Friday, December 6, 2013
အေမွာင္ထုမွ လြတ္ေျမာက္ျခင္း
– ထက္ျမက္
““ခင္ဗ်ားတုိ့ကို ေထာက္ခံပါတယ္ ခင္ဗ်ားတို့အလိုက်ေနပါမယ္ကၽြန္ေတာ္ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ႀကီးေန၀င္းကိုလည္း ႐ိုေသပါတယ္ မွားခဲ့သမွ်ကို လည္း ၀န္ခ်ေတာင္းပန္ပါတယ္ ခင္ဗ်ားတုိ့ကို လံုး၀မဆန့္က်င္ေတာ့ပါဘူး”” ဟု အသနားခံစာတင္ကာ အေလွ်ာ႕ေပး လက္ေျမႇာက္ သူမ်ား ကိုလည္း သူတုိ့သည္ သိက္ၡာမဲ႕သူမ်ားအျဖစ္ ႏွစ္ရွည္ထားေလ႕ရွိ . . .
ေထာင္ထဲတြင္ စာေမးပဲြဟု ေခၚၾကေသာ ေမးခြန္းမ်ားကို ေျဖရသည္ ဆုိလွ်င္ ျဖစ္ႏိုင္ေျခ ၂ ခုသာ ရွိပါသည္။ တစ္ခုမွာ ေထာင္မွ လႊတ္ေပးျခင္းႏွင့္ တစ္ခုမွာ ေထာင္ေျပာင္း ေရႊ႕ျခင္း ျဖစ္၏။ ထုိကိစၥကိုက ေထာက္လွမ္းေရးက သူတို႔အတြက္ ႀကီးက်ယ္ေသာ အလုပ္မ်ား အျဖစ္ လုပ္ေလ့ရွိ ၾကသည္။ ဖမ္းဆီးထား သူမ်ားကို ကတိခံ ၀န္ခ်က္ အမ်ဳိးမ်ဳိးႏွင့္ ခ်ဳပ္ေႏွာင္ၿပီးမွ သူတုိ႔ လုပ္ခ်င္တာ လုပ္ေလ့ရွိသည္။ ထုိလုပ္ရပ္ မ်ားမွာ မလုပ္သင့္ မလုပ္ထိုက္ေသာ လုပ္ရပ္ မ်ားလည္း ျဖစ္ေပသည္။ ေထာက္လွမ္းေရးက သူတုိ႔ ဖမ္းဆီးထားသူ မ်ားတြင္ ၂ မ်ဳိး ၂ မ်ဳိးစားကို ႏွစ္ရွည္ ထားေလ့ရွိ၏။ တစ္မ်ဳိးမွာ သူတုိ႔ကို ဆန္႔က်င္ၿပီး သူတုိ႔ကို ဆႏၵျပျခင္း၊ အစာငတ္ ခံျခင္း စသည္ မ်ားအား ျပဳလုပ္သူမ်ားကို ပထမတစ္ အမ်ဳိးအစား ထားၿပီး တစ္စံုတစ္ရာ ေျပာင္းလဲမႈ အေျခအေန ေရာက္မွ လႊတ္ေပးေလ့ ရွိသည္။ ၿဗိတိသွ်ေခတ္က ထားရွိေသာ ပုဒ္မ ၅ လုိ ဥပေဒကို လြတ္လပ္ေရး ရၿပီး ဖဆပလ ေခတ္တြင္ေရာ၊ ေတာ္လွန္ေရး ေကာင္စီေခတ္ တြင္ပါ
ဆက္လက္ က်င့္သံုး ခဲ့ပါသည္။ ေနာက္တစ္မ်ဳိးမွာ ““ခင္ဗ်ားတုိ႔ကို ေထာက္ခံ ပါတယ္။ ခင္ဗ်ားတို႔ အလို က်ေနပါမယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ႀကီး ေန၀င္း ကိုလည္း ႐ိုေသ ပါတယ္။ မွားခဲ့သမွ် ကိုလည္း ၀န္ခ်ေတာင္းပန္ ပါတယ္။ ခင္ဗ်ားတုိ႔ကို လံုး၀ မဆန္႔က်င္ေတာ့ ပါဘူး”” ဟု အသနားခံစာ တင္ကာ အေလွ်ာ့ေပး လက္ေျမႇာက္ သူမ်ား ကိုလည္း သူတုိ႔သည္ သိကၡာမဲ့သူမ်ား အျဖစ္ ႏွစ္ရွည္ ထားေလ့ရွိ ပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္္တုိ႔မွာ ဒုတိယအမ်ဳိး အစားထဲ မပါသည္က ေသခ်ာ၏။ …
ကိုကိုးကၽြန္းမွ ျပန္လာၿပီး တစ္လ၊ ႏွစ္လ အတြင္း ထုိကဲ့သို႔ စာေမးပဲြ ေျဖရသည့္ အတြက္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ေခါင္းထဲတြင္ စဥ္းစားစရာ မ်ား ျဖစ္လာပါ သည္။ ေနာက္တစ္ႀကိမ္ ေထာင္ေျပာင္း မလားဟုသာ စဥ္းစားႏိုင္သည္။ ကိုကိုးကၽြန္းသို႔ ျပန္ပို႔မည္ဟု မစဥ္းစားေပ။ အဘယ္ေၾကာင့္ ဆုိေသာ္ ကိုကိုးကၽြန္း အက်ဥ္းေထာင္မွာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔၏ တိုက္ပဲြ၀င္ မႈေၾကာင့္ ေၾကမြေနေပသည္။ လႊတ္ေပး မလားဟုလည္း မစဥ္းစားခဲ့ေပ။ အဘယ္ေၾကာင့္ ဆုိေသာ္ လြန္ခဲ့ေသာ ၃ ႏွစ္ ကိုကိုးကၽြန္းမွာ ရွိစဥ္ကတည္းက သူတုိ႔ အလိုက် မေနခဲ့ေပ။ အစာငတ္ခံ ဆႏၵျပပဲြမ်ားသာ ျပဳလုပ္ခဲ့ သည္။ စစ္အာဏာရွင္ တုိ႔၏ အုပ္ခ်ဳပ္ေရး ကာလတစ္ေလွ်ာက္လံုး ျပည္သူတုိ႔၏ ဆႏၵကို လိုက္ေလ်ာ ခဲ့သည္ ဆုိသည္မွာ လံုး၀မရွိခဲ့။ ယခု ၅၃ ရက္ အစာငတ္ခံ တုိက္ပဲြ၊ ရက္ ၄၀ အစာငတ္ခံတုိက္ပဲြမ်ား ကိုသာ မဆလအစိုးရ အ႐ံႈးေပး လိုက္ေလ်ာ ခဲ့ရသည္။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ကို လံုး၀ေက်နပ္ မည္မဟုတ္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ကို လႊတ္ေပးဖုိ႔ ဆိုသည္မွာ အစဥ္းစားရ က်ပ္လွ ေလသည္။ သို႔ေသာ္ ႏိုင္ငံေရး အေျခအေနမွာ ေျပာရ ခက္ပါသည္။ သူတုိ႔၏ အုပ္ခ်ဳပ္မႈ အသားက်ေနသည္ဟု ယူဆၿပီး ကမၻာ့ အျမင္တြင္ ႏိုင္ငံေရး အက်ဥ္းသားေပါင္း မ်ားစြာ ထားသည္မွာ အ႐ုပ္ဆုိး အက်ည္းတန္ လွသည္ ကိုလည္း သူတုိ႔ သေဘာေပါက္၏။ ထုိ႔ေၾကာင့္ သူတို႔၏ အုပ္ခ်ဳပ္ေရးႏွင့္ ႏုိင္ငံေရး တည္ၿငိမ္ လာသည္ႏွင့္ တင္းက်ပ္ ထားသမွ်ကို ေျဖေလွ်ာ့ ေပးဖို႔ လည္း သူတုိ႔ ဖန္တီး ႏိုင္ပါသည္။
လႊတ္ေပးသည္ ဆုိလွ်င္ ယခုထက္တုိင္ သူတို႔ အစဥ္အလာ အရ လုပ္ေလ့ ရွိသည္မွာ Bond ဘြန္းေခၚ ခံ၀န္ခ်က္မ်ား လက္မွတ္ ေရးထုိးခိုင္းျခင္း ျဖစ္သည္။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ကမူ လက္မွတ္ လုံး၀ ေရးထုိးျခင္း မျပဳႏိုင္ပါ။ စဖမ္း ကတည္းက စစ္အာဏာရွင္ တုိ႔ကို လံုး၀ အ႐ံႈးေပး ဒူးေထာက္ျခင္း မျပဳႏိုင္ဟု ဆံုးျဖတ္ထားၾကသည္။ အသက္ပင္ ေသေသ စစ္အာဏာရွင္တုိ႔ႏွင့္ လံုး၀ ေစ့စပ္ ညိႇႏိႈင္းျခင္း လုပ္မည္ မဟုတ္ေပ။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ေထာင္ထဲ အတူေနစဥ္က အၿမဲလုိလုိ အသနားခံစာ တင္ေလ့ရွိေသာ ႏိုင္ငံေရးသမား မ်ားကို ေတြ႕ခဲ့ ရပါသည္။ အင္းစိန္ေထာင္ တြင္လည္း တစ္လ တစ္ခါ အသနားခံစာ တင္သူမ်ား ရွိသည္။ ကိုကိုးကၽြန္း တြင္လည္း တစ္ပတ္ တစ္ခါ၊ ၂ ပတ္ တစ္ခါ အသနားခံစာ တင္သူရွိ၏။ တစ္ေန႔ တစ္ခါ တင္ခြင့္ ရလွ်င္ တင္ၾကမည့္ သူမ်ား ျဖစ္၏။ ႏိုင္ငံေရး အမႈႏွင့္ မဟုတ္ဘဲ ဗုိလ္မွဴး၊ ဗုိလ္ခ်ဳပ္မ်ားက အျမင္ကတ္မႈႏွင့္ ပုဒ္မ ၅ ျဖင့္ အဖမ္းခံရသူ မ်ားမွာ အသနားခံစာ တင္ေလ့ ရွိသလို ႏိုင္ငံေရးသမား ရင့္မာႀကီး ျဖစ္လ်က္၊ ပါတီ ဗဟိုေကာ္မတီတြင္ ပါ၀င္သူ ျဖစ္လ်က္ႏွင့္ အသနားခံစာ တင္သူ မ်ားလည္း ရွိေပသည္။ ယခုအခါ၌ သူတုိ႔ မွာ ကြန္ျမဴနစ္၀ါဒေၾကာင့္ ေထာင္က် ခံရသည္။ ဗကပ၏ စည္း႐ံုး သိမ္းသြင္းမႈေၾကာင့္ အစိုးရက အထင္လဲြကာ ေထာင္က်ခဲ့ရသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ကြန္ျမဴနစ္၀ါဒႏွင့္ ဗကပမွာ သူ တုိ႔၏ ကမၻာမေက် ရန္သူမ်ား ျဖစ္သည္။ စစ္အစိုးရက သူတုိ႔၏ အသက္ သခင္ ေက်းဇူးရွင္မ်ားျဖစ္သည္။ တခ်ဳိ႕ဆုိ စစ္တပ္က သူတုိ႔အသက္ကို ၂ ႀကိမ္တုိင္တိုင္ ကယ္ခဲ့သည့္ အသက္ သခင္ ေက်းဇူးရွင္မ်ားဟု အနေႏၲာအနတၱ ၆ ပါး၌ ထည့္သြင္း ခဲ့ၾကသည္။ ထိုသူမ်ားမွာ ရယ္စရာ လည္းေကာင္း သလို ရံြစရာလည္း ေကာင္းလွေပသည္။ ထုိသူမ်ားမွာ ယခု ဗကပထဲတြင္ ရွိသလို အလံနီမ်ား၊ NLD မ်ားႏွင့္ ကဗ်ာ ဆရာမ်ား ထဲတြင္လည္း ရွိေလသည္။
တခ်ဳိ႕ လႈပ္ရွား တက္ႂကြသူမ်ားသည္ သူတုိ႔၏ ပါ၀င္ပတ္သက္ မႈေၾကာင့္ က်ဴပင္ခုတ္ က်ဴငုတ္ပါ မက်န္ေအာင္ ဖမ္းဆီးရာတြင္ သူတုိ႔လည္း ေထာင္ထဲ ေရာက္သြား၏။ ေထာင္ဆုိသည္မွာ အေကာင္း တစ္ကြက္မွ မရွိေပ။ ႏိုင္ငံေရးသမား ဆိုလွ်င္ တိုက္ခန္းထဲ ထားကာ စိတ္ေရာ ႐ုပ္ပါက် ဆင္းသြားေအာင္ ညႇဥ္းပန္းသည့္ အခ်ိန္တြင္ သူတုိ႔သည္ NLD ကိုလည္း အျပစ္ပံုခ် ေတာ့သည္။ ဗကပကိုလည္း ဆဲေရးတိုင္းထြာ ေတာ့သည္။ NLD ေခါင္းေဆာင္ကိုလည္း အမနာပ ေအာ္ဟစ္ ေျပာဆုိေတာ့၏။ ထုိတြင္ စာေရးဆရာ၊ ကဗ်ာဆရာ မ်ားလည္း ပါသည္။ ထုိသို႔ သူတို႔၏ ဆဲေရးတုိင္းထြာမႈကို ေထာင္ထဲ အတူရွိေနေသာ ႏိုင္ငံေရး သမားမ်ားက သိသည္။ အတူ ႏွိပ္စက္ခံရ သူမ်ားကလည္း ၾကားေနရသည္။ သူတုိ႔ကို စက္ဆုပ္ ရံြရွာခဲ့ၾက၏။ ေထာင္က လြတ္လာသည့္ အခါတြင္လည္း သူတို႔သည္ ဒီမုိကေရစီကိုလည္း ဆန္႔က်င္႐ႈတ္ခ်၏။ ဗကပကိုလည္း ဆန္႔က်င္ အပုပ္ခ်သည္။ သို႔ေသာ္ စစ္အာဏာရွင္မ်ားႏွင့္ စစ္အစိုးရကုိမူ ဆန္႔က်င္သည့္ စကားမေျပာၾကေပ။ အေျခအေနမ်ား ေျပာင္းလဲ လာၿပီး ဒီမုိကေရစီ အသံမ်ား ၾကားလာရေသာ အခါတြင္ သူတုိ႔သည္ စစ္အစိုးရကို ေက်းဇူး တင္ဆဲ ရွိေနၾကသည္။ ဗကပကို ဆန္႔က်င္ ေျပာဆုိၾကသည္။ ဗကပ ႐ံႈးနိမ့္ေနသည့္ အခါတြင္ ဗကပကို အပုပ္ခ် ေျပာဆုိ ေနသည္မွာ ေအာ့ႏွလံုး နာစရာ ေကာင္းသလို လဲေနသူအား ေျခေထာက္ႏွင့္ ကန္ကာ မွတ္ၿပီ လားဟု ေအာ္ေနေသာ သူရဲေကာင္းေယာင္မ်ား ျဖစ္လာ ၾကသည္။ ေထာင္ထဲတြင္ ဘ၀တူ မ်ားကိုလည္း ဆန္႔က်င္ခဲ့ ၾကသလုိ သူတုိ႔၏ ရပ္တည္ခ်က္ မ်ားကို အမ်ဳိးသမီး ႏိုင္ငံေရး အက်ဥ္းသားမ်ားလည္း သိၾကသည္။ သို႔ေသာ္ သူတုိ႔က ယခုအခါ ရဲရင့္ သူမ်ား ျဖစ္လာၾကသည္။ သူတုိ႔၏ ယခင္ ေအာ္ဟစ္ဆဲဆုိ ခဲ့မႈမ်ားကို ဖံုးကြယ္ကာ စာေပေဟာေျပာပဲြ မ်ား၌ စစ္အာဏာရွင္ မ်ားအား သူတုိ႔က ဦးေဆာင္ တုိက္ခိုက္ခဲ့ သေယာင္ ေျပာဆုိ ခဲ့ၾကသည္။ အမွန္မွာမူ သူတုိ႔သည္ အက်ဥ္းေထာင္ထဲတြင္ ဒုတိယ အမ်ဳိးအစား၌ ပါ၀င္ခဲ့ေလသည္။
ေထာင္ဆုိသည္မွာ ေကာင္းကြက္ ရွိသည္ဟု မေျပာႏိုင္ ေသာ္လည္း လူတုိ႔၏ ခံႏိုင္ရည္အားကို စမ္းသပ္ေသာ စမ္းသပ္ ကြင္းအျဖစ္ကား ေျပာႏိုင္ေပသည္။ ေလတစ္လံုး မုိးတစ္လံုး ေျပာေနသူမ်ားအား ေထာင္က် ေစခ်င္သည္ဟု ေျပာျခင္းမွာ သူတုိ႔၏ ခံႏိုင္ရည္အား၊ စိတ္ဓာတ္ကို စမ္းသပ္လုိျခင္းေၾကာင့္ ေထာင္က်ခံေစလုိ ျခင္းျဖစ္ပါသည္။ မိမိ၏ ႏိုင္ငံေရး ခံယူခ်က္၊ အယူအဆ သေဘာထားကို ခိုင္ၿမဲေအာင္ ကိုင္စဲြသူမ်ားမွာ အ႐ံႈးမေပး ဒူးမေထာက္ ၾကေပ။ လူပုဂိ္ၢဳလ္အရပင္ ေလးစားသင့္ေသာ ရဲစြမ္းသတိ္ၱ ရွိသူမ်ားဟု သတ္မွတ္ရ ေပမည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ေထာင္သည္ မိမိ၏ ႏိုင္ငံေရး ယံုၾကည္ခ်က္ကို စမ္းသပ္ျခင္း၊ လူပုဂိ္ၢဳလ္တစ္ဦး၏ ခံႏိုင္ရည္ အားကို စမ္းသပ္ျခင္း စသည္တုိ႔ကို ေဖာ္ေဆာင္သည့္ ေနရာျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ႏိုင္ငံေရး လုပ္မည္ ဆုိလွ်င္ ေထာင္က်ဖူး သူသည္ ေထာင္မက် ဖူးသူထက္ ပို၍ ႏိုင္ငံေရး အင္အားရွိသည္ဟု ဆုိရေပမည္။ ေထာင္က်ဖူး သူမ်ားတြင္လည္း ေထာင္ထဲတြင္ သူတုိ႔၏ ႏိုင္ငံေရး ရပ္တည္ခ်က္ကို သိရျပန္ပါသည္။ အခ်ဳိ႕က အသနားခံစာ အၿမဲတင္သူမ်ား ရွိ၏။ တခ်ဳိ႕က ေထာက္လွမ္းေရးႏွင့္ စစ္အစိုးရက ေပးေသာ ကတိခံ၀န္ခ်က္ကို လက္မွတ္ ေရးထိုးကာ မိမိ ယံုၾကည္ခ်က္ကို အ႐ံႈးေပးကာ ေထာင္ထဲ ထြက္ခဲ့ၾကသည္။ တခ်ဳိ႕မွာ အသနား ခံစာတင္ကာ ႏုိင္ငံေရး လံုး၀ မလုပ္ေတာ့ဘဲ စီးပြားေရး သမားက စီးပြားေရးပဲ လုပ္ပါမည္။ စာေရးသူက စာပဲ ေရးပါေတာ့မည္ဟု ကတိခံ၀န္ျပဳကာ ေထာင္မွ လြတ္လာခဲ့သည္။ တခ်ဳိ႕က ေႂကြးက်န္ ၄၀၁ ပုဒ္မကို လက္ မွတ္ထုိး ၾကသည္။ ထုိသို႔ လက္မွတ္ မေရးထုိးျခင္း၊ ခံ၀န္ မထိုးျခင္းကို ေရွ႕ဆံုးတန္း၌ ရပ္တည္သူမ်ားမွာ ၁။လက္၀ဲသမားမ်ား ျဖစ္သည္။ ၂။ ေက်ာင္းသား ရဲေဘာ္မ်ားျဖစ္၏။ ၃။ ခိုင္မာေသာ ဒီမုိကေရစီေရး လႈပ္ရွား တက္ႂကြ သူမ်ားျဖစ္သည္။
ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ကို စာေမးပဲြ စစ္ၿပီးသည့္ ေနာက္ပံုမွန္အတုိင္းပင္ ထားရွိပါသည္။ ၁၉၇၂ ခုႏွစ္ ေဖေဖာ္၀ါရီလ ထဲသို႔ ေရာက္လာ၏။ အေျခအေနမွာ တစ္စံုတစ္ရာ အေျပာင္းအလဲသို႔ ေရာက္ေနၿပီဟု ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ မွန္းၾကည့္ ပါသည္။ သူတုိ႔ၿပိဳလဲေအာင္ ဗကပႏွင့္ က်န္အင္အားစု မ်ားက ၿပိဳလဲေအာင္ လုပ္ႏိုင္မည္ မဟုတ္။ သူတုိ႔ မ်က္လွည့္ျပဖုိ႔ အကြက္ တစ္ခုခုေတာ့ ႀကံစည္ ေနၿပီဟု ခန္႔မွန္းၾကသည္။ ၁၉၇၄ ခုႏွစ္ ဖဲြ႕စည္းပုံ ေရးဆဲြ ေနေၾကာင္း ေထာင္ထဲတြင္ ဖတ္ရေသာ လုပ္သား ျပည္သူ႔ေန႔စဥ္ သတင္းစာတြင္ ဖတ္ရသည္။ ထုိအခါ ကမၻာ့ အျမင္ေကာင္းေအာင္ ႏိုင္ငံေရး ေျဖေလွ်ာ့မႈ တစ္ခု သူတို႔ လုပ္ရေပမည္။ ႏုိင္ငံေရး အက်ဥ္းသားမ်ားကို ညႇဥ္းပန္း ေနသည္ထက္ လႊတ္ေပးျခင္းက ပို၍ မ်က္ႏွာပန္း လွပါသည္။ သို႔ေသာ္ စစ္အာဏာရွင္တုိ႔၏ ထံုးစံအတိုင္း လြယ္လြယ္ ကူကူ လႊတ္ေပး ဖုိ႔ကား မလြယ္လွေပ။ ယခုလို ေထာင္ထဲတြင္ စစ္ေဆးေနသည္ ကပင္ သူတုိ႔ သေဘာထား မမွန္ေၾကာင္း သိႏိုင္သည္။ ေမးခြန္းမ်ား ေမးကာ ထုိလူေခါင္းမာ မမာ၊ လႊတ္ေပးသင့္ မေပးသင့္ စစ္ေဆးေနျခင္း ျဖစ္၏။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔က မဆလကို လံုး၀ မေထာက္ခံ။ စစ္အာဏာရွင္ တုိ႔ကုိ ဆန္႔က်င္သည္။ ဗကပ မွာမူ ျပည္သူ၏ ေထာက္ခံမႈ ရလွ်င္ ရသေလာက္ ေအာင္ပဲြဆင္ ႏိုင္ၿပီး ျပည္သူ၏ ေထာက္ခံမႈ မရလွ်င္ ေအာင္ပဲြဆင္ ႏိုင္မည္ မဟုတ္ဟု ကၽြန္ေတာ္၏ သေဘာထားကို ေျဖဆုိခဲ့သည္။ လႊတ္မည္ ဆုိလွ်င္ စစ္ ေထာက္လွမ္းေရး၏ သံမဏိ စည္းကမ္းအရ ခံ၀န္လက္မွတ္ မထုိးလွ်င္ လႊတ္မေပးဟု သတ္မွတ္ခ်က္ေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ လြတ္မည္ဟု မထင္ခဲ့ေပ။
ေန႔လယ္ ၂ နာရီခန္႔တြင္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ တစ္ေရး တေမာ ခုတင္ေပၚတြင္ အိပ္ေနခ်ိန္၌ တံခါးမႀကီး ဖြင့္သံကို ၾကားရ၏။ ေနာက္ေထာင္မွဴး တစ္ေယာက္ႏွင့္ ေထာင္ၾကပ္မ်ား ၀င္လာကာ လူနာမည္ႏွင့္ အေဖ နာမည္တဲြ ေခၚ၏။ နာမည္ ေခၚခံရသူမ်ားအား မိမိတုိ႔ ပစၥည္းမ်ားကို ထုပ္ပိုးခိုင္း၏။ ၂ ေယာက္တစ္တဲြ ထြက္ကာ ေရွ႕တြင္ တန္းစီ ခိုင္းပါသည္။ ကၽြန္ေတာ့္ နာမည္ကို ေခၚသည္။ အေဖနာမည္ ကိုလည္း ေခၚ သည္။ မွန္ မမွန္ စစ္ၿပီးသည္ႏွင့္ ေရွ႕ထြက္ ခိုင္းေလသည္။ ထိုအခ်ိန္တြင္ ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ နာမည္တူ အလံနီပါတီမွ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အေခၚ ကိုေအာင္ႀကီးကလည္း ကၽြန္ေတာ့္ နာမည္ႏွင့္ နာမည္အရင္း တူေနေသာ ေၾကာင့္ထ၏။ သို႔ေသာ္ အေဖ နာမည္ မတူေပ။ သူ႕ကိုေခၚ မထုတ္ပါ။ ကၽြန္ေတာ့္ကို ေခၚထုတ္သြားသည္။ ကၽြန္းတြင္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ေစာင္မ်ားကို ထုတ္ေသာ အေႏြးထည္ အက်ႌမ်ားကို ထုပ္ကာ အခန္းအျပင္ ထြက္လိုက္သည္။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အားလံုးကို ေနာက္မွ လိုက္ခဲ့ရန္ ေထာင္မွဴးက ေျပာကာ အေရွ႕မွ ထြက္သြားသည္။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ေထာင္တြင္ ေနရသည့္ ေလး၊ ငါး၊ ေျခာက္ႏွစ္ အတြင္း တစ္ေနရာမွ တစ္ေနရာ ေခၚသည့္အခါ ေခါင္းေပၚေစာင္ အုပ္ေလ့ ရွိသည္။ ေခါင္းၿမီး မၿခံဳရသည္မွာ ယခု တစ္ႀကိမ္သာ ရွိသည္ဟု ဆုိရမည္။ ေထာင္ဘူး၀သို႔ ေခၚသြား၏။ တစ္ေယာက္ ႏွင့္ တစ္ေယာက္ မ်က္လံုးခ်င္း ဆုိင္ၾကည့္ လိုက္ကာ လႊတ္တာ ျဖစ္မည္ဟု တုိးတုိး ေျပာျဖစ္ၾကသည္။ လႊတ္ရင္ ဘြန္းမထုိးနဲ႔ ေနာ္ဟုလည္း အေလးအနက္ သတိေပး ေျပာလိုက္ ၾကပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ကို ထားေသာ ၄ ေဆာင္မွ လူအေတာ္မ်ားမ်ား ပါလာၾက၏။ ဘူး၀ေထာင္ ၀င္စာဘက္ မိန္းမေဆာင္ ေရွ႕ေရာက္သည့္ အခါတြင္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ကို ထိုင္ခိုင္းေလသည္။ ၃ ေဆာင္၊ ၅ ေဆာင္ စသည္ တုိ႔မွလည္း လူမ်ား ေရာက္လာ ၾကသည္။ အားလံုးလိုလုိမွာ ကၽြန္းတြင္ ေနခဲ့ရသူမ်ား ျဖစ္ေလသည္။ ဘဖူးၫြန္႔၊ ခ်ဳိႀကီး၊ ကိုေဇာ္လြင္၊ ခင္ေမာင္ေဇာ္ စသည့္ ရဲေဘာ္မ်ားကို မွတ္မိေန၏။ အေျခအေန အခင္းအက်င္းမွာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ကို လႊတ္ဖုိ႔ ေသခ်ာသေလာက္ ျဖစ္ေနပါေတာ့သည္။
http://myanmarthandawsint.com/2013/10
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment