Friday, April 4, 2014

က်မတို႕ ထန္းပင္ေလးေတြ က်မတို႕ နယ္က အေဝးကို ထြက္မသြားဖို႕ တားေပးၾကပါလို႕ ေတာင္းဆို


က်မ ထန္းပင္ေလးေတြ ထန္းသမားတို႕ အေၾကာင္းေရးေနခ်ိန္ရက္ပိုင္းအတြင္းမွာ ပဲေက်ာက္ပန္းေတာင္းျမိဳ႕နယ္ တံငါ့ကန္အုပ္စုနဲ႕ လက္ပံပင္ အုပ္စုက ထန္းေတာႏွစ္ေတာဟာ က်မတို႕ ေက်ာက္ပန္းေတာင္းနယ္ကို စြန္႕ခြါကာ အေဝးသို႕ ထြက္သြားခဲ့ပါျပီ။
ပုပၸါး ေတာင္ခ်စ္သူမ်ားအသင္းက ထန္းပင္ေတြကုန္တင္ကားနဲ႕ အေဝးသို႕ ထြက္သြားေနတဲ့ ဓာတ္ပံုေလးေတြ ကို က်မထံ ေပးပို႕လာပါတယ္။ တစ္ေန႕ကို ကုန္တင္ကား ႏွစ္စီးစာသုံးစီးစာေလာက္ ထြက္ေနၾကေၾကာင္းေျပာျပလာပါတယ္။
သစ္ေတာဥပေဒမွာ လည္း ထန္းပင္ အုန္းပင္တို႕ကို အေရးယူဖို႕ တိတိက်က် မေရးထားေပးမဲ့ က်မတို႕ ေက်ာက္ပန္းေတာင္း အမွတ္သေကၤတ ထန္းပင္ေလးေတြက က်မတို႕ သားသမီးေတြ လက္ထက္မွာ ရွိေနပါဦးမလားလို႕ သံသယျဖစ္လာရပါျပီ။
ဘယ္နယ္ေရာက္ေရာက္ ခ်ိဳျမလွတဲ့ ေက်ာက္ပန္းေတာင္းထန္းလ်က္ေလးေတြကို သိၾကစျမဲပါ၊
ခ်ိဳခ်ိဳ အီအီ ထန္းလ်က္ ေလးေတြကို အစြဲျပဳခဲ့တဲ့ လဘက္ရည္ဆိုင္က ေက်ာက္ပန္းေတာင္းတစ္ခြက္ဆိုတဲ့ အသံေလးကို က်မတို႕ ၾကားရပါေတာ့မလား။
ထန္းသမား သမီးပ်ိဳေလးေတြ လည္း အလုပ္အကိုင္မရွိလို႕ နယ္တကာ သြား ၾကံုရာအလုပ္လုပ္ရင္း သူတို႕ရဲ့ လံုျခံုမႈေလးေတြကို လည္း ပူပန္မိပါရဲ့။
ပူျပင္းလွတဲ့ သဲဆန္တဲ့ ယာေတာၾကီးထဲက ထန္းပင္ပိန္ေညွာင္ေညွာင္ အရိပ္ကေလးေအာက္မွာ ေပါင္းထိုးသမ တို႕ အရိပ္ခိုႏိုင္ပါေတာ့ ပါ့မလား။
အညာေႏြ ခါးခါး ရဲ့ ပူစပ္ပူေလာင္ ေနမင္းၾကီးကို အခ်ိန္မေရြး အံတုယွဥ္ ျပိဳင္ေနတဲ့ ထန္းလက္ေလးေတြက သူတို႕ တဲေလးေတြကို လႊမ္းကာ ျခံုေပးႏိုင္ပါ ဦးမလား။
ျမက္ေျခာက္ေတြသာ စားေနရတဲ့ အိမ္က ႏြားပိန္ၾကီးရဲ့ အာသီသ အစာစိုစို ထန္းသီးဆန္ေလး ကို ေတာင့္တမႈက ေျပေပ်ာက္ႏိုင္ပါဦးမလား။
ႏြားစာ ထန္းသီးလွီးခ်ိန္မွာ အသည္းအသန္ လာေတာင္းတတ္တဲ့ ဂြၽန္ဂို၊ ေဇရဲထက္၊ နႏၵာလိႈင္ ဆိုတဲ့ ကေလးေပါက္စ ေလးေတြရဲ့ ႏွစ္ျခိဳက္လွတဲ့ သေရစာထန္းသီးဆံေလးေတြေရာ သူတို႕ စားႏိုင္ပါဦးမလား။
စီးပြါးေရးသမား တို႕ရဲ့ ေလာဘေအာက္ကေန ထန္းသမားတို႕ ရဲ့ ဘဝေတြ၊ ေက်ာက္ပန္းေတာင္းရဲ့ ပံုရိပ္ေတြ၊ နာမည္ေက်ာ္လွ တဲ့ ေက်ာက္ပန္းေတာင္းရဲ့ ထြက္ကုန္ဟာ စုန္းစုန္းျမဳပ္ေတာ့မလား။
သူတို႕က ေတာ့ ေနာက္ထပ္ခုတ္ဖို႕ ထန္းေလွ်ာ္ေလးေတြ ခ်ည္ကာ မွတ္ထား ေပမဲ့ က်မကေတာ့ ေနာက္ထပ္မျပဳတ္၊ ေနာက္ထပ္မလုပ္ဖို႕ ပူပန္ပါရဲ့။
ဒီလို အျဖစ္မ်ိဳးေလးေတြ မၾကံုေစခ်င္လို႕ ေဒသဆိုင္ရာအာဏာပိုင္တို႕က ညႊန္ၾကားခ်က္ေလးေတြထုတ္ေပးျပီး က်မတို႕ ထန္းပင္ေလးေတြ က်မတို႕ နယ္က အေဝးကို ထြက္မသြားဖို႕ တားေပးၾကပါလို႕ ေတာင္းဆိုလိုက္ပါတယ္။
ကူညီကာ ရွယ္ေပးျပီး ေတာင္းဆိုေပးပါလို႕ ေတာင္းပန္အပ္ပါတယ္။
ေမပုပၸါး
၂၀၁၄ ဧျပီ ၅ ရက္

No comments: