Monday, February 24, 2014

ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ ေျပာၾကား ေသာ ျပည္ေထာင္စု စိတ္ဓာတ္



ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ ေျပာၾကား ေသာ ျပည္ေထာင္စု စိတ္ဓာတ္
************************************************

ေနျပည္ေတာ္ရွိ MICC ခန္းတြင္ ၂၀၁၄ ခုႏွစ္၊ ေဖေဖာ္၀ါရီလ (၂၀)ရက္ေန ့က က်င္းပျပဳလုပ္ေသာ (၆၆) ႏွစ္ျပည္ ခ်င္းအမ်ိဳးသားေန ့အခမ္းအနားတြင္ တရားဥပေဒ စိုးမိုးေရးႏွင့္ တည္ၿငိမ္ေအးခ်မ္းေရး ေကာ္မတီ ဥကၠဌ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္က ျပည္ေထာင္စု စိတ္ဓာတ္နဲ ့ပက္သက္၍ ယခုလို ေျပာၾကားခဲ့ပါတယ္

" ကၽြန္မတို ့ ဟာ ျပည္နယ္သူ ျပည္နယ္သားမ်ားရဲ ့အသံကို အဓိက နားေထာင္ၿပီးေတာ့ လိုအပ္ခ်က္ေတြ ဘာရွိလဲဆိုတာ ကို ကၽြန္မတို ့ ေလ့လာရပါတယ္၊ ေနာက္ဆံုးက်ေတာ့ ဒီဖြံ ့ျဖိဳးေရးနဲ ့ ပက္သက္လို ့လိုအပ္ခ်က္ေတြ ဘယ္ေနရာပဲ သြားသြား တစ္တိုင္းျပည္လံုးမွာ တူတူပါပဲ၊ ကၽြန္မတို ့ဖြံ ့ျဖိဳးေရး လိုခ်င္တဲ့လူထုဟာ ဘယ္မွာမဆို တူတူပါပဲ၊။ အဲ့ဒါေၾကာင့္မို ့လို ့ ျပည္ေထာင္စုစိတ္ဓာတ္ဆိုတာဟာ ကၽြန္မတို ့ အားလံုးရဲ ့လိုအပ္ခ်က္ေတြေပၚမွာလည္း အေျခခံရမယ္၊ ကၽြန္မတို ့အားလံုးရဲ ့ ေမွ်ာ္မွန္းခ်က္ေတြေပၚမွာလည္း အေျခခံရမယ္၊ ကၽြန္မတို ့အားလံုးရဲ ့ ၾကိဳးပမ္းမႈေတြေပၚမွာလည္း အေျခခံရမယ္၊ ဒီလို ကၽြန္မတို ့ က လိုအပ္ခ်က္ခ်င္းတူမယ္၊ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ခ်င္း တူမယ္၊ ၾကိဳးပမ္းမႈခ်င္းတူမယ္ ဆိုလို ့ရွိရင္ ကၽြန္မတို ့လိုခ်င္တဲ့ ပန္းတိုင္ကို မလႊဲမေသြ ေရာက္မွာျဖစ္ပါတယ္။"

ဒါ့အျပင္ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္မွ

" မတူကြဲျပားမႈဆိုတာ ေၾကာက္စရာ မဟုတ္ပါဘူး မတူကြဲျပားမႈဆိုတာ အင္အားပါပဲ၊ ဒီမတူကြဲျပားမႈကို စုျပီးေတာ့ ကၽြန္မတို ့ဟာ အင္အားျဖစ္ေအာင္လို ့ လုပ္ႏိုင္မယ္ဆိုရင္ ကၽြန္မတို ့ျပည္ေထာင္စုၾကီးဟာ လိုခ်င္တဲ့ပံုစံ ျဖစ္လာမွာပါ၊ ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္မတို ့တိုင္းရင္းသူ တိုင္းရင္းသား အားလံုးဟာ ဒီမတူကြဲျပားမႈမ်ား ကိုယ့္ရဲ ့ ယဥ္ေက်းမႈ၊ ကိုယ္ရဲ ့အစဥ္အလာမ်ားကို ထိန္းသိမ္းထားတဲ့ တစ္ခ်ိန္တည္းမွာပဲ ဒီမတူကြဲျပားမႈေတြကို ညီညြတ္တဲ့ အင္အားျဖစ္လာေအာင္ ဘယ္လိုလုပ္မလဲဆိုတာ ကၽြန္မတို ့အားလံုးစဥ္းစားၿပီးေတာ့ ေဆာင္ရြက္မယ္ ဆိုလို ့ရွိရင္ မလႊဲမေသြေအာင္ျမင္မယ္လို ့ ယံုၾကည္ပါတယ္။ "

လို ့ ေျပာၾကားခဲ့ပါသည္။

(NLD Chairperson's Office)

No comments: