Monday, February 3, 2014

''အေဖဆိုသည္မွာ. . . ''


 

''အေဖဆိုသည္မွာ. . . '' ဟိုး. . ကြ်န္ေတာ္ငယ္ငယ္ ကေလးဘဝ စကားေျပာတတ္စ အရြယ္တုန္းကေပါ့ အေဖနဲ့ အေမကေမးတယ္ ေဖေဖနဲ့ေမေမ ဘယ္သူ ့ ကိုပိုခ်စ္သလဲတဲ့ ကြ်န္ေတာ္ ေျဖတယ္ ''ေမေမ့ကို ပိုခ်စ္တယ္'' အေမကျပံဳးၿပီးအေဖ့ကိုၾကည့္တယ္ အေဖကေတာ့ကြ်န္ေတာ့္ကို ျပံဳးျပံဳးႀကီးၾကည့္ေနေလရဲ့. . . အဲဒီလူထူးဆန္းႀကီးအေၾကာင္း ကြ်န္ေတာ့္ေခါင္းေသးေသးေလးနဲ့ စဥ္းစားလို့မရခဲ့ဘူး. . . . ဒီလိုနဲ ့. . ကြ်န္ေတာ္အေဝးေရာက္ခဲ့တယ္ အျပံဳးတုေတြၾကား ကြ်န္ေတာ္ယဥ္ပါးလာေတာ့. . . အေဖ့အျပံဳးကို ျပန္ျမင္လာတယ္. . အေဖရယ္. . . အေမ့ကိုပိုခ်စ္တယ္ေျပာေတာ့ အေဖတကယ္ေပ်ာ္လို့ျပံဳးခဲ့တာလား. . . ကြ်န္ေတာ့္ရင္ထဲစို့နင့္ေနတယ္ ဟုတ္တယ္. . . အေဖဆိုတာ. . . ခံစားခ်က္ကိုမ်ိဳသိပ္ ကြ်န္ေတာ္တို့အိပ္မက္ေတြ အေရာင္လက္ဖို့ တိတ္တိတ္ကေလး ေပးဆပ္ခဲ့တဲ့သူ. . . ကြ်န္ေတာ္ငယ္ငယ္က မိသားစုထမင္းဝိုင္းေလး ခုျပန္ေတြးတိုင္း မ်က္ရည္ဝဲတယ္ တစ္ခါတစ္ရံခ်က္ျဖစ္တဲ့ ၾကက္သားဟင္းနဲ့ေန့ကေလးေပါ့ အေမကအသည္းအျမစ္ကေလးကို အေဖ့ပန္းကန္ထဲဦးခ်တယ္ အေဖရယ္ေလ. . . အသည္းအျမစ္ေလးကို ေလးပိုင္းပိုင္း ကြ်န္ေတာ္တို့ေမာင္နွစ္မေလးေယာက္ကို မ်ွေပးၿပီး ၾကက္ေျခေထာက္နဲ့လည္ပင္းရိုးကို သူ ့ပန္းကန္ထဲထည့္စားတယ္ ကြ်န္ေတာ္အေဖ့ကိုေမးတယ္ အေဖကဘာလို့အရိုးေတြစားတာလဲလို့ အေဖကျပံဳးျပံဳးႀကီးေျဖတယ္ အေဖက အရိုးေတြႀကိဳက္လို့ေပါ့ သားရယ္တဲ့ အဲဒီလူထူးဆန္းႀကီးအေၾကာင္း ကြ်န္ေတာ့္ေခါင္းေသးေသးေလးနဲ့ ေတြးမရခဲ့ဘူး. . . အခု မုသားေတြၾကား ကြ်န္ေတာ္အသားက်လာေတာ့ အေဖ့စကားသံေတြျပန္ၾကားတယ္ အေဖရယ္. . . အေဖၾကိဳက္တဲ့ အရိုးေတြက တကယ္မ်ားခ်ိဳၿမိန္ခဲ့တာလား ကြ်န္ေတာ့္ရင္ထဲစို့နင့္လာတယ္ ဟုတ္တယ္. . . အေဖဆိုတာ. . . ဆူးခင္းလမ္းေပၚ ရဲရဲေလ်ွာက္ ကြ်န္ေတာ္တို့ဘဝေတြ အေရာင္ေတာက္ဖို့ မိုးေကာင္ကင္ကို ေဖာက္ခဲ့တဲ့သူ. . . ငယ္ငယ္က အေမ့လက္ဖုဝါးေလး ေဆာ့ကစားေတာ့ အေဖကလက္ဖုဝါးေလးထိုးေပးခဲ့ဖူးတယ္ ကြ်န္ေတာ္ေျပာခဲ့ဖူးတယ္ မကိုင္ခ်င္ဘူး အေဖ့လက္ေတြကၾကမ္းတယ္ အေဖက ကြ်န္ေတာ့ပါးေလးေမႊးေမႊးေပးၿပီး ေပါက္တူးတစ္လက္နဲ့ လယ္ေတာထြက္သြားတယ္ အဲဒီလူထူးဆန္းႀကီးအေၾကာင္း ကြ်န္ေတာ့္ေခါင္းေသးေသးေလးနဲ့ ေတြးလို့မရခဲ့ဘူး. . . ဒီေန့ ေလာကလမ္းထဲ စမ္းတဝါးဝါးနဲ့ ေငြတြင္းကနက္တယ္ အေဖ့လက္ဖုဝါးေတြ ဘာေၾကာင့္ၾကမ္းလဲ ကြ်န္ေတာ္သိၿပီ ကြ်န္ေတာ့္ရင္ထဲ စို့နင့္လာတယ္ ဟုတ္တယ္ အေဖဆိုတာ ၾကယ္တစ္စင္းလို မမွိတ္မသုန္အလင္းနဲ့ ကြ်န္ေတာ္တို့နင္းဖို့ ဘဝကို ေျမလိုခင္းေပးခဲ့တဲ့သူ. . . မေနကေတာ့ အေမ့အိမ္ေလး ကြ်န္ေတာ္ အေျပးေရာက္ခ့ဲမိတယ္ ငါ့သားအေနအစားဆင္းရဲလာတယ္ အသားဟင္းေလးခ်က္ပါတဲ့. . . အေဖ့စကားသံေတြကမပီျပင္ဘူး အေဖ့သြားေတြ အရင္လို အစီအရီမရွိၾကေတာ့ဘူးေလ တိုက္တိုက္ဆိုင္ဆိုင္ အေမၾကက္သားဟင္းခ်က္တယ္ ထမင္းဝိုင္းေလးက အရင္လို လူမစံုေတာ့ဘူး အေမကေတာ့ ဝတၱရားမပ်က္ အေဖ့အတြက္ ဦးခ်ၿမဲ အသည္းအျမစ္ကေလးပါပဲ. . . အေဖရယ္ေလ တုန္တုန္ရင္ရင္ သူ့လက္ကေလးနဲ့ ကြ်န္ေတာ့္ပန္းကန္ထဲ ထည့္ဖို့ျပင္ေနေလရဲ့ ကြ်န္ေတာ္အေဖ့လက္ ရွံဳ့ရွံဳ့ေလးကိုဖြဖြကိုင္ၿပီး အေဖစားပါအေဖရယ္လို ့ ေျပာမိတယ္ ကြ်န္ေတာ့္ပါးျပင္ေပၚ မ်က္ရည္ေတြ တလိမ့္လိမ့္ စီးက်လာတယ္ ကြ်န္ေတာ္အေဖ့ကို လက္အုပ္ကေလးခ်ီလိုက္ၿပီး အေမ့ဘက္လွည့္လို့ ေျပာလိုက္တယ္ ''အေမ အဲဒီၾကက္ေျခေထာက္နဲ့လည္ေခ်ာင္းရိုး ကြ်န္ေတာ့ပန္းကန္ထဲထည့္ေပးပါ '' အေဖက ကြ်န္ေတာ့္ကိုျပံဳးျပံဳးႀကီးၾကည့္ေနေလရဲ့ မ်က္ဝန္းမွာေတာ့ မ်က္ရည္စေတြနဲ့. . . ကြ်န္ေတာ္အေဖ့လည္ပင္းေလးကို ေမႊးေမႊးေပးရင္း တစ္ခ်က္ရွိုက္လိုက္မိတယ္ ဟုတ္တယ္. . . အဲဒီလူထူးဆန္းႀကီးအေၾကာင္း ကြ်န္ေတာ္ ဒီေန့ေကာင္းေကာင္းသိခဲ့ပါၿပီ. . . .။ ။ ရွိခိုးဦးခ်ကန္ေတာ့ပါရေစ အေဖ လြမ္းခြင့္မရွိတဲ့ လူ ေမတၱာျဖစ္ ျပန္လည္ မွ်ေဝပါသည္။ ဆဲဗင္းဆန္း....

No comments: