Saturday, January 12, 2013

ABSDF ေက်ာင္းသူရဲေမေဟာင္း နန္းေအာင္ေထြးၾကည္ ေျမာက္ပိုင္း ခရီး(၂၆)


by May Thingyan Hein on Friday, January 11, 2013 at 8:12am ·
ေမသၾကၤန္ဟိန္(ျမစ္မခ)
ဇန္န၀ါရီလ ၁၁၊ ၂၀၁၃၊ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕။

အပိုင္း(၂၆)
ေျမာက္ပိုင္းမွာေက်ာင္းသား အေယာက္ ၁၀၀ ေက်ာ္ကို ေထာက္လွမ္းေရးလို႕ စြတ္စြဲၿပီး ဖမ္းဆီးႏွိပ္စက္ခဲ႕တဲ႕ ေက်ာင္းသားသတ္ပြဲမွာ ပါ၀င္ခဲ႕တဲ႕ ေရာ္နယ္ေအာင္ႏိုင္ကို BBCကေန ႏႈတ္ထြက္ရေအာင္ လုပ္ႏိုင္ခဲ႕ၿပီးတဲ႕ ေနာက္မွာ က်မတို႕ အားတက္သြားၾကတယ္။

ဟာ…စိတ္ထဲမွာေလ…၊ ငါတုိ႕တဆင္႕တက္လို႕ရၿပီ၊ အမွန္တရားကို ေဖာ္ဖို႕ ဆက္လုပ္လုိ႕ရၿပီ ဆုိၿပီး ျဖစ္သြားၾကတယ္။ ဦးေႏွာက္ထဲမွာ ငါတုိ႕အမွန္တရားေတြ ေဖာ္ထုတ္လို႕ရတယ္ဆိုတာ တကယ္ကို စြဲသြားၿပီ၊ အရင္တုန္းကေတာ႕ ငါ မလုပ္ေပးႏိုင္ခဲ႕ဘူး၊ ငါမလုပ္ေပးႏုိင္ခဲ႕ဘူး ဆိုၿပီး မိခ်ိဳနဲ႕ ကိုထြန္းေအာင္ေက်ာ္ကို ကတိေပးခဲ႕တာ၊ သစၥာျပဳခဲ႕တာေတြ အတြက္ ခံစားခဲ႕ရတယ္။အဲဒါနဲ႕ အဲဒီ ၂၀၀၈ က စလိုက္တဲ႕ ကိစၥေလးကေန အားတက္သြားတယ္။

ေနာက္ ၂၀၀၉ မွာ အြန္လိုင္းကေန ABက လူတေယာက္နဲ႕ အဆက္အသြယ္ရလ ိုက္တယ္။ အဲဒီကေန အခ်ိတ္အဆက္ေတြ ရွာရင္း၊ အခ်က္အလက္ေတြရွာရင္း မတရားတာေတြကို လက္မခံႏိုင္တဲ႕ သူေတြကလည္း သူတုိ႕မွာ ရွိတဲ႕ သက္ေသျဖစ္ႏိုင္တာေတြနဲ႕ က်မတုိ႕ကို အားေပး ကူညီေပးခဲ႕ၾကတယ္။

၂၀၀၉၊ ဒီဇင္ဘာမွာ က်မ ဘန္ေကာက္ကို သြားခဲ႕တယ္။ ခရစၥမတ္အခ်ိန္ေပါ႕။ ဒီဇင္ဘာလ ၂၃ ရက္ေန႕မွာ ဘန္ေကာက္ကို ေရာက္တယ္။ ဇန္န၀ါရီလ ၂၆ ရက္ေန႕ ၂၀၁၀ မွာ ဘန္ေကာက္ကေန ျပန္တယ္။

အရင္ကတည္းက ဘန္ေကာက္ကို သြားေလ႕ရွိပါတယ္။ ဒါေပမဲ႕ အဲဒီႏွစ္ကေတာ႕ ဘန္ေကာက္ကို သြားတာ အရင္ကနဲ႕ မတူေတာ႕ဘူး။ အထင္ကရ ႏွစ္လို႕လဲ ေျပာလုိ႕ရမယ္။ ဘန္ေကာက္ကိုေရာက္ေတာ႕ ေအးေအးျမင္႔ေခၚ အီးတီက ဖုန္းဆက္လာတယ္။ အီးတီဆိုတာ က်မတို႕က ေခၚတာ၊ သူက ပတူငါးေကာင္ထဲက တေကာင္ေပါ႕။ သူက ေျပာတယ္၊ သူ ခ်င္းမိုင္သြားမယ္တဲ႕။ ခ်င္းမိုင္ဆိုေတာ႕ က်မကလည္း စိတ္၀င္စားသြားတယ္။ ေအးသြားေပါ႕ ငါလည္း လာလို႕ရရင္ လာမယ္လို႕သူ႕ကို ေျပာလိုက္တယ္။

အဲဒါနဲ႕ က်မလည္း ခ်င္းမိုင္ကို လိုက္သြားလိုက္တယ္။ ခ်င္းမိုင္ေရာက္ေတာ႕ မင္းေ႒းနဲ႕ ေတြ႕တယ္။ မင္းေ႒းဆိုတာက ABSDF ေျမာက္ပိုင္းကေန ေတာင္ပိုင္းကို ေ၇ာက္ေနတာ၊ လက္ရွိအခ်ိန္မွာေတာ႕ ABSDF ေျမာက္ပိုင္းက တိုက္ပြဲေတြထဲမွာ ျပန္ပါေနတယ္။

အဲေတာ႕ အီးတီတုိ႕နဲ႕ ေတြ႕ေတာ႕က်မတုိ႕က ေျမာက္ပိုင္းက ကိစၥေတြအေၾကာင္း ျပန္ေျပာၾကတယ္၊ အဲဒီေတာ႕ အီးတီက ေျပာတယ္။ အမတဲ႕…က်မတို႕က အဲဒီတုန္းက ငယ္ေသးေတာ႕ နားမလည္ဘူးတဲ႕။ ဟုတ္တယ္ …အဲဒီတုန္းက သူတုိ႕က ၁၅ ႏွစ္ ၁၆ ႏွစ္အရြယ္ေလးေတြကို။ ေနာက္ မင္းေ႒းနဲ႕လည္း စကားေတြ ေျပာျဖစ္ေတာ႕ မင္းေ႒းကလည္း ေျပာတယ္။ မငယ္တဲ႕…က်ေနာ္ စိတ္မေကာင္းဘူးတဲ႕။ ရတယ္လို႕။ ေနာက္မင္းေ႒းကလည္း အဲဒီတုန္းက က်မတို႕ေတြကို ဖမ္းထားတဲ႕ အခ်ိန္ေတြမွာ သူက ေရွ႕တန္းမွာေလ။ အဲဒါေၾကာင္႕ သူလည္း ဒီကိစၥေတြကို ေသခ်ာ မသိဘူး။

အဲဒီ ခ်င္းမိုင္ကေန ဘန္ေကာက္ကို ျပန္လာတယ္။ ပန္ခ်ီဆရာ ထိန္လင္းက ဘန္ေကာက္ေရာက္ေနတယ္။ သူက ေျပာတယ္ က်ေနာ္ မဲေစာက္ကို သြားမယ္တဲ႕။ နန္းေစာတုိ႕နဲ႕လည္း သြားေတြ႕မယ္တဲ႕။

ဟာ… ဒါဆို နန္းေစာလည္း မဲေဆာက္မွာ ရွိတယ္ဆိုေတာ႕ ငါလည္း လိုက္မယ္ ထိန္လင္းဆိုၿပီး အမလည္း လိုက္သြားလိုက္တယ္။ ကားစီးၿပီးေတာ႕မွ သြားၾကတယ္။
မဲေစာက္ေရာက္သြားေတာ႕ ဘယ္သူလာၾကိဳလဲဆိုေတာ႕ ကိုရင္ေမာင္ ကိုယ္တိုင္လာၾကိဳတယ္။ သိတယ္မဟုတ္လား။ ဘီဘီစီက ကိုရင္ေမာင္ေလ။ တကယ္ေတာ႕လည္း သူတို႕ေတြက ယဥ္ယဥ္ေက်းေက်းနဲ႕သိမ္သိမ္ေမြ႕ေမြ႕ပါပဲ။ က်မ အမွန္အတိုင္းေျပာတာ။

ကိုရင္ေမာင္က ယဥ္ေက်းတဲ႕ သူပါ၊ သူ႕ဇနီးက မစန္းစန္းေမာ္၊ သူနဲ႕ခုမွ ေတြ႕ၾကေပမဲ႕ က်မနဲ႕ ရင္းႏွီးသြားတယ္။ ေနာက္ေတာ႕ သူတုိ႕က ဘာေျပာလဲ ဆိုေတာ႕ မိုးသီးလာမယ္တဲ႕…။ က်မကလည္း ဟာ ေကာင္းတာေပါ႕လို႕။ ေတြ႕မယ္လို႕။

မဲေဆာက္မွာ က်မက ဟိုတယ္တခုမွာ တည္းတယ္၊ နန္းေစာတုိ႕နဲ႕ ေတြ႕တယ္၊ အဲလိုေပါ႕ ေပ်ာ္တာေပါ႕ေလေနာ္၊ ေနာက္ က်မကို မျမင္ဘူးလိုက္တဲ႕ ေတာင္ပိုင္းက ABSDF အထြက္ေတြကလည္း လာေတြ႕ၾကတယ္။ သူတုိ႕နဲ႕လည္း မေတြ႕တာၾကာေတာ႕ စကားေတြလည္း ေျပာေပါ႕။ သူတုိ႕နာမည္ေတြကိုလည္း အကုန္လံုးေတာ႕ မမွတ္မိဘူးေပါ႕။
ေနာက္ ကိုမိုးသီးေရာက္လာေတာ႕ ဒီလိုပဲ ေျပာၾက ဆိုၾကေပါ႕။ ေနာက္ က်မက ကိုမိုးသီး၊ကိုရင္ေမာင္တို႕၊နန္းေစာတုိ႕နဲ႕ ဒီေျမာက္ပိုင္းကိစၥကို ျပန္ေျပာၾကတယ္။

က်မ ေျမာက္ပိုင္းကေန ထြက္လာၿပီးကတည္းက ဒီကိစၥကို ဘယ္သူနဲ႕မွ တိတိက်က် ျပန္မေျပာျဖစ္ေတာ႕တာ။ အဲဒီမွာ ပထမဆံုးအၾကိမ္အေနနဲ႕ ျပန္ေျပာျဖစ္တယ္။
ဘာျဖစ္လို႕လဲ ဆိုေတာ႕ က်မက ေလွ်ာက္ေျပာေနေတာ႕ေကာ ဘာလုပ္မွာလဲ၊ က်မက ေျပာခ်င္တာက အေထာက္အထားေတြဘာေတြနဲ႕ ခိုင္ခိုင္လံုလံု ေသေသခ်ာခ်ာေျပာခ်င္တာ။က်မ အက်င္႕က မေျပာတတ္ဘူး။ လုပ္မယ္ဆိုရင္ေတာ႕ တကယ္လုပ္ေတာ႕မယ္။

ဒီအေၾကာင္းေတြကို မိသားစုေတြ အေမတို႕ေတြကိုေတာင္ မေျပာခဲ႕ဘူး၊ ဒါေပမဲ႕ အဲဒီမွာ က်မ ေကာင္းေကာင္းဖြင္႔ခ်လိုက္တယ္။ အဲဒီမွာ မိုးသီးဇြန္ကလည္း ေသေသခ်ာခ်ာနားေထာင္တယ္။

တကယ္ေတာ႕ ေျမာက္ပို္င္းမွာ ျဖစ္ခဲ႕တဲ႕ ျပႆနာဟာ အျပင္လူတေယာက္မွ နားမလည္ႏိုင္ဘူး။ ဘယ္ေလာက္ၾကီး ရွင္းျပရွင္းျပ တေယာက္မွ နားမလည္ ႏိုင္ဘူး။ ဘာျဖစ္လို႕လဲဆိုေတာ႕ ခံစားမႈ အပိုင္းေတြ ရွိတယ္။ တေယာက္နဲ႕ တေယာက္နဲ႕ ဖမ္းတာ ဆီးတာက တ႑၊ သံေယာဇဥ္ရွိတာ တ႑။ အဲဒါေတြက ဘယ္သူ႕ကို ဖြင္႔ျပရမလဲ၊ အဲဒါေတြက ဘယ္လိုေျပာလို႕မွ နားလည္ႏိုင္မဲ႕ ကိစၥေတြ မဟုတ္ဘူး။

အဲဒါေၾကာင္႕ ေျမာက္ပိုင္းမွာ ျဖစ္ခဲ႕တဲ႕ကိစၥေတြရဲ႕ အမွန္တရားကို အျပင္လူတေယာက္ကမွ ေဖာ္ေပးလို႕မရဘူး။ ေျမာက္ပိုင္းမွာ လုပ္ခဲ႕တဲ႕ သူေတြနဲ႕ ျပဳလုပ္ခံခဲ႕ရတဲ႕ သူေတြႏွစ္ဦး ႏွစ္ဘက္ ေျပာၾက ရွင္းၾကတဲ႕ အခါက်မွ ဒီျဖစ္ရပ္မွန္သမိုင္းဆိုတာက ေပၚထြက္လာမွာ။

က်မတုိ႕ ေထာက္လွမ္းေရး မဟုတ္ဘူးဆိုတဲ႕ သမုိင္းမွန္ကေတာ႕ေပၚၿပီ၊ က်မတို႕ သမိုင္းေတြ ေပၚၿပီ၊ ဒါေပမဲ႕ ျဖစ္စဥ္က ရွိေသးတယ္၊ ဘာေၾကာင္႕ ဒီလို လုပ္ခဲ႕တာလဲ၊ ဘာေၾကာင္႕ဒီလိုျဖစ္ခဲ႕တာလည္း ဆိုတာက ေပၚရဦးမယ္။

အဲဒါေပၚဖို႕အတြက္ဆိုရင္ ျပန္ၾကည္႔ရင္ အဓိက လုပ္ခဲ႕တဲ႕ မ်ိဳး၀င္းက ေသသြားၿပီ၊ မရွိေတာ႕ဘူး။ ေနာက္ သံေခ်ာင္း၊ ေရာ္နယ္ေအာင္ႏိုင္၊ ကိုစိန္ေအး၊ ေနဒြန္း၊ေအာင္ၾကီး၊ ေနာက္ တာ၀န္ရွိတဲ႕ ေျမာက္ပိုင္းက ကိုေက်ာ္ေက်ာ္… သူတို႕နဲ႕ အဲဒီတုန္းက ေျမာက္ပိုင္းမွာ ေထာက္လွမ္းေရးအျဖစ္ တာ၀န္ခံထားတဲ႕ သန္းေဇာ္၊ ေဇာ္ေဇာ္မင္း၊ ေအာင္စိုးမင္း၊ ေက်ာ္ထင္ဦး ေသသြားၿပီ ေျပာတယ္။ အဲဒီ အုပ္စုနဲ႕ က်မတုိ႕ ခံခဲ႕ရတဲ႕ အုပ္စု ေအးေအးေဆးေဆးေဆြးေႏြးမွ ဒီဇာတ္လမ္း ဘာေၾကာင္႔ျဖစ္သလဲ ဆိုတာေပၚလာမွာ။ အဲဒါမွ ဇာတ္လမ္းက ေပၚမွာေလ။

က်မတို႕က ABSDF ကို တိုက္ခိုက္ေနတာ မဟုတ္ဘူး။ က်မတုိ႕က ခြဲထုတ္ေပးေနတာ၊ ဒီလို လူသတ္ခဲ႕တဲ႕သူေတြနဲ႕ ABSDF ကို ခြဲျမင္ၾကဖို႕လိုတယ္။ လူ႕အခြင္႔ေရးအတြက္ တိုက္ပြဲ၀င္ေနတဲ႕ အဖြဲ႕မွာ လူ႕အခြင္႔ေရး ခ်ိဳးေဖာက္သူေတြ မရွိသင္႕ဘူုး။ အဲဒါေတြကိုသူတုိ႕က ေ၀ွ႕လည္ေၾကာင္ပတ္နဲ႕ လုပ္ေနတာ။ သူတုိ႕က လက္ရွိ ရွိေနတဲ႕ ABSDF ကို ကာဗာေတြ ယူၿပီးေတာ႕မွ ABSDF သိကၡာက်ေအာင္လုပ္ေနတာသူတုိ႕ က်မတို႕ မဟုတ္ဘူး။


ေရွ႕ဆက္ေဖာ္ျပေပးပါမည္။
မိတ္ေဆြမ်ားအားလံုးကို ေလးစားခင္မင္လ်က္ပါ။

ေမသၾကၤန္ဟိန္(ျမစ္မခ)

No comments: