Saturday, January 18, 2014

ေဒၚေအာင္ဆန္းစုုၾကည္ရဲ႕ ဘားအံျမိဳ႕ ေဟာေျပာပဲြ

 

ေဒၚေအာင္ဆန္းစုုၾကည္ရဲ႕ ဘားအံျမိဳ႕ ေဟာေျပာပဲြ
*************************************
ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္က တက္ေရာက္လာတဲ့ ကရင္တုိင္းရင္းသားေတြနဲ႔ ေဒသခံျပည္သူေတြကို ၂၀၀၈ ဖဲြ႔စည္းပံုျပင္ဆင္ေရးအတြက္ ျပတ္ျပတ္သားသား၇ပ္တည္ၾကဖို႔ တုိက္တြန္းေျပာခဲ့ပါတယ္။

ဒါ့အျပင္ ၿမိဳ႕နယ္အလိုက္ မိမိတုိ႔ ေရြးခ်ယ္ထားတဲ့ ကိုယ္စားလွယ္ေတြကိုလည္း ဖဲြ႔စည္းပံုအေျခခံျပင္ဆင္ေရးနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး ဘယ္ဘက္က ရပ္တည္မလဲဆုိတာ ေမးရဲတဲ့ သတိၱရွိရမယ္လို႔လည္း ေျပာခဲ့ပါတယ္။

Credit : RFA


 ဘယ္ပုဒ္မကို ျပင္မွ လူေကာင္း ၊
ဘယ္ပုဒ္မကို မျပင္ရင္လူဆိုးလို႕
က်မမေျပာလိုပါဖူး ။
ဒါေပမဲ့ဘယ္ပုဒ္မကို မျပင္ခ်င္ဖူးဆိုတဲ့ သူေတြဟာ
ဘာေၾကာင့္ မျပင္ခ်င္ဖူးဆိုတာကို
ျပည္သူေတြကို ရွင္းရွင္းလင္းလင္းေျပာျပပါ လို႕ က်မေတာင္းဆိုပါတယ္။

အဲဒါဆိုရင္ ျပည္သူေတြက
ဘယ္သူဟာလူေကာင္း ဘယ္သူဟာလူဆိုးလို႕
ဆံုးျဖတ္ၾကပါလိမ့္မယ္ ။
အဲဒီလိုဆံုးျဖတ္ခြင့္လဲ ျပည္သူေတြမွာရွိတယ္။

ဒီဖဲြ႕စည္းပံုကို မျပင္ခ်င္တဲ့သူေတြမွာ
တစ္ခုခုကို စိုးရိမ္ေနသလားလို႕ က်မထင္မိတယ္ ။
အဲဒီလို စိုးရိမ္မႈေတြ ရွိေနရင္ က်မတို႕နဲ႕ေဆြးေႏြးေစခ်င္ပါတယ္

က်မက က်မတို႕တိုင္းျပည္ထဲက ဘယ္သူဘယ္၀ါကိုမွ စိုးရိမ္စိတ္နဲ႕ ရွင္သန္ေနရတာမ်ိဳးမျဖစ္ေစခ်င္ဖူး ။
ဘယ္သူ႕ဘယ္သူကိုမွ မျဖစ္ေစခ်င္တာ ။

ေဒၚေအာင္ဆန္းစုႀကည္


ဘားအံ - ၁၈-၁-၂၀၁၄

No comments: