ု
-----------------------
ရခုိင္ျပည္နယ္တြင္ ျဖစ္ပြားခဲ့သည့္ အေရးအခင္းႏွင့္ ပတ္သက္ေသာ မွတ္တမ္းအား
သတင္းထုတ္ျပန္ေရးဆပ္ေကာ္မတီ က ျပဳစုေန ၿပီျဖစ္ၿပီး အခ်ိန္ကာလတစ္ခု
သတ္မွတ္၍ေဆာင္ရြက္သြားရန္ အစီအစဥ္ရွိေၾကာင္း ရခုိင္ျပည္နယ္အစုိးရအဖြဲ႕၏
သတင္း ထုတ္ျပန္ေရးေကာ္မတီ ဥကၠ႒ ဦးလွ သိန္းက ေျပာသည္။ ရခိုင္တြင္ လတ္တေလာ
ျဖစ္ပြားခဲ့သည့္အေရးအခင္းေၾကာင့ ္
အုိးမဲ့ အိမ္မဲ့ျဖစ္ခဲ့ၾကရသူ ဒုကၡသည္မ်ားအား ကူညီကယ္ဆယ္ေရးလုပ္ေဆာင္ ေနစဥ္
ရခုိင္ျပည္နယ္အစုိးရအဖြဲ႕မွ ယာယီဖြဲ႕စည္းေပးထား သည့္ သတင္း
ထုတ္ျပန္ေရးဆပ္ေကာ္မတီအေနျဖင့္ ရခုိင္ျပည္နယ္ အေရးအခင္းႏွင့္ ပတ္သက္၍
သတင္းထုတ္ျပန္ေပးေနသကဲ့သုိ႔ တစ္ဖက္ တြင္လည္း ရခုိင္ ျပည္နယ္အေရးအခင္းႏွင့္
ပတ္သက္ေသာမွတ္တမ္းအား တစ္ၿပိဳင္တည္း ေဆာင္ရြက္ေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္း သိရ သည္။
အဆုိပါ မွတ္တမ္းကုိ ျပဳစု ရန္အတြက္ သတင္းထုတ္ျပန္ေရး ဆပ္ေကာ္မတီဝင္ျဖစ္သည့္
ရခုိင္ ျပည္နယ္ဥပေဒအရာရွိ ဦးစံေရႊေမာင္ႏွင့္ ရခုိင္ျပည္နယ္ တရားေရး
ဦးစီးမွဴး ဦးခင္ေမာင္တုိ႔အား တာဝန္ေပး
ထားၿပီး
ယင္းမွတ္တမ္းအား မည္သည့္ကာလတြင္ ၿပီးစီးရန္ ေလာေလာဆယ္ အခ်ိန္ သတ္မွတ္ထား
ျခင္း မရွိေသးေၾကာင္းႏွင့္ ဗဟုိေကာ္မတီကုိ တင္ျပၿပီး အခ်ိန္ကာလ တစ္ခု သတ္
မွတ္၍ ေဆာင္ရြက္သြားရန္ အစီအစဥ္ရွိေၾကာင္း ဦးလွသိန္း က ဆုိသည္။''အခု
သတင္းထုတ္ျပန္ေရးလုပ္ေနသလုိ တစ္ဖက္မွာလည္း မွတ္ တမ္းကုိလည္း တစ္ၿပိဳင္တည္း
လုပ္ေနပါတယ္။ အခ်ိန္ကာလတစ္ခုကုိ သတ္မွတ္ထားတာေတာ့ ေလာေလာဆယ္ မရွိေသး ဘူး။
သုိ႔ေသာ္ ဗဟုိ ေကာ္မတီကုိတင္ျပၿပီး အခ်ိန္ကာလတစ္ခု သတ္မွတ္ၿပီးေတာ့
ေဆာင္ရြက္ သြားဖုိ႔ အစီအစဥ္ေတာ့ ရွိတယ္'' ဟု သတင္းထုတ္ျပန္ေရးေကာ္မတီ
ဥကၠ႒ဦးလွသိန္းက ေျပာၾကား ခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။ ရခုိင္ျပည္နယ္၊ ရမ္းၿဗဲ
ၿမိဳ႕နယ္ ေက်ာက္ နီေမာ္ေက်းရြာမွ ေဒသခံ ရခုိင္အမ်ဳိးသမီးတစ္ဦးကုိ လူမ်ဳိး
ျခားဘဂၤါလီ ၃ ဦးမွ လူမဆန္စြာ သတ္ျဖတ္ခဲ့မႈမွ အစျပဳ ကာ ရခုိင္
ျပည္နယ္ၿမိဳ႕နယ္တခ်ဳိ႕တြင္ ေဒသတြင္း မတည္ၿငိမ္မႈမ်ားႏွင့္ ဆူပူအံု
ၾ<ြကမွဳမ်ား ျဖစ္ေပၚခဲ့ရေၾကာင္း၊ အစုိးရမွ တရားဝင္ ထုတ္ျပန္ထား သည့္
စာရင္းမ်ားအရ အဆုိပါ အေရးအခင္းေၾကာင့္ ရခုိင္ႏွင့္
ဘဂၤါလီလူမ်ဳိးတုိ႔၏အိမ္ေျခေပါင္ း
၄ဝဝဝ ေက်ာ္၊ ဘုန္းႀကီးေက်ာင္း ၁၄ ေက်ာင္း၊ အေျခခံပညာ ေက်ာင္းေပါင္း ၃
ေက်ာင္းႏွင့္ ဗလီ ၁၇ ခု တုိ႔ မီးေလာင္ပ်က္စီးသြားခဲ့ ၿပီး ဒုကၡေရာက္ သူ
ရခုိင္ႏွင့္ ဘဂၤါ လီလူမ်ဳိးတုိ႔ စုစုေပါင္း ၄ဝဝဝဝ ေက်ာ္ ရွိခဲ့သည့္အျပင္
ေသဆံုးသူ ေပါင္း ၉ဝ ေက်ာ္ရွိခဲ့ေၾကာင္း သိရ သည္။
မာန္ယုေက်ာ္(ေရႊဝေျမ)
မာန္ယုေက်ာ္(ေရႊဝေျမ)
No comments:
Post a Comment