Sunday, February 9, 2014

အ၀တ္ေတြကာထားတဲ့ တဲကေလးထဲမွာ မ်က္ရည္ေတြရွိတယ္

ကဲ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ျၿကီးေတြ ေျပာင္းလည္းပါျပီဆို
တပ္ပိုင္ေျမ တဲ့ ဘယ္လိုလုပ္ျကမလည္း
အရင္တုန္းက တရားမဝင္အႏိုင္က်င့္တဲ့အစိုးရ
အခု ျပည္သူေတြအက်ိဳး႐ွိဖို႔ ဆို ဗိုလ္ခ်ဳပ္ ျၿကီးေတြနဲ႔ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ ပါးပါး ကၾက ခုန္ျက သူမ်ား ဘယ္လိုလဲ ျပည္သူေတြ ဒီလို ႏိုင့္ထက္စီးနင္းလုပ္ခံ ရတာ အက်ိဳး႐ွိတာ တဲ့လား ?ထြီ.....
အ၀တ္ေတြကာထားတဲ့ တဲကေလးထဲမွာ မ်က္ရည္ေတြရွိတယ္
အ၀တ္ေတြကာထားတဲ့ တဲကေလးထဲမွာ မ်က္ရည္ေတြရွိတယ္
------------------------------
--------------------

ဒါကို တဲလို႔ ေခၚမလား?
ေခၚခ်င္သလိုသာ ေခၚလိုက္ၾကပါေတာ့
အ၀တ္ေတြပတ္ကာထားတဲ့ လမ္းေဘးေလးမွာေပါ့ ...

ေဆာင္းၾကမ္းၾကမ္းရဲ႕အေအးဓာတ္ျပင္းျပင္းမွာ
က်မတို႔ အသိုက္အၿမံဳေလးဖ်က္ဆီးခံခဲ့ရ။

လူဆိုးေတြ ဖ်က္တာလား
ဟင္အင္း မဟုတ္ပါဘူး။

ဒုစရိုက္သမားေတြလား။
ဟင္အင္း မဟုတ္ပါဘူး။

တာ၀န္ရွိသူႀကီးေတြ
ယူနီေဖာင္း၀တ္ႀကီးေတြ
ရဲကားႀကီးေတြ အခ်ဳပ္ကားႀကီးေတြ
က်မတို႔ အသိုက္အၿမံဳေလးေတြဆီကို
ဒရၾကမ္းေမာင္း၀င္လာ။

သြား ခုခ်က္ခ်င္းေျပာင္း
ဖ်က္မယ္ ႏွင္မယ္
အဲဒါ ငါတို႔ေနရာတဲ့။
ဒါဆို က်မတို႔ကေရာ ???

က်မတို႔က ...
က်ဴးေက်ာ္ေတြတဲ့ေလ !!!

က်မတို႔မွာ ...
ေက်ာတစ္ခင္းစာေလး တမ္းတမိတာပါ။
အကိုတို႔ အမတို႔
လူႀကီးမင္းတို႔ရယ္
က်မတို႔ဟာ ထိန္ေျပာင္ၿငီးၿငီးနန္းေဆာင္ႀကီးေတြမွာလဲ
မေနႏုိင္ပါ။

မီးလဲမလင္း
ေျခခင္းလက္ခင္းလဲ မသာလွပါ။
ဒါေပမဲ့ အသိုက္အၿမံဳေလးေတာ့ ျဖစ္ခဲ့တယ္
အရင္က ဆိုရင္ေပါ့။

လူဆိုတာ ရပ္တည္စရာလိုတယ္။
အသက္ရွင္သန္ျခင္းအတြက္
လံုၿခံဳေႏြးေထြးမႈဆိုတာ လုိတယ္။

က်ဴးေက်ာ္ေတြပဲထားပါ။
က်မတို႔ေနရာေလးေတြဟာ အလြန္ဆံုးရွိလွ
ဆယ္ေပ၊ ၁၅ ေပ။
အဲဒီေလာက္အျပင္ မပိုပါဘူး။

ႏုိင္ငံသားအစစ္ျဖစ္တဲ့
ဒီေျမမွာေမြး ဒီေရကိုေသာက္
ဒီစကားေျပာ က်မတို႔အတြက္
ဒီႏုိင္ငံႀကီးက ေက်ာတခင္းစာေလးေတာင္
မသဒၶါၾကေတာ့ဘူးလားရွင္။

က်မတို႔မွာ ေနစရာ မရွိလို႔ပါ။

ဟုတ္ပါတယ္ ဥပေဒဘုတ္အုပ္ႀကီးေတြလည္း
က်မတို႔ မကိုင္ႏုိင္ပါ။
လူႀကီးမင္းတို႔လို က်မတို႔မေျပာဆိုတတ္ပါ။
ဒါေပမယ့္
က်မတို႔ကို ေက်ာတခင္းစာေလးေတာ့ ေပးပါ။

က်မငိုေတာ့ သားေလးကလည္း ငိုတယ္။
ေဘးမွာ ပုဆိုးေလးထဲမွာ ပံု႔ပံု႔ေလးအိပ္ေပ်ာ္ေနတဲ့
ေမြးကင္းစသမီးေလးကလည္း အားငယ္လို႔
သူ ဘယ္မွာ ဆက္ရွင္သန္ရပါ့မလဲ။

အာဟာရခ်ဳိ႕တဲ့
အနာဂတ္ခ်ဳိ႕တဲ့
ေနာက္ဆံုး ေက်ာခင္းစရာေတာင္ မရွိေတာ့တဲ့
က်မတို႔သားသမီးေတြအတြက္
လူႀကီးမင္းတို႔ ဂရုဏာေလးမ်ား မထားႏုိင္ၾကေတာ့ၿပီလား။

ဒီႏုိင္ငံႀကီးမွာ လူျဖစ္လာမိတာကိုက
အျပစ္တစ္ခုမ်ားလားဟင္..

ေဒၚလာဘီလ်ံေပါင္းမ်ားစြာ ခ်မ္းသာေနတဲ့
ဘဏ္တိုက္ႀကီးေတြ ကုမၸဏီႀကီးေတြနဲ႔
စိန္စီေသာညေတြကို ျဖတ္သန္းေနတဲ့
လူႀကီးမင္းတို႔ရွင့္...

က်မတို႔ေနတာ လူႀကီးမင္းတို႔ပိုင္ ေျမတဲ့လား
က်မတို႔ဘ၀ေတြေရာ လူႀကီးမင္းတို႔ ပိုင္သလား
ဒါဆိုလည္း က်မတို႔အားလံုးကို
မနာမက်င္ မဆုတ္မဆိုင္းပဲ
အကုန္ အေသသာ သတ္လိုက္ၾကပါေတာ့လားရွင္။

Photo: ေဇယ်၊ မ်ဳိးမင္းသြင္
(ဓါတ္ပံုကို Zin Thaw Naing ေဖ့ဘုတ္စာမ်က္ႏွာမွ ရရွိပါသည္)
-----------------------------------------------------------

[လွည္းကူးၿမိဳ႕နယ္၊ စာဗူးေတာင္း ေက်းရြာအုပ္စုက
"သမီးကေလး" ရြာကို မနက္ ေ၀လီေ၀လင္းႀကီး
တပ္ပိုင္ေျမ ဆိုၿပီးေတာ့
လံုထိန္းနဲ႔ စြမ္းအားရွင္ေတြ ၀င္ေရာက္ဖ်က္ဆီးၿပီးပံု]

No comments: