Monday, April 9, 2012

Philadelphia စမ္းသပ္ခ်က္ (ဘာသာျပန္၀တၳဳ) (အပိုင္း - ၈)



အခန္း ()


ေနာက္ပိုင္းမွာေတာ့ Philadelphia စမ္းသပ္ခ်က္ရဲ႕ အမွန္တရားေတြကို ရွာေဖြေဖာ္ထုတ္ဖို႕ ကၽြန္မရဲ႕ အာရံုေတြကို ႏွစ္ျမွဳပ္ထားလိုက္ပါတယ္။ ဒါကို နည္းလမ္းစံုနဲ႕ သုေတသနျပဳေလ့လာဖို႕အတြက္ ႏွစ္အနည္းငယ္ၾကာ အခ်ိန္ေပးခဲ့ရပါတယ္။

ကနဦးအစတုန္းကေတာ့ အထက္တန္းေက်ာင္းက ပေရာဂ်က္သင္ခန္းစာအေနနဲ႕ စတင္ခဲ့ေပမယ့္ ေနာက္ပိုင္းမွာေတာ့ အိုင္းစတိုင္းရဲ႕ Unified Field Theory ဟာ ျဖစ္ႏိုင္ေခ်ရွိတယ္ဆိုတာ သက္ေသျပဖို႕ ကၽြန္မ ဆက္ၾကိဳးစားခဲ့ပါတယ္။

အသက္ (၁၆) ႏွစ္မွာပဲ ေကာလိပ္တခုကို ကၽြန္မ တက္ခြင့္ရခဲ့ပါတယ္။ အဲဒီေကာလိပ္မွာ ကၽြန္မက အသက္ အငယ္ဆံုးပါပဲ။ အထက္တန္းမျပီးေသးပဲ ေကာလိပ္၀င္ခြင့္စာေမးပြဲကို ကၽြန္မသြားေျဖခဲ့တာေၾကာင့္ပါ။ တျခားအထက္တန္းျပီးသူေတြက ၀င္ခြင့္စာေမးပြဲမွာ ေျခာက္ဆယ္ရာခိုင္ႏွဳန္းရဖို႕ အသည္းအသန္ ၾကိဳးစားေနၾကရခ်ိန္မွာ ကၽြန္မကေတာ့ ၁၀၀ ရာခိုင္ႏွဳန္းနဲ႕ ေအာင္ျမင္ခဲ့ပါတယ္။

ဒါေပမယ့္ ေကာလိပ္မွာ သင္တဲ့ သင္ခန္းစာေတြကလဲ ကၽြန္မသိျပီးသားေတြခ်ည္း ျဖစ္ေနျပန္ပါတယ္။ ေကာလိပ္ေက်ာင္းမွာ ကၽြန္မကို သင္စရာ သင္ရိုးဘာမွ မက်န္ေတာ့ပါဘူး။ ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္မရဲ႕ သုေတသနကို အာရံုစိုက္ဖို႕အတြက္ ေကာလိပ္ေက်ာင္းကိုလဲ ကၽြန္မ ဆက္မတက္ေတာ့ပါဘူး။

သခ်ၤာပညာရပ္ဆိုင္ရာ တြက္ခ်က္မွုေတြနဲ႕ ပတ္သက္ရင္ေတာ့ အဖိုးက အကူအညီေပးပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ တျခား လုပ္ငန္းေဆာင္တာေတြမွာေတာ့ သူပါ၀င္ပတ္သက္ျခင္း မရွိပါဘူး။ ေရတပ္ရဲ႕ သုေတသနဖိုင္ေတြကို hacking လုပ္ျပီး ကၽြန္မ ၀င္ေမႊၾကည့္ပါတယ္။

anti-gravity နဲ႕ပတ္သက္တဲ့ သတင္းအခ်က္အလက္ေတြကို ထိပ္တန္းလွ်ိဳ႕၀ွက္ခ်က္အျဖစ္ ယေန႕ခ်ိန္ထိ သတ္မွတ္ထားဆဲဆိုတာ ထင္ရွားပါတယ္။ သတင္းအခ်က္အလက္ေတြကို 'Classified' codes ေတြနဲ႕ ထိန္းသိမ္းထားပါတယ္။

ဒါေပမယ့္ ဒီကုတ္ေတြက ကၽြန္မအတြက္ေတာ့ ကစားစရာျဖစ္ေနပါတယ္။ hacking နဲ႕ ပတ္သက္ျပီး ကၽြမ္းက်င္လာေလေလ၊ ကၽြန္မ မေဖာက္ႏိုင္တဲ့ ကုတ္ဆိုတာက ရွားလာေလေလပါပဲ။

ဒီလိုနဲ႕ တေန႕မွာေတာ့ ေရတပ္ရဲ႕ ေနာက္ဆံုးေပၚ သုေတသနေတြကို ကၽြန္မ hack လုပ္ၾကည့္ပါတယ္။

သိပ္ျပီး အံ့ၾသဖြယ္ေကာင္းတာက တစံုတေယာက္ဟာလဲ ကၽြန္မလုပ္တဲ့ သုေတသနနဲ႕ အလားသ႑ာန္တူ သုေတသနကို လုပ္ေနတယ္ ဆိုတာပါပဲ။ တစံုတေယာက္ဟာ Philadelphia Experiment ကို ေလ့လာေနပါတယ္။

ဒီေလ့လာမွဳအတြက္ ေနာက္ကြယ္မွာ သန္းနဲ႕ခ်ီတဲ့ အစိုးရအသံုးစရိတ္ေတြက ပံ့ပိုးေပးထားပါတယ္။ ဒီလို စမ္းသပ္ခ်က္မ်ိဳးေနာက္တခု ထပ္မံလုပ္ဖို႕အတြက္ ဘတ္ဂ်က္ေတြကလဲ အဆင္သင့္ရွိေနပါတယ္။

ကၽြန္မရဲ႕ စိတ္ထဲမွာ သုေတသန ျပိဳင္ဘက္တေယာက္ ေပၚလာသလို ခံစားရတာေၾကာင့္ ဖိုင္ေတြကို ကၽြန္မ ေလာဘတၾကီးနဲ႕ လိုက္ဖတ္မိပါတယ္။ အဲဒီမွာတင္ ကၽြန္မေတြ႕လိုက္ရတာက ေလ့လာမွဳ တခ်ိဳ႕မွာ အမွားေတြ ရွိေနတယ္ ဆိုတာပါပဲ။

ကၽြန္မရဲ႕ သခ်ၤာဦးေႏွာက္က ဘာေတြမွားေနတယ္၊ ဒီလိုတြက္ခ်က္မွဳေတြကေန ဘယ္လို dead-end street ကို ေရာက္သြားႏိုင္တယ္ဆိုတာေတြကို သိေနပါတယ္။ ဒီေလာက္ ပံ့ပိုးမွဳေတြ၊ အရင္းအျမစ္ေတြ အမ်ားၾကီး သံုးျပီးမွ အမွားေတြနဲ႕ အဆံုးသတ္မွာကို ၾကိဳသိေနရတာက ကၽြန္မအတြက္ စိတ္အေႏွာင့္အယွက္ျဖစ္ေစပါတယ္။

ဒါေၾကာင့္ သူတို႕ရဲ႕ ဖိုင္ေတြကို ကၽြန္မ hack လုပ္ျပီး ၀င္သြားလိုက္ပါတယ္။ ဘာေတြ မွားေနလဲဆိုတာ ၀င္ေျပာလိုက္ပါတယ္။ ကၽြန္မက စိတ္ခံစားမွဳနဲ႕ အေလာတၾကီး လုပ္လိုက္မိတာျဖစ္ပါတယ္။ တကယ္တမ္း က်ေတာ့ ကၽြန္မ ဒီလို risk မ်ိဳးကို မယူသင့္ပါဘူး။ ျပီးေတာ့ Philadelphia စမ္းသပ္ခ်က္နဲ႕ ပတ္သက္တဲ့ ျပႆနာေတြရဲ႕ အေျဖကို ေျဖရွင္းႏိုင္သူက ကၽြန္မကိုယ္တိုင္ပဲ ျဖစ္ခ်င္တာပါ။

ဒါေပမယ့္ ေနာက္က်သြားပါတယ္။ ဒီလိုလုပ္လိုက္ျခင္းအားျဖင့္ ေရတပ္ရဲ႕ သုေတသန ကြန္ယက္ထဲမွာ တစံုတေယာက္ ၀င္ေရာက္ေနျပီဆိုတာ သူတို႕ကို alert လုပ္လိုက္သလို ျဖစ္သြားပါတယ္။ အေႏွးနဲ႕ အျမန္ ဆိုသလိုပဲ တစံုတရာက ျဖစ္ပြားလာေတာ့မယ္ဆိုတာ ကၽြန္မၾကိဳသိေနခဲ့ပါျပီ။

အဖိုးရဲ႕ အဆိုး၀ါးဆံုး အိပ္မက္ေတြ မွန္ကန္လာပါေတာ့တယ္။

သူတို႕ေတြ ကၽြန္မဆီ ေရာက္လာခဲ့ပါတယ္။



(ဆက္လက္ေဖာ္ျပပါမည္)

ေရးသားသူ- Terry Deary
စာအုပ္အမည္- The Philadelphia Experiment
စာအုပ္ထုတ္ေ၀သည့္ႏွစ္- (၁၉၉၆) ခုႏွစ္
စာအုပ္အမ်ဳိးအစား- လူငယ္စာေပ

ဘာသာျပန္သူ – ခင္မမမ်ဳိး (၀၉၊ ၀၄၊ ၂၀၁၂)

No comments: