Tuesday, February 26, 2013

ABSDF ဥကၠဌေဟာင္း ေဒါက္တာႏိုင္ေအာင္ရဲ႕ ေတာင္ပိုင္းႏွင္႕ေျမာက္ပိုင္းခရီး(၈)

by May Thingyan Hein on Tuesday, February 26, 2013 at 2:19pm ·

 ( ေဒါက္တာႏိုင္ေအာင္ရဲ႕ ေတာင္ပိုင္းနဲ႕ ေျမာက္ပိုင္းခရီးကို က်မရဲ႕ အျမင္နဲ႕  ယူဆခ်က္ ၊ သံုးသပ္ခ်က္၊ သေဘာထား လံုး၀ မပါ၀င္ဘဲ ေဒါက္တာႏိုင္ေအာင္ ေျပာသမွ်ကိုသာ ျပန္လည္ ေဖာ္ျပျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း အသိေပးအပ္ပါတယ္)

အပိုင္း(၈)

အဲလို ဗဟိုမွာေနရင္းနဲ႕ ေျမာက္ပိုင္းကိစၥကို ေနရွင္းသတင္းစာမွာပါလာၿပီး သိရေတာ႕က်ေနာ္တုိ႕လည္း ေျမာက္ပိုင္းက အစီရင္ခံစာကို ေစာင္႔တာေပါ႕ေနာ္။ က်ေနာ္တုိ႕ ေျမာက္ပိုင္းကို ေျပာလိုက္တာကေတာ႕ အေ၇းယူတဲ႕ ကိစၥေတြကို က်ေနာ္တုိ႕ မသိဘဲနဲ႕ မလုပ္ဖို႕ ၿပီးေတာ႕ ျဖစ္ပ်က္ေနတာေတြကို က်ေနာ္တို႕ကို အစီရင္ခံဖို႕ဆိုၿပီး မွာလိုက္တာပဲ။ ဒါေပမဲ႕လည္း က်ေနာ္တို႕ ဘာမွ မသိရဘူး။

အဲဒီအခ်ိန္တုန္းက က်ေနာ္တုိ႕က ေျမာက္ပိုင္းကို KIO ကေန တဆင္႔ပဲ ဆက္သြယ္ရတာကို၊  အဲဒီအခ်ိန္မွာ ဘာျဖစ္ေနလဲဆိုေတာ႕ KIO ကလည္း အပစ္အခတ္ရပ္စဲေရးကို လုပ္ခါနီးျဖစ္ေနေတာ႕ မဟာမိတ္နဲ႕လည္း ေတာ္ေတာ္အဆင္မေျပျဖစ္ေနေတာ႕ ၾကားခံ ဆက္သြယ္ေရးကလည္း မရွိသလို ျဖစ္လာတယ္။ က်ေနာ္တုိ႕မွာ ေၾကးနန္းဆက္သြယ္ေရးကလည္း ေကာင္းေကာင္းမရွိေသးဘူး။

အဲလို သတင္းစာထဲပါလာတဲ႕ အခါက်ေတာ႕ အမွန္အတိုင္းေျပာရရင္ေတာ႕ ေျမာက္ပိုင္းကိစၥက က်ေနာ္တုိ႕ ေတာင္ပိုင္းေပၚမွာ ႏိုင္ငံတကာက ဖိအားေပးတာေတြ မ်ားလာတယ္။ အထူးသျဖင္႕ လူ႕အခြင္႔ေရး အဖဲြ႕ေတြေပါ႕။ ေနာက္ က်ေနာ္တုိ႕ကို ဆန္ေထာက္ပံ႕ေပးေနတဲ႕ အဖြဲ႕ေတြကလည္း ရိကၡာျဖတ္ေတာ႕မယ္ဆိုတာမ်ိဳးေတြ ျဖစ္လာတယ္။

က်ေနာ္ ေျပာခဲ႕သလိုပဲ ဒီေျမာက္ပိုင္းမွာ ေက်ာင္းသားေတြကို သတ္ခဲ႕တာက က်ေနာ္တုိ႕လည္း သတ္ခဲ႕တာ မဟုတ္ဘူး၊ က်ေနာ္တုိ႕ ကိုယ္တိုင္လည္း ဆံုးျဖတ္တာမဟုတ္ဘူး သို႕ေသာ္ ဒီကိစၥေတြကို စၿပီး က်ေနာ္တုိ႕က စၿပီး ခံစားရတာပါ။ အဲဒါနဲ႕ က်ေနာ္ကပဲ ေၾကညာခ်က္ ထုတ္ၿပီး တာ၀န္ရွိပါတယ္၊ တာ၀န္ယူပါတယ္၊ က်ေနာ္တုိ႕ ေျဖရွင္းပါ႕မယ္ ဆုိၿပီး လက္မွတ္ထိုးခဲ႕ရတာ။
ေျပာခ်င္တာေပါ႕ဗ်ာ ဟာ ေျမာက္ပိုင္း ေက်ာင္းသားေတြသတ္တာ က်ေနာ္တို႕သတ္တာလဲ မဟုတ္ဘူး သိလည္း မသိဘူးလို႕ လြယ္လြယ္ကူကူေျပာလိုက္ရင္ေတာ႕ ရတာေပါ႕ဗ်ာ၊ ဒါေပမဲ႕ ၈၈က ထြက္လာတဲ႕ ေက်ာင္းသား ထုၾကီး ဆိုတဲ႕ စိတ္နဲ႕ပဲ ဒါ ငါတုိ႕ ရွင္းရမယ္ဆိုၿပီး ေခါင္း၀င္ခံတာပဲ။ ေျမာက္ပိုင္းနဲ႕ပတ္သက္လို႕ သိတယ္ ဆိုတာကလည္း က်ေနာ္တုိ႕ ဆီကို ကိုယ္စားလွယ္အေနနဲ႕ ေရာက္လာတဲ႕ လူသံုးေယာက္ကိုပဲ သိတယ္။

က်ေနာ္ ရွင္းတယ္ဆိုတာကလည္း ႏုိင္ငံတကာကို ရွင္းရတာ အဲေတာ႕ က်ေနာ္က အဲလိုေျမာက္ပိုင္းမွာ ျဖစ္သြားတာ ရွိတယ္၊ အဲဒါကို က်ေနာ္ကိုယ္တိုင္သြားရွင္းပါ႕မယ္ ေနာက္ က်န္တဲ႕ လူေတြကိုလည္း ဟုတ္သည္ရွိ မဟုတ္သည္ရွိ လြတ္ေျမာက္ေအာင္ က်ေနာ္တုိ႕ ၾကိဳးစားေပးပါ႕မယ္ လို႕ ေျပာခဲ႕တယ္။

အဲဒီအခ်ိန္တုန္းက သံရံုးအဖဲြ႕ေတြ ႏိုင္ငံတကာ ၾကက္ေျခနီအဖြဲ႕ေတြနဲ႕ က်ေနာ္ေတြ႕ပါတယ္။ သူတုိ႕ကလည္း သံုပန္းေတြဘာေတြနဲ႕ပတ္သက္ၿပီးေတာ႕လည္း လုပ္ေပးႏိုင္မလားေပါ႕ သူတုိ႕ကလည္း သူလွ်ိဳျဖစ္တယ္ဆိုရင္ သူတို႕ရဲ႕ သံုပန္း ေပၚလစီထဲမွာမပါဘူး တိုက္ပြဲမွာ ဖမ္းမိတာဆိုရင္ေတာ႕ သူတုို႕ ကကူညီလို႕ရတယ္။ေနာက္တခ်က္က တရုတ္ႏိုင္ငံက သေဘာတူညီမွ ရမယ္ေပါ႕ဆုိေတာ႕ အဆင္မေျပျပန္ဘူး။

အဲလို အဆင္မေျပဘူး ဒါေပမဲ႕ ေျမာက္ပိုင္းနဲ႕ သြားညွိဳမယ္ဆိုတဲ႕ အခ်ိန္မွာ ဦးစိုင္းထြန္းက ဆက္သြယ္လာတယ္။ သူ႕တူမ နန္းေအာင္ေထြးၾကည္က အဖမ္းခံေနရတဲ႕ ထဲမွာ ပါတယ္ အဲဒါေၾကာင္႕ ကူညီပါဦး က်ေနာ္ သြားေခၚခ်င္တယ္ ဆိုၿပီး ဆက္သြယ္လာေတာ႕ ေအး က်ေနာ္တုိ႕လည္း သြားခ်င္တယ္ေပါ႕။ဒါေပမဲ႕ က်ေနာ္တုိ႕မွာလဲ ပိုက္ဆံ မရွိဘူးဆိုေတာ႕ သူက သူစီစဥ္ေပးမယ္ဆိုၿပီးေတာ႕ သူပဲ က်ေနာ္႕ကို ပတ္စပို႕လုပ္ေပးတယ္။

အဲဒါနဲ႕ သူရယ္ က်ေနာ္ရယ္ SSPPက ဆံုးသြားတဲ႕ဗို္လ္မွဴးၾကီး  စိုင္းလိတ္ရယ္အတူတူ သြားၾကတယ္။ ဦးစိုင္းလိတ္ကေတာ႕ ထိုင္းကေန အတူတူသြားေပမဲ႕ ဟိုေျမာက္ပိုင္း ပါေဂ်ာင္ထိေတာ႕ မပါခဲ႕ဘူး။ ေနာက္ မသြားခင္မွာ KIO ကေန တဆင္႕ က်ေနာ္ ေၾကးနန္းပို႕လုိက္ေသးတယ္၊ ဒါေပမဲ႕ ျပန္စာမရဘူး။

ဟိုကိုေရာက္ေတာ႕ ေရာ္နယ္ေအာင္ႏိုင္ကိုပဲ အားျပဳၿပီး သြားရတာကိုး က်န္တဲ႕ သူေတြနဲ႕က်ေတာ႕ မသိဘူး။ ေရာ္နယ္ေအာင္ႏိုင္နဲ႕ကေတာ႕ မႏၱေလးေဆးေက်ာင္းမွာကတည္းက သူ႕နာမည္ကို သိတာကိုး မိဘေတြကလည္း သိတယ္ဆိုေတာ႕ အနည္းဆံုးေတာ႕ က်ေနာ္႕ကို ရန္သူ႕လူလို႕ မဟုတ္မွန္း သူသိသလို၊ ယံုမယ္ဆိုရင္လညး္ ပုဂၢိဳလ္ေရး အာမခံခ်က္ရွိမယ္လို႕ စဥ္းစားတာေပါ႕။ ဒါေပမဲ႕ တခါမွလည္း မေတြ႕ဖူးဘူး စကားလည္း မေျပာဖူးပါဘူး ဒါေပမဲ႕ သူ ဆိုတာက်ေနာ္ သိတယ္၊ က်ေနာ္ဆိုတာလည္း သူသိတယ္ေပါ႕ဗ်ာ။ အဲဒါေလးကိုပဲ အားျပဳၿပီးေတာ႕ ညွိဖို႕ ၾကိဳးစားမယ္ေပါ႕ေလ၊ ေနာက္မဟာမိတ္ေတြရဲ႕ အကူအညီကိုလည္း ေတာင္းရတာေပါ႕ဗ်ာ။

အဲလို သြားေတာ႕ သၾကၤန္ၿပီးမွ ထင္တယ္ က်ေနာ္ အမွတ္မမွားဘူးဆိုရင္ေတာ႕ ဧၿပီ ၁၆လား ၁၇လား သၾကၤန္းၿပီးရက္ပဲ အဲလို ရက္ေလာက္ ေရာက္သြားတယ္ ထင္တယ္။ အဲဒါနဲ႕ ေျမာက္ပိုင္း ေခါင္းေဆာင္ေတြနဲ႕ ေတြ႕တယ္၊ တိတိက်က် ေျပာရရင္  ကိုေရာ္နယ္ေအာင္ႏိုင္၊ ကုိသံေခ်ာင္း ကိုလွဆိုင္း ကိုေက်ာ္ေက်ာ္ေနာက္  ကိုေအာင္ေဆြဦး  ေတြ႕ရတယ္။

သူတုိ႕ အားလံုးကေတာ႕ ဒီလူေတြ( ေထာက္လွမ္းေရးလို႕ သံသယ ရွိၿပီး ဖမ္းဆီးထားသူမ်ား စုစုေပါင္း အေယာက္ ၁၀၀) အေပၚမွာ ေထာက္လွမ္းေရးလုိ႕ ယံုယံုၾကည္ၾကည္ေျပာတာပဲ။ သူတုိ႕ရဲ႕ စစ္ခ်က္အခ်ိဳ႕ကို ျပတယ္၊ အေယာက္၁၀၀ လံုးရဲ႕ စစ္ခ်က္ကို ျပတာမဟုတ္ဘူး စစ္ခ်က္အခ်ိဳ႕ကိုပဲ ျပတာ။ ဘယ္သူေတြရဲ႕ စစ္ခ်က္လည္း ဆိုတာကိုေတာ႕ က်ေနာ္ မမွတ္မိဘူးဗ်။ က်ေနာ္ ထင္တာကေတာ႕ သူတို႕ က်ေနာ္႕ကို အဓိကထားၿပီး ေျပာတာ ေရလိွႈင္းစီမံခ်က္ေပါ႕။ ေရလွိဳင္းစီမံခ်က္မွာ ဘယ္သူကေတာ႕ ဘယ္လို တာ၀န္ယူၿပီးေတာ႕ ဘယ္သူကေတာ႕ ဘယ္လိုဆိုတာကို ေျပာတယ္
ေနာက္ျခံဳငံုၿပီးေတာ႕မွ သံုးသပ္ခ်က္ေလ။

ေနာက္ ဖမ္းထားတဲ႕ သူေတြရဲ႕ အဆိပ္ခတ္သတ္ဖို႕ လုပ္တဲ႕ အစီစဥ္ေတြ ၿပီးေတာ႕မွ မိတဲ႕ လက္နက္ေတြကို ျပတယ္။  ထြက္ခ်က္ေတြကိုလည္း ျပတာ ရွိတယ္။
အဲဒီေတာ႕ က်ေနာ္ေျပာျပတယ္ သူတုိ႕ကို။ သူတို႕ ဖမ္းထားတဲ႕ သူေတြကို သူလွ်ိဳဟုတ္တယ္မဟုတ္ဘူးဆိုတာကို တကယ္တမ္းေျပာရင္ လက္ေတြ႕ စံုစမ္းဖို႕ ဆုိတာလည္း ခက္တယ္။ က်ေနာ္တုိ႕ ေတာင္ပိုင္းမွာလည္း က်ေနာ္ကိုယ္တိုင္ပင္လွ်င္ စြတ္စြဲခံရဘူးတာကိုး။ ေနာက္ က်ေနာ္ေဆးေက်ာင္းတက္တုန္းကပဲ ျဖစ္ျဖစ္ က်ေနာ္တုိ႕ သူငယ္ခ်င္းထဲမွာပဲျဖစ္ျဖစ္ သတင္းေပးအေနနဲ႕ တာ၀န္ယူရတာရွိတယ္၊ ေပၚတင္ကိုပဲ နန္းတြင္းထဲမွာ စစ္သင္တန္းတက္ စစ္စတိုင္ပင္နဲ႕ ေဆးေက်ာင္းတက္ဆိုတဲ႕ သူေတြလည္း ရွိေနတယ္ ဆိုေတာ႕ က်ေနာ္တုိ႕ ထဲမွာလည္း သတင္းေပးဆိုတာမ်ိဳးက ရွိမွာပဲ။ ေနာက္ ျမက္ခင္းသစ္ၾကီး တခုလံုး ပလူပ်ံေအာင္ထြက္ေနတာ သတင္းေပး မရွိရင္ ဘယ္လိုမွ မထြက္ႏိုင္ဘူးေလ။

ဒါေပမဲ႕ ဒီေလာက္အမ်ားၾကီးေတာ႕ မျဖစ္ႏိုင္ဘူး။ ကိုယ္ရင္တို႕ ဖမ္းထားတဲ႕ လူေတြအားလံုးကေတာ႕ မျဖစ္ႏိုင္ဘူး။ ကိုယ္ရင္တုိ႕လည္း သူတုိ႕ကို မယံုေတာ႕ဘူး သူတို႕ကလည္း ဒီလိုပံုဆန္မ်ိဳးနဲ႕ ျဖတ္သန္းၿ့ပီးေတာ႕ကိုရင္တို႕နဲ႕ ေနရဖို႕က ခက္သြားၿပီ။ အဲေတာ႕ ေကာင္းတာကေတာ႕ သူတုိ႕ကို ျပန္ပို႕လိုက္တာ ေကာင္းတယ္ ဆိုၿပီး က်ေနာ္ ေျပာခဲ႕ပါတယ္။
ေနာက္ သူတုိ႕ ထြက္ခ်က္ေတြက  မွန္တာလဲ ရွိနိုုင္တယ္။ မွားတာလဲ ရွိနိုုင္ပါတယ္။ အဲဒီထြက္ဆိုုခ်က္ေတြကိုု တန္ျပန္စီစစ္ဘိုု႔ ဆိုုတာက ေတာတြင္းအေျခအေနနဲ႔ မျဖစ္နိုုင္ဘူးေလ။ အျခားအျပန္အလွန္ထြက္ခ်က္ေတြ အေပၚမူတည္ၿပီး ဆင္ျခင္တံုုတရားနဲ႔ သံုုးသပ္ရတာဘဲ။ဒါေၾကာင္႔ ျပစ္ဒါဏ္ေပးတဲ႔ေနရာမွာ ေသဒါဏ္လိုုမျဖစ္ေစဘိုု႔၊ မပ ကိစၥမွာဆိုုလဲ ျပန္လႊတ္ေပးဘိုု႔ ေျပာခဲ႔ရတာေပါ႔။

ေနာက္ မဟာမိတ္ေတြကိုလည္း နားလည္ေအာင္ေျပာျပမယ္လို႕ ေျပာတယ္။ ေနာက္ က်ေနာ္က လူ႕အခြင္႔ေရး အျမင္နဲ႕လည္း ေျပာျပတယ္။ လူတေယာက္ရဲ႕ အသက္ကို အျခားလူတေယာက္က ဆံုးျဖတ္တာမ်ိဳး ကို က်ေနာ္တုိ႕ အေနနဲ႕ကေတာ႕ လက္ခံလို႕မရဘူး။ ေနာက္ က်ေနာ္တုိ႕က ႏိုင္ငံတကာနဲ႕ ဆက္ဆံေနရတာဆိုေတာ႕ ဒါမ်ိဳးေတြကလည္း ျဖစ္လို႕မရဘူး ဆိုၿပီးေတာ႕ သူတုိ႕ကို နားလည္ေအာင္ က်ေနာ္ ရွင္းျပတယ္။ ေနာက္ ျပန္လႊတ္ေပးဖို႕ ညွိနႈိႈ္းတယ္။ အဲလို ရွင္းျပၿပီးေတာ႕မွ သူတုိ႕သူလွ်ိဳဆိုၿပီး ဖမ္းထားတဲ႕ သူေတြနဲ႕ က်ေနာ္ ေတြ႕ခြင္႔ေတာင္းတယ္။
ေတြ႕ခြင္႔ေတာင္းဆိုတာက ပေလာင္ကို စစ္ကူသြားရင္းနဲ႕ က်ေနာ္တုိ႕ ေတာင္းပိုင္းကေန ေရာက္သြားတဲ႕ ရဲေဘာ္ေတြ ရွိတယ္။

အဲဒီထဲကေန သူတုိ႕ ဖမ္းထားတဲ႕ သူေတြ ရွိတယ္။ ေတာင္ပိုင္းစခန္းကလည္း သူတုိ႕ရဲ႕ ရဲေဘာ္ေတြကို ေျမာက္ပိုင္းက ဖမ္းထားတဲ႕အတြက္ ေမးခဲ႕ပါဦး ၾကည္႔ခဲ႕ပါဦးဆိုလို႕ ေတာင္ပိုင္းက ကိုသိန္းထြန္းကို က်ေနာ္ေတြ႕တာ ပါတယ္။

အဲဒီမွာ သူ႕ကို က်ေနာ္က ရိုက္လို႕ နားကန္းသြားတယ္လို႕ သူေျပာတယ္၊ က်ေနာ္သူ႕ကို မရိုက္ခဲ႕ဘူး။ က်ေနာ္ သူ႕ကို ဘာရိုက္စရာ အေၾကာင္းရွိမွာလဲ။ က်ေနာ္က စစ္ေဆးတဲ႕ သူလည္း မဟုတ္ဘူးေလ။ ေတာင္ပိုင္းကေန လာတဲ႕ သူတေယာက္အေနနဲ႕ သူ႕ဘက္က ေျပာခ်င္တာ ရွိရင္ ေျပာလို႕ရေအာင္ အဲဒီအခြင္႔အေရး ေပးတဲ႕  သေဘာပဲ။

ဒါေပမဲ႕ ဘာျဖစ္လုိ႕ သူေျပာသလဲဆိုတာလည္း က်ေနာ္ေတာ႕ မသိဘူး။ က်ေနာ္ တသက္နဲ႕ တကိုယ္ခုခ်ိန္ထိ လက္သီးထိုးၿပီးေတာ႕ကို ဘယ္သူနဲ႕မွ ရန္မျဖစ္ဘူးဖူး။ တုိက္ပြဲေတြ ဘာေတြလည္း ၾကီးၾကီးမားမား မၾကံဳဘူးဖူး၊ ေက်ာင္းသားတပ္မေတာ္ဥကၠ႒ လုပ္ေနေပမဲ႕ က်ေနာ္က ေနာက္တန္းမွာပဲ စီမံခန္႕ခြဲေနတာဆိုေတာ႕ ၾကမ္းၾကမ္းတမ္းတမ္းလည္း မရွိပါဘူး။ ေနာက္ သူ႕ဘက္ကေန ဘာေၾကာင္႕ အဲလိုေျပာသလဲဆိုတာလည္း က်ေနာ္တကယ္ကို မသိပါဘူး၊ က်ေနာ္႕မွာ နဂိုကတည္းက အဲလို ၾကမ္းတမ္းတဲ႕ စိတ္ကိုမရွိတာပါ။

ေနာက္ နန္းေအာင္ေထြးၾကည္။ က်ေနာ္ေတြ႕တဲကအခ်ိန္မွာ နန္းေအာင္ေထြးၾကည္က ခံ၀န္ခ်က္နဲ႕ လက္မွတ္ထိုးထားရၿပီး ရဲေမအျဖစ္ျပန္ေနခြင္႔ရတဲ႕ အခ်ိန္။ ရဲေမျပန္ျဖစ္ေနတဲ႕ အခ်ိန္မွာပဲ က်ေနာ္နဲ႕ ေတြ႕ခြင္႔ရတယ္ သူ႕အကို စိုင္းထြန္းနဲ႕အတူတူ။ သူက အဲဒီအခ်ိန္မွာ အခ်ဳပ္ထဲမွာ မရွိေတာ႕ဘူးဆိုေတာ႕သိပ္လည္း ၾကီးၾကီးမားမားေတြေျပာစရာ မရွိေတာ႕ဘူးေပါ႕။

က်န္တဲ႕ လူေတြနဲ႕က်ေနာ္ တေယာက္ခ်င္းေတြ႕တာ မရွိဘူး။ေနာက္ ဘားတိုက္ထဲမွာ ဖမ္းထားတယ္ဆိုတာကိုက်ေနာ္သြားၾကည္႔တယ္။

သြားၾကည္႔ၿပီးေတာ႕ သူတို႕ကိုလည္း က်န္တဲ႕ ရဲေဘာ္ေတြနဲ႕ တန္းတူ ေကၽြးဖို႕ နဲ႕ က်န္းမာေရး ေစာင္႕ေရွာက္မႈ ေပးဖို႕ ေတြ ေျပာခဲ႕တယ္။ ေနာက္ က်ေနာ္ ကိုယ္ခ်င္းစာစိတ္နဲ႕ ေျပာခဲ႕တာက သံေျခက်ဥ္းၾကီးေတြနဲ႕ ထားထားတာေလ သူတို႕ကိုလည္း ျပန္လႊတ္ေတာ႕မဲ႕ အတူတူ အဲလိုၾကီး မထားပါနဲ႕ ဆိုၿပီးေတာ႕  ျဖဳတ္ေပးဖို႕ ေမတၱာရပ္ခံတာ ရွိတယ္။

သူတို႕ဘက္က ေျပာတာကေတာ႕ မိဘေတြက လာေတြ႕တဲ႕ သူေတြလည္း ရွိတယ္၊ လံုျခံဳေရးအရ ဒီလို ထားေနရတာလည္း ရွိတယ္၊ သူုတုိ႕ အာမခံတာကေတာ႕ ၁ ႏွစ္အတြင္းမွာ  ျပန္လႊတ္ေပးမယ္လို႕ အာမခံတယ္။

ေနာက္ ေမလ ၃၁ ရက္ေန႕မွာ ဒီေျမာက္ပိုင္းABSDFက  ေက်ာင္းသားေတြကို ေထာက္လွမ္းေရးလုိ႕ စြတ္စြဲၿပီၚ သတ္ျဖတ္မႈေတြနဲ႕ပတ္သက္ၿပီးေတာ႕ တာ၀န္ယူတယ္ဆိုၿပီးေတာ႕ လက္မွတ္ထိုးရတာနဲ႕ပတ္သက္ၿပီး တာ၀န္ယူတယ္ဆိုတာကေတာ႕ ဒီလိုေလ ABSDF အေနနဲ႕ ဒီကိစၥကို မွန္တယ္မွားတယ္ဆိုတာ တေန႕ေန႕ ေတာ႕ ေဖာ္ထုတ္ၿပီးေတာ႕ ရွင္းရမွာပဲ။ က်ေနာ္တုိ႕ အဲလို ကာလမ်ိဳးမွာ က်ေနာ္တုိ႕ ဘယ္လိုမွ မရွင္းႏိုင္ဘူး။ မွားတယ္ မွန္တယ္ ဟုတ္တယ္ မဟုတ္ဘူး ဆိုတာကို က်ေနာ္တုိ႕ ဘယ္လိုမွ မရွင္းႏိုင္ဘူး။ တေန႕ေန႕တခ်ိန္ခ်ိန္မွာ နစ္နာတဲ႕ သူေတြ ကာယကံရွင္ေတြက အမွန္အမွား သိခ်င္မွာပဲ။ ဆံုးျဖတ္တဲ႕ သူေတြလည္း အမွန္အမွား သိခ်င္မွာပဲ၊ က်ေနာ္တုိ႕လည္း သိခ်င္တာပဲ။ ေနာက္ က်ေနာ္တာ၀န္ယူတယ္ဆိုတာက ABSDF အေနနဲ႕ျဖစ္လာတဲ႕အေပၚမွာ က်ေနာ္တုိ႕ မသိဘူး ဆိုၿပီး လုပ္လုိက္လို႕ရတာပဲ ဒါေပမဲ႕ က်ေနာ္ တာ၀န္ယူလိုက္တယ္ အမုန္းလည္း ခံတယ္ အစြတ္စြဲတာလည္း ခံတယ္၊ အျပစ္တင္တာလည္း ခံတယ္။ တတ္ႏိုင္သမွ် ၀န္ညွိတယ္၊ က်န္တဲ႕ အဖမ္းခံေနရတဲ႕ သူေတြရဲ႕ လႊတ္ေျမာက္ေရးကို ၀င္ၿပီး က်ိဳးစားေပးတယ္။ ဒါကလည္း က်ေနာ္ တာ၀န္ရွိမႈ အေပၚမွာလုပ္တာေပါ႕ေလ။ ခုခ်ိန္ထိလည္း က်ေနာ္ ရွင္းေပးေနတာပါပဲ။

ေရွ႕ဆက္ေဖာ္ျပေပးပါမည္။

ေမသၾကၤန္ဟိန္(ျမစ္မခ)

ABSDF ရဲေဘာ္ေဟာင္းမ်ားေျပာတဲ႕ ...ေျမာက္ပိုင္းေက်ာင္းသား သတ္ျဖတ္မႈေတြႏဲ႕ ေတာခိုေက်ာင္းသားေတြရဲ႕ အျဖစ္အပ်က္ေတြကို ဖတ္လိုသူမ်ားအတြက္ ...
ABSDF ဥကၠဌေဟာင္း ေဒါက္တာႏိုင္ေအာင္ရဲ႕ ေတာင္ပိုင္းႏွင္႕
ေျမာက္ပိုင္းခရီး ၁ မွ ၇ ထိ တစုတစည္းတည္းဖတ္လိုသူမ်ား အတြက္ က်မရဲ႕ ဘေလာ႕မွာ တင္ထားပါတယ္။

No comments: