဖစ္သြားၾကတယ္။ အားလံုးက စိတ္ပ်က္သြားၾကတ ယ္။ ဘီဘီစီနဲ႔ အယ္လဂ်ာဇီးယားလည ္း ပါတယ္။ ျပည္တြင္း သတင္းေထာက္ တေယာက္က ဆိုရင္ က်ေနာ္တို႔က အန္တီ့ဆီကို လာၿပီး သတင္းယူတာ စာေပစိစစ္ေရးက မလြတ္ဘူးဆိုတာ သိတယ္၊ ဒါေပမယ့္ သတင္းသမားတာ၀န္ ေက်ခ်င္တဲ့အတြက္ လာယူတယ္လို႔ ေျပာတယ္။ ဒါကို မရိုက္ရဘူး ဆုိေတာ့ ျပည္တြင္း သတင္းေထာက္တခ်ိဳ ႕ စိတ္တိုၿပီး ျပန္ကုန္ၾကတယ္။

သတင္းေထာက္ဆိုတာ အန္တီ့ကို ေတြ႕ရင္ ဓာတ္ပံုရိုက္မွာ ပဲလို႔ေျပာေတာ့ ခင္ဗ်ားတုိ႔က လြန္လြန္းတယ္။ အန္တီ့ လံုၿခံဳေရးကို က်ေနာ္တုိ႔က တာ၀န္ ယူထားရတာ ခင္ဗ်ားတို႔ သတင္းေထာက္ေတြက သတင္းရဖို႔ပဲ သိတယ္။ အဲဒီလိုေတြ ေျပာတယ္။

အန္အယ္လ္ဒီ ရံုးမွာ သတင္းေထာက္ေတြ သတင္းဓာတ္ပံုေတြ ရိုက္ၾက သတင္းေတြေရးၾကလိ ု႔ပဲ အားလံုးျမင္ၾကရတ ာ။ မီဒီယာက လူေပါင္း သန္း ၆၀ ေက်ာ္ အတြက္ ဆိုတာကို နားမလည္ဘူး။ အန္တီ့နားမွာ ေနရတယ္ဆိုၿပီး မာန္ေတြတက္ကုန္တ ာ။ အံ့ၾသစရာပဲ။

က်ေနာ္ေတာ့ ဒီေန႔ တရား ေတာ္ေတာ္ရသြားတယ ္။ လံုၿခံဳေရးသေဘာက ို က်ေနာ္တို႔ သိပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ သတင္းေထာက္ေတြက သူတို႔နဲ႔ မ်က္ႏွာ က်က္မိေနတဲ့ သူေတြပါပဲ။ အဲဒါကို ေခြးေမာင္းသလို ေမာင္းထုတ္တာေတာ ့ က်ေနာ္တို႔လည္း မခံႏိုင္ဘူး။ က်ေနာ္တို႔ ဆိုတာ သူတုိ႔က သတင္းေျပာခ်င္လိ ု႔ပါ ဆိုရင္ အခ်ိန္မေရြး၊ ေနရာမေရြး ထလုပ္ေပးခဲ့တဲ့ အမာခံလူေတြပါ။ အဲလို သတင္းသမားေတြပါ။
ဒါကို ဇြတ္ေျပာ၊ ဇြတ္ေဟာက္လုပ္တာ ။ သတင္းသမားေတြရဲ႕ မ်က္ႏွာေတြကို သူတုိ႔ အားလံုးက်က္မိတယ ္။ ေထာက္လွမ္းေရးေတ ြရဲ႕ မ်က္ႏွာေတြကိုလည ္း သူတုိ႔ က်က္မိတာပဲ။ က်ေနာ္က မနက္ ၉ နာရီကေန ညေန ၄ နာရီထိ အဲဒီရံုးမွာရွိၿ ပီး အားလံုးကို အစအဆံုး ျမင္ေတြ႕ခဲ့ရတဲ့ သူပါ။ ဒီေန႕ ရံုးကိုလာတာ မီဒီယာသမားေတြခ် ည္း ပါပဲ။

အန္တီ့လူေတြ လုပ္ပံုနဲ႔ အန္တီ့ကိုေတာ့ ထိခိုက္ေတာ့မွာပ ဲ။
အန္တီ့ လံုၿခံဳေရးကို သူတို႔ စိုးရိမ္သလို က်ေနာ္ တို႔လည္း စိုးရိမ္ၾကတာပဲ။ သူတို႔ ခ်စ္ခင္သလို က်ေနာ္တို႔လည္း ခ်စ္ခင္ၾကတာပါပဲ ။ ဒီမိုကေရစီလို႔ ေျပာေနတဲ့ ႏိုင္ငံေရးသမားေ တြ ပါးစပ္က တကယ့္ ဒီမိုကေရစီကို မေတြ႕ရသလိုပဲ ခံစားလိုက္ရတယ္။ သူတို႔ တကယ္ေကာ ဒီမိုကေရစီကို နားလည္ရဲ႕လားလို ႔လည္း သံသယ၀င္မိပါတယ္။




--
Wish Best wishes
Best Regards,
Ronal (ဝဏၰထြန္း)
Electronic Engineer
AA Synergy Electronic Engineering Sdn Bhd.

--
ေလးစားစြာျဖင့္

No comments: