Saturday, June 9, 2012

ေနသာသလိုသာ ေနလိုက္ပါေတာ႕အေမ



အေမစုအတြက္ ရခိုင္သားတဦးရဲ႕ ကဗ်ာ


ခ်စ္ခဲ႔ပါတယ္အေမရယ္
အေမ႔ကို ျမင္ျမင္ခ်င္း မ်က္ရည္လည္းက်ခဲ႔ဖူးတယ္
အေမလက္ေ၀ွ႕ယမ္းျပတဲ႔အခါ
" ေဟး " ခနဲေအာ္လိုက္တဲ႔ လူေတြထဲ
သားလည္းပါခဲ႔ဖူးတယ္ . . .

အေမေရြးေကာက္ပြဲ ၀င္သည္ျဖစ္ေစ
အေမေရြးေကာက္ပြဲ မ၀င္သည္ျဖစ္ေစ
အေမဟာ က်ေနာ္တို႕ရဲ႕ေခါင္းေဆာင္
အေမဟာ က်ေနာ္တို႕ရဲ႕အေမ
တခါမွ မျငိဳျငင္ခဲ႔ဖူးအေမ . . .

အေမဟာ ဗမာတုိ႕ရဲ႕အေမမဟုတ္
အေမဟာ ကရင္တို႕ရဲ႕အေမမဟုတ္
အေမဟာ ကခ်င္တုိ႕ရဲ႕အေမမဟုတ္
အေမဟာ က်ေနာ္တို႕ရခိုင္ေတြရဲ႕အေမမဟုတ္
ျပည္ေထာင္စုတစ္ခုလံုးရဲ႕အေမလို႕
ေဟာဒီရင္ထဲမွာ ဆူးစူးသလို
မွတ္ယူ နစ္၀င္ေနခဲ႔တာပါ အေမ . . .

ေက်ာက္နီေမာ္က ရခိုင္သူေလးလည္း
အေမရဲ႕ သမီးပါပဲ အေမ
သူဟာ လူမဆန္သူသံုးေယာက္ရဲ႕
အနိဳင္က်င္႔ေစာ္ကားခံရရံုသာမက
လည္မ်ိဳႏုန ကို ဓါးနဲ႕ဟက္တက္လွီး
မေသခင္ ဘယ္ေလာက္ညီးတြားခဲ႔ရမယ္ဆိုတာ
ၾကားေယာင္ၾကည္႕ေပါ႔ အေမ . . .

ေတာင္ကုတ္မွာ မြတ္ဆလင္ဆယ္ေယာက္
က်ေနာ္တို႕ လူမ်ိဳးေတြထဲက စိတ္ဆတ္သူေတြသတ္မိေတာ႕
အေမေျပာတဲ႔စကားကို ၾကားေယာင္ျပီး သိပ္ရွက္မိတယ္ အေမ
အားၾကီးသူဆိုတာ အားငယ္သူကို
စာနာသနားရတယ္ ဆိုလား ဘာဆိုလား အေမ
ဟုတ္ပ ဟုတ္ပ . . . က်ေနာ္ အကိုေတြ
မလိမ္မာ တခါမိုက္ ရာဇ၀င္ေတာင္တြင္လိုက္ေသးတယ္ အေမ . . .

ဆူးေလမွာလည္း ရန္ကုန္က
ျမန္မာမြတ္ဆလင္ပါ ဆိုသူေတြလည္း ဆႏၵျပ
အေမက လည္း ေမာ္လ၀ီဆိုသူၾကီးေတြကိုႏွစ္သိမ္

ျပဇတ္ကေနၾကတဲ႔အလား တညီတညြတ္
က်ေနာ္ဆို ျပည္ေထာင္စုသားရခိုင္လူမ်ိဳးဆို
တဲ႔
ဂုဏ္ေတာင္ရွိလားမရွိလား မသိေတာ႕
က်ေနာ္တို႕ဟာ အဘိုးဗိုလ္ခ်ဳပ္ကိုယံုလို႕
ျပည္ေထာင္စုအလံေအာက္ကို ခိုခဲ႔ၾကတာပါ အေမ
က်ေနာ္တို႕ထက္ သူတို႕က ပိုအေရးၾကီးေနသလား ???

အခု ေမာင္ေတာျမိဳ႕မွာ က်ေနာ္တို႕ သားခ်င္းေတြ
မီးေလာင္တိုက္သြင္းခံရ ဓါးနဲ႔ခုတ္ခံရ ဒုတ္နဲ႕ရိုက္ခံရ
ကိုယ္႕ေျမ ကိုယ္႕ေရ ကိုယ္႕ေဒသမွာ
ဒီလိုလုပ္ခံရတာအေမ . . . ေျပာပါဦးေလ
အားၾကီးသူေတြ . . . အားႏြဲ႔သူေတြ . . .

အခုေတာ႕နားလည္းသြားျပီအေမ
ေမာ္လ၀ီေတြကို ႏွစ္သိမ္႔ခဲ႔သမွ်
ျပည္ေထာင္စုသားရခိုင္ေတြဘက္ၾကေ
တာ႕
လွည္႕ေတာင္ အၾကည္႕မခံရတဲ႔ဘ၀
နာတယ္ အေမ နာတယ္
ေဟာဒီ ရင္ဘတ္က တဆစ္ဆစ္နာတယ္ . . .

ဟိုးႏွစ္ေပါင္းေထာင္ခ်ီဆီက
အေမတို႕နဲ႕တႏြယ္ထည္းစီးဆင္းခဲ႔
တဲ႔ေသြးေတြကလည္း
နာတယ္ အေမ နာတယ္
အခုေတာ႕ က်ေနာ္တို႕ရခိုင္ေတြမွာ
အဘိုးဗိုလ္ခ်ဳပ္လည္း ကြယ္လြယ္သြားျပီ
အေမ ကိုလည္း ေမ႔လိုက္ပါျပီ
ေနသာသလို ေနပါအေမ
မေနသာတဲ႔ သားတို႕ ညီအကို နိဳင္ငံသားေတြ
ေလညာကဆင္းျပီး ၀င္ပါၾကပါလိမ္႔မယ္ . . .

ေနသာသလိုသာ ေနလိုက္ပါေတာ႕အေမ
က်ေနာ္တို႕လည္း နာသာသလိုသာ နာလိုက္ပါေတာ႕မယ္ . . .

 မာဃလုလင္

No comments: