Friday, November 29, 2013

မွ်ေဝခံစားတတ္ၾကပါေစ



alt
 
ဝါးတဲေလးေပၚကေက်ာင္းေပၚမွာ
 
အတန္းလည္းတူတယ္ ေက်ာင္းလည္းတူတယ္
 
အသက္ေတြလည္းရြယ္သူေတြမို႔
 
အတူစား အတူကစားခ်င္ေပမယ့္
 
ဆင္းရဲတဲ့သမီးကိုေလ
 
အတူမစား အတူမကစားၾကဘူး..။
 
သမီးဝမ္းနည္းမိတယ္
 
အတူမကစားရတဲ့ဘဝကို 
 
ဒါေပမယ့္.....
 
သူတို႔ကစားေနတာၾကည့္ျပီး သမီးေပ်ာ္တယ္။
 
သမီးစိတ္မေကာင္းျဖစ္မိတယ္
 
ဟင္းမပါတဲ့ ထမင္းကိုအျမဲလိုလိုစားေနရလို႔
 
ဒါေပမယ့္.....သမီးေပ်ာ္တယ္
 
သူငယ္ခ်င္းေတြေပ်ာ္ေပ်ာ္ပါးပါး
 
သမီးအနားမွာ ဟင္းရနံ႔သင္းသင္းနဲ႔
 
ထမင္းလက္ဆံုစားေနၾကတာ။ 
 
အေမကေတာ့ ညအိပ့္ရာဝင္တိုင္းဆုေတာင္းေနတာပဲ
 
ဆင္းရဲတြင္း ဝဋ္ဒုကၡကကြ်တ္ပါေစလို႔
 
ဒါေပမယ့္ မျဖစ္ခဲ့ဘူးေလ..။
 
တေန႔က....အေဖနဲ႔ အေမ
 
တိုးတိုးတိတ္တိတ္ေျပာဆိုသံေတြ
 
မအိပ့္ေသးတဲ့သမီး ၾကားလိုက္မိတယ္၊
 
သမီးဟာ စာေတာ္ေပမယ့္
 
ငါတို႔အေျခေနက သမီးကို
 
ပညာတတ္ၾကီးျဖစ္ေစဖို႔ ျဖည့္ဆည္းမေပးႏိူင္ေတာ့ဘူးတဲ့။
 
သမီးေျဖပါတယ္ တရႈိက္ရႈိက္ငိုရင္း
 
သမီးရဲ့ ဘဝေပးကံၾကမၼာက
 
ဒီေလာက္ဆို ဒီေလာက္ပဲေပါ့..။
 
alt
 
က်ေနာ္လဲဒီလိုပဲ
 
မႏိူင္ဝန္ကိုထမ္းျပီး ဝမ္းေရးကို
 
ငယ္ငယ္ကတည္းကေက်ာင္းေနရသူပါ..။
 
ဒီအလုပ္မွမလုပ္ရင္ က်မၼာေရးခ်ဴခ်ာေနတဲ့ အေမ့ေဆးဖိုး
 
ဘယ္သူကလာကူေပးမွာလဲ..။
 
ေပ်ာ္ခ်င္တာေပါ့ အျခားကေလးေတြနဲ႔ အတူတူ
 
ဝတ္ခ်င္တာေပါ့ အျခာခေလးေတြနဲ႔ တန္းတူ
 
သြားခ်င္တာေပါ့ အမ်ားခေလးမ်ားနည္းတူ ေက်ာင္းကို
 
စားခ်င္တာေပါ့ ဝက္သားတံုးၾကီးဆီျပန္ဟင္း၊
 
ဒါေပမယ့္ မျဖစ္ခဲ့ဘူးေလ..။
 
တေန႔ကေခ်ာင္းတဟြန္႔ဟြန္႔နဲ႔ အေမ
 
က်ေနာ္အုတ္သယ္ေနတာေတြ႕ျပီး
 
တရႈိက္ရိႈက္နဲ႔ ငိုေနတယ္ေလ၊
 
က်ေနာ္ကဘယ္ေခ်ာ့တတ္မလဲ
 
အေမငိုေတာ့ က်ေနာ္လည္းငိုတာေပါ့၊
 
အငိုဆံုးေတာ့ အေမကေျပာတယ္
 
သားကိုအေမမခိုင္းရက္ဘူး
 
အေမ့ကိုနားလည္ေပးပါေနာ္....လူေလးရယ္တဲ့။
 
က်ေနာ္ဘာျပန္ေျပာရမလဲ အေမ
 
ေၾကာင္အန္းအန္းနဲ႔
 
ပိန္လွီလွီ ျပားခ်ပ္ခ်ပ္အေမ့ခႏၵာေလးကိုၾကည့္ျပီး
 
က်ေနာ္ေခါင္းညိတ္လိုက္တယ္..။
 
က်ေနာ္မွမကူရင္ အေမ့ကိုဘယ္သူကူမလဲ.....အေမရယ္။
 
က်ေနာ္ေပ်ာ္ပါတယ္.....အေမရယ္
 
တခ်ဳိ႕ခေလးေတြက ခေလးသရုပ္ေဆာင္နဲ႔
 
အေဖအေမေတြကို လုပ္ေကြ်းသမႈျပဳၾကတယ္၊
 
တခ်ဳိ႕ခေလးေတြက သီခ်င္းေတြဆိုျပီး
 
အေဖအေမေတြကို လုပ္ေကြ်းသမႈျပဳၾကတယ္၊
 
ပံုသ႑န္ကေတာ့ မတူဘူေပါ့
 
ဒါေပမယ့္.....က်ေနာ္ေပ်ာ္ပါတယ္။
 
( ကိုဗလိုင္ )
 
ဤကဗ်ာျဖင့္ အျဖစ္သနစ္ဆိုးေတြကိုခံစားေနၾကရတဲ့ ခေလးငယ္မ်ားကို
 
ဂုဏ္ျပဳအပ္ပါသည္..။ ခေလးငယ္မ်ားအားလံုး ဒုကၡေဘးဆိုးမွ လြတ္ေျမာက္ၾကပါေစ..။
 
(( က်ေနာ္- ဒီကဗ်ာကိုစပ္ဆိုရင္း မ်က္ရည္လည္ခဲ့ရပါတယ္..အားလံုးမွ်ေဝခံစားတတ္ၾကပါေစ..။ ))
 
၂၇. ၁၁. ၂၀၁၃  ၇း၀၀

No comments: