မည္သူမဆိုလြတ္လပ့္စြာကူယူႏိုင္သည္။
  
 
 
 
          
        
          
        
ဆယ္တန္းစာေမးပြဲ သခ်ၤာေမးခြန္းမွားသျဖင့္ ျပင္းထန္စြာ သတိေပးထားသည္ဟုဆုိ
 
 ယုေ၀ | ဗုဒၶဟူးေန႔၊ ဇူလုိင္လ ၃၁ ရက္ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ ၁၂ နာရီ ၀၇ မိနစ္
 
 လြန္ခဲ့သည့္ ေလးလေက်ာ္က ေျဖဆိုခဲ့သည့္ ဆယ္တန္းစာေမးပြဲတြင္ 
ပညာေရး၀န္ႀကီးဌာနက ပဲခူးတိုင္း အေနာက္ပိုင္းအတြက္ ထုတ္သည့္ သခ်ၤာေမးခြန္း၌ 
ပုစၦာတစ္ခု မျပည့္စံုသျဖင့္ ျပည္သူ႔၀န္ေဆာင္မႈလုပ္ငန္း စြမ္းေဆာင္ရည္ 
အကဲျဖတ္အဖြဲ႕က ေမးခြန္းထုတ္သူကို ျပင္းထန္စြာ သတိေပးထားေၾကာင္း ဇူလိုင္၃၀ 
ရက္တြင္ ထုတ္ျပန္သည္။
 
 ငါးမွတ္တန္
 သခ်ၤာပုစၦာ ေမးခြန္းနံပါတ္၁၂(ခ)သည္ ပုစၦာမျပည့္စံုသျဖင့္ ယင္းကိစၥကို 
အဆိုပါအဖြဲ႕ထံ ျပည္သူအခ်ိဳ႕က တိုင္ၾကားၾကသျဖင့္ ဇူလိုင္ ၃၀ရက္တြင္ 
ႏုိင္ငံပိုင္သတင္းစာမွတစ္ဆင့္ ယခုလို ေျဖရွင္းလုိက္ျခင္းလည္း ျဖစ္သည္။
 
 ထုိကိစၥကို “အမွတ္ေပးစည္းမ်ဥ္း ေရးဆြဲစဥ္ကတည္းက စစ္ေဆးေတြ႕ရွိခဲ့ၿပီး 
ျဖစ္ပါသည္” ဟုလည္း ျပည္သူ႔၀န္ေဆာင္မႈလုပ္ငန္းမ်ား 
စြမ္းေဆာင္ရည္အကဲျဖတ္အဖြဲ႕၏ ေၾကညာခ်က္တြင္ ပါရွိသည္။
 
 ယင္းပုစၦာေျဖဆိုသူတိုင္းကို ငါးမွတ္အျပည့္ ေပးခဲ့ေၾကာင္းလည္း ထုိအဖြဲ႕က ထုတ္ျပန္ခ်က္တြင္ ထည့္ေရးထားေသးသည္။
 
 ျပည္သူ႔၀န္ေဆာင္မႈမ်ား စြမ္းေဆာင္ရည္အကဲျဖတ္အဖြဲ႕သည္ ၀န္ႀကီးဌာနမ်ားႏွင့္ 
ပတ္သက္၍ မေက်လည္သည္မ်ားကို ျပည္သူမ်ား ေမးျမန္းစံုစမ္းႏိုင္ရန္ 
ဖြဲ႕စည္းထားသည့္ အဖြဲ႕ျဖစ္ၿပီး ယခုကိစၥကို မေက်လည္ေသးပါကလည္း ၎တို႔ကို 
ထပ္မံေမးျမန္းရန္ ထုတ္ျပန္ခ်က္တြင္ ေရးသားထားသည္။
 
 သို႔ေသာ္ ယခု 
သခ်ၤာေမးခြန္းမွားယြင္းမႈႏွင့္ ပတ္သက္၍ မည္သည့္ပုဂ္ၢိဳလ္ကို ျပင္းထန္စြာ 
သတိေပးထားျခင္းျဖစ္ၿပီး ေနာင္ ထုိအမွားမ်ိဳးက်ဴးလြန္လွ်င္ မည္သို႔ 
အျပစ္ေပးမည္ကိုမူ ထုတ္ျပန္ခ်က္တြင္ ေဖာ္ျပမထားေပ။
 
 
ျပင္ဦးလြင္ၿမိဳ႕ရွိ စာပန္းအိမ္ ကုိယ္ပုိင္အထက္တန္းေက်ာင္းမွ ေက်ာင္းအုပ္ 
ဦးၾကည္ေသာ္က “ဒီလိုမ်ိဳး ေမးခြန္းမွားတယ္ဆိုတာ မျဖစ္သင့္ပါဘူး။ 
တိုင္းနဲ႔ျပည္နယ္အလုိက္ ေမးခြန္းေတြ အမ်ားႀကီးထုတ္လုိ႔ ျဖစ္တာပါ။ 
အဲဒီလိုမ်ိဳးေတြ မျဖစ္ေပၚေစဖို႔အတြက္ တစ္ႏုိင္ငံလံုးမွာ 
ေမးခြန္းတစ္စံုပဲထုတ္ၿပီး ေသခ်ာ စစ္ေဆးေစခ်င္ပါတယ္”ဟု သံုးသပ္ေျပာၾကားသည္။
 
 ထုိ႔ျပင္ သခ်ၤာေမးခြန္းသည္ စာတစ္လံုးမွားသည္ႏွင့္ ေက်ာင္းသားအတြက္ 
အခက္အခဲမ်ား ျဖစ္ေပၚေစႏုိင္ၿပီး စိတ္႐ႈပ္ေထြးေစကာ 
ေနာက္ပိုင္းေမးခြန္းမ်ားအတြက္ စိတ္အေႏွာင့္အယွက္ ျဖစ္ေစႏုိင္သည္ဟုလည္း သူက 
ဆက္လက္ေျပာၾကားသည္။
 
 
 
          
      
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
No comments:
Post a Comment