Tuesday, February 4, 2014

မစုစုေႏြးဆိုတာ က်မဘဲ

3 2 2014(12:00)နာရီမွာ က်မ ကိုင္ တဲ႔0949284398 )ကို(09422557026 )ကဖုန္းေခၚတယ္ အန္တီေလး မအားတာနဲ႔ က်မ ကိုင္ လိုက္ပါတယ္ ေယာက်ာၤးတစ္ေယာက္က ဆက္တာပါ က်မ အန္တီေလး ၾကားေအာင္ စပီကာဖြင့္ျပီး နားေထာင္ လိုက္တယ္(09422557026)ဆက္သူက မစုစုေႏြးနဲ႔စကားေျပာေနတာ က်မတို႔လဲ ခဏ ေတာ့ အံ႔ၾသသြားၾကတယ္ က်မတို႔ဘက္ ဘာမွျပန္ မ ေျပာဆက္နားေထာင္ေနၾကတယ္ ဖုန္းဆက္တဲ႔သူေျပာတာက အမစုစုေႏြး က်ြန္ေတာ္ သတင္းပို႔လိုက္ျပီ ဟုတ္ကဲ႔ဟုတ္ကဲ႔ က်ြန္ေတာ္သြားျပီပါျပီ ဟုတ္ကဲ႔ အမ ေသ ေသခ်ာခ်ာလဲ သတင္းပို႔ၿပီးပါျပီ ဦညဏ္ဝင္း ကိုလဲေသ ေသခ်ာခ်ာ ေျပာျပီးပါျပီဟုတ္ကဲ႔ အမ ဗိုလ္စိန္မွန္ကိုလဲ သြားျပီးပါျပီ ဆိုျပီး ဟုတ္ကဲ႔ဟုတ္ကဲ႔ စိတ္ခ်ပါ အမ ည(7:00)နာရီျပန္မယ္ သတင္းေပးမယ္ေျပာျပီးဖုန္းခ်သြားတယ္
က်မက ဖုန္းတစ္လံုးနဲ႔(09422557026)ဆက္လိုက္ေတာ့ ခုနဖုန္းေျပာတဲ႔လူကဖုန္းကိုင္ တယ္ က်မက မစုစုေႏြးဆိုတာ က်မဘဲ က်မ မေျပာဘဲ က်မနံမည္ကို အသံုးခ်ျပီးဘာျဖစ္လို႔လုပ္တာ လို႔ လုပ္တာဲ က်မက ေတာင္သူလယ္သမားေတြကိျ ကူညီေပးေနတာ ရွင္ တို႔ဘာေတြ ဆိုတာ က်မအကုန္သိတယ္ဆိုေတာ႔ ဘာမွျပန္ မေျပာေတာ့ဘူ ဖုန္းကိုေတာ့မခ်ဘူး ဆက္ကိုင္ ထားတယ္ (1:00)နာရီေလာက္ၾကာတဲ႔အထိ က်မရဲ႔0949284398)ကို ဖုန္ေတြဆက္ဝင္ တယ္ က်မတို႔ ကိုင္ လိုက္ ရင္ ဘာမွျပန္ မေျပာဘူး ဖုန္းေနာက္တစ္လံုးနဲ႔ ေခၚ ရင္ ကိုင္ တယ္ က်မတို႔ေမးရင္ျပန္မ ေျဖဘူး သူတို႔က ဆက္ ရင္ က်မ လက္ကိုင္ ဖုန္းကို မဆက္ဘူး ရံုးခန္းသံုးဖုန္းကိုဘဲ ဆက္တယ္ မိန္းမတစ္ေယာက္ အခုလိုေၾကာက္ျပီး ေအာက္လမ္းနည္း သံုးေနရတယ္ဆိုထဲက က်မတို႔ နိုင္ ငံ လြတ္လပ္မႈေတြ စိတ္သံုးေန ေသးတယ္။

No comments: